החל מה27.4

מצב
הנושא נעול.
מצדיע לך על כמות התמונות שאתה מעלה ל


יפה שנזכרת, אלי.
נסה להיזכר עוד קצת.
מצדיע לך על כמות התמונות שאתה מעלה ל

אני מתעצבן כל פעם מחדש גם על מגבלת הגודל ששולחת אותי לפתוח צייר ולהקטין את התמונות וגם על כך שאי אפשר להעלות סריה של תמונות בהעלאה אחת כמו שאני רגיל בוויקימדיה
 

amirv

New member
כנוסע בקו

טעות גוררת טעות
הקו היה אמור לשמש חיבור מהיר בין רעננה לת"א, אך משום מה החליטו (במשרד התחבורה?) להעביר את הקו בדרך העמוסה בכפר שמריהו (למרות שאין כלל תחנות), התלוננתי למטרופולין והצעתי להעביר את הקו דרך מחלף שבעת הכוכבים, אך כרגע מסתבר שהולכים להנציח את התוואי ע"י הוספת התחנה בכפר שמריהו. בקיצור, החטיאו את המטרה!
כנוסע בקו
וגם ב501/502

זה נבלה וזה טרפה, הפקק בשבעת הכוכבים בבוקר נורא ואיום, ואם אתה מוסיף לי את הדרך מרחוב הבריגדה עד רחוב שבעת הכוכבים הכל עמוס שם) אז המסלול מכפר שמריהו קצר יותר.

לו הקו היה יורד לאיילון זה היה סיפור אחר, כך באמת הרכב הפרטי נוסע. אבל מאחר והוא לא יורד לאיילון כי יש לו נתיב העדפה על דרך נמיר וכמה תחנות חשובות, אז בחרו במסלול הנכון.

תחנות על הציר לא משנות יותר מדי, וטוב שבחרו בטקטיקה של להתחיל בלי ולהוסיף לאט רק איפה שמבקשים (הטקטיקה ההפוכה יותר מסובכת).

הדילמה האמיתית היא תחנות אכדיה/הסירה שמצד אחד הן חזקות מאד, וחשובות בעיקר עבור מי שמגיע מרעננה לעבודה בא.ת. הרצליה, ומצד שני הן כבר לא תחנות "על הדרך" אלא מהוות סטיה מהציר המהיר למחלף שלעיתים קרובות הוא עמוס. ופקוק.

כאן אני שמח שבינתיים לא מכניסים אותו לסירה.
 

אורי404

New member


כנוסע בקו
וגם ב501/502

זה נבלה וזה טרפה, הפקק בשבעת הכוכבים בבוקר נורא ואיום, ואם אתה מוסיף לי את הדרך מרחוב הבריגדה עד רחוב שבעת הכוכבים הכל עמוס שם) אז המסלול מכפר שמריהו קצר יותר.

לו הקו היה יורד לאיילון זה היה סיפור אחר, כך באמת הרכב הפרטי נוסע. אבל מאחר והוא לא יורד לאיילון כי יש לו נתיב העדפה על דרך נמיר וכמה תחנות חשובות, אז בחרו במסלול הנכון.

תחנות על הציר לא משנות יותר מדי, וטוב שבחרו בטקטיקה של להתחיל בלי ולהוסיף לאט רק איפה שמבקשים (הטקטיקה ההפוכה יותר מסובכת).

הדילמה האמיתית היא תחנות אכדיה/הסירה שמצד אחד הן חזקות מאד, וחשובות בעיקר עבור מי שמגיע מרעננה לעבודה בא.ת. הרצליה, ומצד שני הן כבר לא תחנות "על הדרך" אלא מהוות סטיה מהציר המהיר למחלף שלעיתים קרובות הוא עמוס. ופקוק.

כאן אני שמח שבינתיים לא מכניסים אותו לסירה.
 

טנק2

New member
בשביל זה הוסיפו תחנת הורדה ל502 לסירה

כנוסע בקו
וגם ב501/502

זה נבלה וזה טרפה, הפקק בשבעת הכוכבים בבוקר נורא ואיום, ואם אתה מוסיף לי את הדרך מרחוב הבריגדה עד רחוב שבעת הכוכבים הכל עמוס שם) אז המסלול מכפר שמריהו קצר יותר.

לו הקו היה יורד לאיילון זה היה סיפור אחר, כך באמת הרכב הפרטי נוסע. אבל מאחר והוא לא יורד לאיילון כי יש לו נתיב העדפה על דרך נמיר וכמה תחנות חשובות, אז בחרו במסלול הנכון.

תחנות על הציר לא משנות יותר מדי, וטוב שבחרו בטקטיקה של להתחיל בלי ולהוסיף לאט רק איפה שמבקשים (הטקטיקה ההפוכה יותר מסובכת).

הדילמה האמיתית היא תחנות אכדיה/הסירה שמצד אחד הן חזקות מאד, וחשובות בעיקר עבור מי שמגיע מרעננה לעבודה בא.ת. הרצליה, ומצד שני הן כבר לא תחנות "על הדרך" אלא מהוות סטיה מהציר המהיר למחלף שלעיתים קרובות הוא עמוס. ופקוק.

כאן אני שמח שבינתיים לא מכניסים אותו לסירה.
בשביל זה הוסיפו תחנת הורדה ל502 לסירה
ויש גם קו 12 בבוקר, שיוצא מצומת רעננה/כפר סבא ולא מנווה עמל.
 

טנק2

New member
אגב קו 12

בשביל זה הוסיפו תחנת הורדה ל502 לסירה
ויש גם קו 12 בבוקר, שיוצא מצומת רעננה/כפר סבא ולא מנווה עמל.
אגב קו 12
לדעתי קו 12 הוא קו מבוקש מאוד בקיץ, כי הוא מגיע למלון השרון, נכנס לאזור התעשייה ואם הוא יפעל בקיץ במתכונת מסויימת הוא יפחית מאוד מהעומס של כל הנוסעים שעולים על 29 לחוף השרון (39 לא מגיע לשם) ונאלצים לעשות את כל הסיבוב של תחנת הרכבת והסיבוב של נורדאו וכפר שמריהו, חוץ מזה שזה גורם ליציאת 29 מפוצצים בנוסעים.
 
יש אוטובוסים שנוסעים לחיפה ועוצרים בשמריהו?

החל מה27.4
תחנה חדשה ל347 בצומת כפר שמריהו (איסוף והורדה), בשני כיווני הנסיעה.

מאותו תאריך גם תבוטל הנסיעה של 7:00 בקו 147

שינוי נוסף: תתווסף נסיעה ב7:50 לקו 90, והנסיעות של 7:45 7:35 יוקדמו ב5 דקות.
יש אוטובוסים שנוסעים לחיפה ועוצרים בשמריהו?
 
יש סיכוי להספיק לעבור מ 347 ל 910?

יש סיכוי להספיק לעבור מ 347 ל 910?
לפי הלוז הרשמי, 910 שיוצא ב 7:30 מהמרכזית מגיע לשמריהו ב 7:50. זה נכון? נראה שאם עולים על 347 שיוצא ב 7:10, אפשר להגיע ב 7:35 לשמריהו.

אם, לעומת זאת, 910 מגיע אחרי 8, אפשר לעלות על ה 347 שיוצא ב 7:30.
 

olli3

New member
מנהל
אין מצב שהוא יעשה את זה ב-20 דקות.

יש סיכוי להספיק לעבור מ 347 ל 910?
לפי הלוז הרשמי, 910 שיוצא ב 7:30 מהמרכזית מגיע לשמריהו ב 7:50. זה נכון? נראה שאם עולים על 347 שיוצא ב 7:10, אפשר להגיע ב 7:35 לשמריהו.

אם, לעומת זאת, 910 מגיע אחרי 8, אפשר לעלות על ה 347 שיוצא ב 7:30.
אין מצב שהוא יעשה את זה ב-20 דקות.
הערכת הזמן שלי לשעת בוקר שכזו היא כחצי שעה לפחות.

אם 347 יוצא מצומת רעננה מרכז בשעה 7:10, נשאלת השאלה כמה זמן לוקח לו להגיע למחלף כפר שמריהו.

ובכל מקרה, זו שאלת הכוונה ואם אתה מעוניין שאנשים ישימו לב אליה וגם יגיבו אליה גם מניסיון - תשאל אותה בשרשור ההכוונה היומי.
 

טנק2

New member
לאור תדירותו העלובה של קו 9

כדי להגיע לחיפה, עדיף לדעתי לקחת קו 9 + רכבת
מהרצליה.
לאור תדירותו העלובה של קו 9
(פעם ב45 דקות) ואי החפיפה עם זמני הרכבת, שהופכים אותו לקו בלתי יעיל, חוץ מזה שהוא מתחיל רק ב8:30 בבוקר ומסתיים ב18:30, עדיף כבר ללכת ברגל...
 
קו 9 מתחיל ומסתיים מוקדם מדי

לאור תדירותו העלובה של קו 9
(פעם ב45 דקות) ואי החפיפה עם זמני הרכבת, שהופכים אותו לקו בלתי יעיל, חוץ מזה שהוא מתחיל רק ב8:30 בבוקר ומסתיים ב18:30, עדיף כבר ללכת ברגל...
קו 9 מתחיל ומסתיים מוקדם מדי
 

אורי404

New member
בשביל זה מוטב לשפר את הקו

לאור תדירותו העלובה של קו 9
(פעם ב45 דקות) ואי החפיפה עם זמני הרכבת, שהופכים אותו לקו בלתי יעיל, חוץ מזה שהוא מתחיל רק ב8:30 בבוקר ומסתיים ב18:30, עדיף כבר ללכת ברגל...
בשביל זה מוטב לשפר את הקו
לקו סדיר, בתדירות גבוהה יותר, במשך כל שעות היום.
גם יכול לבוא בחשבון להאריך אותו לכפר סבא למסוף התעש או לעתיר ידע.
כתוצאה מכך, יהיה ניתן למזג את חלופות 29/39 לחלופה אחת עיקרית ולא לארבע חלופות (לפחות), שיש כיום בקווים האלה.
 

טנק2

New member
זה נכון. הבעיה שזה לא נראה באופק

בשביל זה מוטב לשפר את הקו
לקו סדיר, בתדירות גבוהה יותר, במשך כל שעות היום.
גם יכול לבוא בחשבון להאריך אותו לכפר סבא למסוף התעש או לעתיר ידע.
כתוצאה מכך, יהיה ניתן למזג את חלופות 29/39 לחלופה אחת עיקרית ולא לארבע חלופות (לפחות), שיש כיום בקווים האלה.
זה נכון. הבעיה שזה לא נראה באופק
 

טנק2

New member
הביטול של 147 כמובן, בהתאם למעבר הנוסעים ל347

החל מה27.4
תחנה חדשה ל347 בצומת כפר שמריהו (איסוף והורדה), בשני כיווני הנסיעה.

מאותו תאריך גם תבוטל הנסיעה של 7:00 בקו 147

שינוי נוסף: תתווסף נסיעה ב7:50 לקו 90, והנסיעות של 7:45 7:35 יוקדמו ב5 דקות.
הביטול של 147 כמובן, בהתאם למעבר הנוסעים ל347
שחופף לחלק מקטעיו בתל אביב יפו (פחות או יותר) עד אזור הלונדון מינסטור-שאול המלך/אבן גבירול.
 

olli3

New member
מנהל
ולהרצליינים ורמת השרונים לא מגיע קו מהיר?

הביטול של 147 כמובן, בהתאם למעבר הנוסעים ל347
שחופף לחלק מקטעיו בתל אביב יפו (פחות או יותר) עד אזור הלונדון מינסטור-שאול המלך/אבן גבירול.
ולהרצליינים ורמת השרונים לא מגיע קו מהיר?
או שאלו לא נוסעים ב147?
 
יש נסיעות רבע שעה קודם וגם רבע שעה אחר כך.

ולהרצליינים ורמת השרונים לא מגיע קו מהיר?
או שאלו לא נוסעים ב147?
יש נסיעות רבע שעה קודם וגם רבע שעה אחר כך.
אני לא יודע אם זה בגלל ירידה בביקושים בעקבות פתיחת 347 - אפשר רק להניח - אבל לדעתי הורדת תדירות של קו יוממים פחות גרועה מהורדת תדירות של קו רגיל. ממילא אנשים כנראה מתכננים את הנסיעה שלהם ב-147 על פי לו"ז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה