החל מה27.4

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
החל מה27.4

החל מה27.4
תחנה חדשה ל347 בצומת כפר שמריהו (איסוף והורדה), בשני כיווני הנסיעה.

מאותו תאריך גם תבוטל הנסיעה של 7:00 בקו 147

שינוי נוסף: תתווסף נסיעה ב7:50 לקו 90, והנסיעות של 7:45 7:35 יוקדמו ב5 דקות.
 
מצוין, זה יוצר קישור מהיר מנתניה לרעננה.

החל מה27.4
תחנה חדשה ל347 בצומת כפר שמריהו (איסוף והורדה), בשני כיווני הנסיעה.

מאותו תאריך גם תבוטל הנסיעה של 7:00 בקו 147

שינוי נוסף: תתווסף נסיעה ב7:50 לקו 90, והנסיעות של 7:45 7:35 יוקדמו ב5 דקות.
מצוין, זה יוצר קישור מהיר מנתניה לרעננה.
 

olli3

New member
מנהל
זה יותר עבור סטודנטים מהבין תחומי.

מצוין, זה יוצר קישור מהיר מנתניה לרעננה.
זה יותר עבור סטודנטים מהבין תחומי.
הרבה ביקשו שתהיה תחנה גם בצומת כפר שמריהו לאלו שמגיעים מכיוון צפון.
 

אורי404

New member
גם לדעתי אין ממש מקום ל-618

מקווה שזה יביא סוף סוף לביטולו של 618.
גם לדעתי אין ממש מקום ל-618
בחלק מהנסיעות, שאני רואה בתוך בני ברק (בשני כיווני הנסיעה השונים), יש נוסעים ספורים, אם בכלל.
יחד עם זאת, יש לציין, שלא בדקתי את כמות הנוסעים כל הנסיעות.

בכל מקרה, לקו נפתחו אלטרנטיבות מהירות. ביניהן 640 מאזור תל השומר ובר אילן לכיוון נתניה או 613 מאזור בני ברק לאזור נתניה.

באזור הרצליה עד קניון איילון ברמת גן, המסלול דומה ל-531.

ייתכן, שיש צורך אחר ב-618. גם אם זה קיים, ניתן לבצע כקו חלקי ולא במסלולו הקיים.
 
מסכים. לדוגמה, אולי יש הגיון בקו מנתניה

גם לדעתי אין ממש מקום ל-618
בחלק מהנסיעות, שאני רואה בתוך בני ברק (בשני כיווני הנסיעה השונים), יש נוסעים ספורים, אם בכלל.
יחד עם זאת, יש לציין, שלא בדקתי את כמות הנוסעים כל הנסיעות.

בכל מקרה, לקו נפתחו אלטרנטיבות מהירות. ביניהן 640 מאזור תל השומר ובר אילן לכיוון נתניה או 613 מאזור בני ברק לאזור נתניה.

באזור הרצליה עד קניון איילון ברמת גן, המסלול דומה ל-531.

ייתכן, שיש צורך אחר ב-618. גם אם זה קיים, ניתן לבצע כקו חלקי ולא במסלולו הקיים.
מסכים. לדוגמה, אולי יש הגיון בקו מנתניה
לרמת השרון, ובמקביל בתגבור קו 620.
 

david80

Member
טעות גוררת טעות

החל מה27.4
תחנה חדשה ל347 בצומת כפר שמריהו (איסוף והורדה), בשני כיווני הנסיעה.

מאותו תאריך גם תבוטל הנסיעה של 7:00 בקו 147

שינוי נוסף: תתווסף נסיעה ב7:50 לקו 90, והנסיעות של 7:45 7:35 יוקדמו ב5 דקות.
טעות גוררת טעות
הקו היה אמור לשמש חיבור מהיר בין רעננה לת"א, אך משום מה החליטו (במשרד התחבורה?) להעביר את הקו בדרך העמוסה בכפר שמריהו (למרות שאין כלל תחנות), התלוננתי למטרופולין והצעתי להעביר את הקו דרך מחלף שבעת הכוכבים, אך כרגע מסתבר שהולכים להנציח את התוואי ע"י הוספת התחנה בכפר שמריהו. בקיצור, החטיאו את המטרה!
 

olli3

New member
מנהל
לא כי הפקק בצומת הסירה יותר טוב.

טעות גוררת טעות
הקו היה אמור לשמש חיבור מהיר בין רעננה לת"א, אך משום מה החליטו (במשרד התחבורה?) להעביר את הקו בדרך העמוסה בכפר שמריהו (למרות שאין כלל תחנות), התלוננתי למטרופולין והצעתי להעביר את הקו דרך מחלף שבעת הכוכבים, אך כרגע מסתבר שהולכים להנציח את התוואי ע"י הוספת התחנה בכפר שמריהו. בקיצור, החטיאו את המטרה!
לא כי הפקק בצומת הסירה יותר טוב.
הקו לא נוסע על נתיבי איילון.... אם הוא היה נוסע על נתיבי איילון הוא היה יכול לצאת ישירות לכיוון הבין תחומי ולהמשיך לרעננה.

ולגבי הטעות גוררת טעות, קו אוטובוס שלא יהיו בו מספיק נוסעים, דינו לקיצןץ תדירות בשעות השפל. וקו 347 בהחלט יכול להפוך לקו כזה אם הוא לא יקושר לבין תחומי ולבין תחומי יש פוטנציאל שימוש ענק בקו זה.

הדברים שכתבת מזכירים לי את הטענות של החרדים על קווי מגזר חרדי שעוברים במקומות מרכזיים ולא עוצרים בהם כדי שהם יהיו צהירים, גם אם העצירה מוסיפה במקרה הכי גרוע דקה בודדת.
 
לצאת לבין תחומי היכן?

לא כי הפקק בצומת הסירה יותר טוב.
הקו לא נוסע על נתיבי איילון.... אם הוא היה נוסע על נתיבי איילון הוא היה יכול לצאת ישירות לכיוון הבין תחומי ולהמשיך לרעננה.

ולגבי הטעות גוררת טעות, קו אוטובוס שלא יהיו בו מספיק נוסעים, דינו לקיצןץ תדירות בשעות השפל. וקו 347 בהחלט יכול להפוך לקו כזה אם הוא לא יקושר לבין תחומי ולבין תחומי יש פוטנציאל שימוש ענק בקו זה.

הדברים שכתבת מזכירים לי את הטענות של החרדים על קווי מגזר חרדי שעוברים במקומות מרכזיים ולא עוצרים בהם כדי שהם יהיו צהירים, גם אם העצירה מוסיפה במקרה הכי גרוע דקה בודדת.
לצאת לבין תחומי היכן?
היציאה הצפונית ביותר מנתיבי איילון כיום היא בשבעת הכוכבים.
הקטע מצפון לשבעת הכוכבים חסום ובכלל "הושמד" במסגרת העבודות על פרויקט הארכת כביש 20 + הזזת וריבוע מסילת החוף + 531 + מסילת השרון.
קטע זה של איילון (בשני הכיוונים) ייפתח רק כשהמגה-פרויקט הזה יסתיים. ואז, אגב, תהיה הפרדה מפלסית ליד כפר שמריהו וכבר לא יהיו שם הפקקים שיש שם היום בגלל המחסום של הרכבת.
 

alantan

New member
באמת חסמו את נתיבי אילון מצפון להרצליה?

לצאת לבין תחומי היכן?
היציאה הצפונית ביותר מנתיבי איילון כיום היא בשבעת הכוכבים.
הקטע מצפון לשבעת הכוכבים חסום ובכלל "הושמד" במסגרת העבודות על פרויקט הארכת כביש 20 + הזזת וריבוע מסילת החוף + 531 + מסילת השרון.
קטע זה של איילון (בשני הכיוונים) ייפתח רק כשהמגה-פרויקט הזה יסתיים. ואז, אגב, תהיה הפרדה מפלסית ליד כפר שמריהו וכבר לא יהיו שם הפקקים שיש שם היום בגלל המחסום של הרכבת.
באמת חסמו את נתיבי אילון מצפון להרצליה?
 
זוכר שלפני מספר שבועות הייתה לרכבת תקלת איתות

באמת חסמו את נתיבי אילון מצפון להרצליה?
זוכר שלפני מספר שבועות הייתה לרכבת תקלת איתות
ליד תחנת הרצליה?
אני די בטוח שהתקלה הזו קשורה לעבודות המאסיביות שעשו ממש בסמוך למסילה שם.
ומצורף קישור לסרטון הסברה של נתיבי ישראל ביו-טיוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה