החל מה.11.1 קו 821 מקוצר לצומת רעננה מרכז, ומה יהיה בשבת?

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אני חוזר בי לגבי נתב"ג-ירושלים

בקשר לקו 947 כתבתי רק את דעתי
לא הנחה, לא שמועה ולא עובדה על מה שיקרה בפועל בעתיד.
הקו מכפר סבא לנתב"ג שיופעל במסגרת מכרז בקעת אונו - אלעד יסע דרך כביש 444 ויעבור בראש העין ובשוהם, לא דרך יעילה במיוחד ליסוע לירושלים. והאם אתה יודע בודאות שהקווים הכלולים במכרז שפירים מחניון שפירים וחניון חדש מערבית למודיעין יעברו דרך נתב"ג?

בכלל קשה כיום להניח מה יקרה בעתיד עם הקווים שבין הצפון והמרכז לירושלים, לאחר הפעלת קו הרכבת המהיר.
למשל, תסריט אפשרי יכול להיות כזה שבו 947 יישאר קו אחד ללא פיצול אבל יקוצר עד צומת אל על או עד נתב"ג ולא יגיע לירושלים. או שהוא יפוצל בצומת רעננה לקו אחד שמגיע לחיפה דרך נתניה וקו שני בין צומת רעננה לנתב"ג. תלוי גם כיצד יופעלו הרכבות לחיפה לאחר השלמת מסילת השרון. אם יהיו רכבות לחיפה שיעצרו בהרצליה, אז לא יהיה צורך בקו אוטובוס בין צומת רעננה לחיפה ויהיה אפשר להסתפק בחלופה אוטובוסית עם החלפה בנתניה. גם יכול להיות שלאחר השלמת מסילת השרון הנסיעה ברכבת תהיה מהירה יותר אפילו עם החלפה בתל אביב מאשר נסיעה באוטובוס בין רעננה לחיפה.
השלמת שני הפרויקטים הרכבתיים הללו צפויה לשנות את מערך הקווים שאנו מכירים היום וקשה היום להעריך בדיוק באיזה אופן.
אני חוזר בי לגבי נתב"ג-ירושלים
משום מה, חשבתי, טעיתי והטעיתי, שמכרז שפירים כולל גם קווים נוספים נתב"ג-ירושלים. לא כך הם הדברים ואני מתנצל על כך. אלא אם חלק מהקווים נוסעים דרך נתב"ג - מה שאין לי מושג לגביו.

לכן קו 444 יורד כנראה מהפרק והנסיעה מצומת רעננה לירושלים, כנראה תהיה בקו 950 או מספר אחר או בקו 425, ש"אפיקים" מפעילים. הדרך ההכי מהירה הן הנסיעות המעטות של קו 930 דרך כביש 6.

על הרכבת בשורה התחתונה אני מסכים איתך, שהקו המהיר לירושלים צפוי לשפר מאוד את השירות לירושלים מכיוון אזור חיפה והגליל המערבי ומאזור השרון וגוש דן.
 

סנוי

New member
ואולי להרחיב את זה לקווים תדירים על כביש 4 ו-5:

ברור שצריך להוסיף ולתגבר קווים בקטע המרכזי של כביש 4
וגם בכביש 5.
לכן כתבתי לתגבר את 567, 565, 570 ו 625.
לכן אני גם כותב כבר מספר שנים שצריך קו תדיר שיפעל כל היום לאורך הקטע המרכזי של כביש 4 בין צומת רעננה לראשון לציון (ובמקרה הזה דווקא כדי לחסוך החלפה בין 164 ל-567).
561 ו 571 צריכים לשמש רק לנסיעות בין כפר סבא והוד השרון לפתח תקוה.
גם הקישור בין פתח תקוה לאזור ההייטק של רעננה לא צריך להתבצע באמצעות 571 שעושה סיבוב גדול בהוד השרון ובכפר סבא, אלא באמצעות קו שיסע בכביש 4.
הקו היחיד שצריך להמשיך במסלול המסורתי אבל עד פתח תקוה בלבד זה 641 כקו מאסף אזורי בשרון. מנתניה לתל אביב לא משתמשים בקו הזה וגם מקדימה, צורן, אבן יהודה, תל מונד והישובים בסביבה לתל אביב לא צריך להשתמש בקו הזה.
ואם יש כמות נוסעים שמצדיקה קו מהיר מהשרון לבני ברק ורמת גן, אז שיהיה קו כזה בנפרד מ-641. 819 יכול לשמש לצורך הזה, אבל לא עם נסיעה אחת מסכנה מוקדם מוקדם בבוקר כמו שיש לו היום ולא כקו בכיוון אחד בלבד.
ואולי להרחיב את זה לקווים תדירים על כביש 4 ו-5:
מסוף צומת רעננה - תחנה מרכזית ראשל"צ;
קו שני מאזור גלילות (אולי צומת גלילות ואולי דווקא מחלף הסירה) על כביש 5 ואז על כביש 4 עד לת"מ ראשון?
נראה לי שנסיעות היקפיות כאלה חסרות מאוד ברשת תהחבורה בגוש דן. לפחות באופן תדיר וככזה שמקשר אזורים שונים במטרופולין.
&nbsp
בשלב מאוחר יותר אולי אפשר להפוף את שני הקווים הנ"ל ל-BRT, אבל אני אופטימי :)
 
קו 618 יכול לשמש כקו מגלילות לראשון לציון

ואולי להרחיב את זה לקווים תדירים על כביש 4 ו-5:
מסוף צומת רעננה - תחנה מרכזית ראשל"צ;
קו שני מאזור גלילות (אולי צומת גלילות ואולי דווקא מחלף הסירה) על כביש 5 ואז על כביש 4 עד לת"מ ראשון?
נראה לי שנסיעות היקפיות כאלה חסרות מאוד ברשת תהחבורה בגוש דן. לפחות באופן תדיר וככזה שמקשר אזורים שונים במטרופולין.
&nbsp
בשלב מאוחר יותר אולי אפשר להפוף את שני הקווים הנ"ל ל-BRT, אבל אני אופטימי :)
קו 618 יכול לשמש כקו מגלילות לראשון לציון
במקום ליסוע דרך הרצליה, רמת השרון, צפון תל אביב ובני ברק לתל השומר, אפשר לשנות אותו כך שיסע מנתניה דרך כביש 2 עד גלילות, מגלילות למורשה (שבעתיד מתוכננות שם הרבה תחנות אוטובוס), ממורשה דרך כביש 4 עד ראשון לציון.
בין נתניה לתל השומר יש את קו 640. בין הרצליה ורמת השרון לתל השומר יש את קו 620. בין נתניה לבני ברק יש את קו 613.
 

אורי404

New member
618 ויתר הקווים, שכתבת

קו 618 יכול לשמש כקו מגלילות לראשון לציון
במקום ליסוע דרך הרצליה, רמת השרון, צפון תל אביב ובני ברק לתל השומר, אפשר לשנות אותו כך שיסע מנתניה דרך כביש 2 עד גלילות, מגלילות למורשה (שבעתיד מתוכננות שם הרבה תחנות אוטובוס), ממורשה דרך כביש 4 עד ראשון לציון.
בין נתניה לתל השומר יש את קו 640. בין הרצליה ורמת השרון לתל השומר יש את קו 620. בין נתניה לבני ברק יש את קו 613.
618 ויתר הקווים, שכתבת
כיום אני לא בטוח, שיש מקום לקו 618 במסלולו הנוכחי. אני נמצא כל יום בבני ברק לפני הכניסה/היציאה הדרומית בבני ברק מ/לכיוון גבעת שמואל. אני רואה את האוטובוסים קרובים להיות ריקים. ייתכן, שכך זה ברב הנסיעות.
כפי, שהייטבת להסביר לקו יש חלופות שונות. מנגד לקווים השונים תדירות נמוכה. למשל לקו 620 נסיעות בודדות, למרות דרישה של יותר נסיעות של קווי השרון (505, 564) לתל השומר. לפני שנה התסוופו נסיעות ל-564. ככל הידוע לי, לא כך בקווים 505 ו-620.

640 בהחלט קו טוב. הבעיה, היא שיש שלוש חלופות, שבמובן מסויים אלה קווים לא הכי דומים. למשל חלופת הבוקר לאזור התעשייה בנתניה ואחרי הצהרים מאזור התעשייה נתניה היא טובה מאוד. כנראה אין מספיק מודעות אליה. אולי היה עדיף למספר אותה כמספר שונה.
החלופה המדלגת על רחוב טשרניחובסקי של כפר סבא, גם כן טובה מאוד. אבל יש בה עוד הבדלים של פחות תחנות. למשל בצומת רעננה צפון אין תחנה. אין במורשה או במחלף גבעת שמואל. או שיוסיפו תחנות, כמו חלופת הבסיס של הקו או שימספרו כמספר שונה או שני הדברים ביחד.
 

alantan

New member
היה גם טוב אם היתה לו תחנה במסעף של תחנת רכבת בית יהושע

618 ויתר הקווים, שכתבת
כיום אני לא בטוח, שיש מקום לקו 618 במסלולו הנוכחי. אני נמצא כל יום בבני ברק לפני הכניסה/היציאה הדרומית בבני ברק מ/לכיוון גבעת שמואל. אני רואה את האוטובוסים קרובים להיות ריקים. ייתכן, שכך זה ברב הנסיעות.
כפי, שהייטבת להסביר לקו יש חלופות שונות. מנגד לקווים השונים תדירות נמוכה. למשל לקו 620 נסיעות בודדות, למרות דרישה של יותר נסיעות של קווי השרון (505, 564) לתל השומר. לפני שנה התסוופו נסיעות ל-564. ככל הידוע לי, לא כך בקווים 505 ו-620.

640 בהחלט קו טוב. הבעיה, היא שיש שלוש חלופות, שבמובן מסויים אלה קווים לא הכי דומים. למשל חלופת הבוקר לאזור התעשייה בנתניה ואחרי הצהרים מאזור התעשייה נתניה היא טובה מאוד. כנראה אין מספיק מודעות אליה. אולי היה עדיף למספר אותה כמספר שונה.
החלופה המדלגת על רחוב טשרניחובסקי של כפר סבא, גם כן טובה מאוד. אבל יש בה עוד הבדלים של פחות תחנות. למשל בצומת רעננה צפון אין תחנה. אין במורשה או במחלף גבעת שמואל. או שיוסיפו תחנות, כמו חלופת הבסיס של הקו או שימספרו כמספר שונה או שני הדברים ביחד.
היה גם טוב אם היתה לו תחנה במסעף של תחנת רכבת בית יהושע
טוב בשביל נסיעות מכפר סבא/רעננה לחיפה והצפון בשילוב רכבת. עם זאת, כנראה שקשה לתזמן עם מעבר לרכבת בגלל התדירות הנמוכה של הקו.
 
גם התדירות של קו הרכבת הפרברי לבנימינה לא משהו

היה גם טוב אם היתה לו תחנה במסעף של תחנת רכבת בית יהושע
טוב בשביל נסיעות מכפר סבא/רעננה לחיפה והצפון בשילוב רכבת. עם זאת, כנראה שקשה לתזמן עם מעבר לרכבת בגלל התדירות הנמוכה של הקו.
גם התדירות של קו הרכבת הפרברי לבנימינה לא משהו
בשעות השפל רכבת אחת בשעה (לרכבת פרברית אחת בשעה תחנת הקצה היא נתניה ולא בנימינה ולה אין קישור עם רכבת לחיפה).
כך ששילוב אוטובוס לבית יהושע עם רכבת לחיפה כיום לא ממש עובד.
 

אורי404

New member
בחלק מהחלופות יש עצירה ליד תחנת הרכבת

היה גם טוב אם היתה לו תחנה במסעף של תחנת רכבת בית יהושע
טוב בשביל נסיעות מכפר סבא/רעננה לחיפה והצפון בשילוב רכבת. עם זאת, כנראה שקשה לתזמן עם מעבר לרכבת בגלל התדירות הנמוכה של הקו.
בחלק מהחלופות יש עצירה ליד תחנת הרכבת
אך לא בכולן, כחלק מסרבול החלופות, שיש בו.
 

אורי404

New member
לא יודע עד כמה הדברים הם שמועות או שיש בהם משהו

ואולי להרחיב את זה לקווים תדירים על כביש 4 ו-5:
מסוף צומת רעננה - תחנה מרכזית ראשל"צ;
קו שני מאזור גלילות (אולי צומת גלילות ואולי דווקא מחלף הסירה) על כביש 5 ואז על כביש 4 עד לת"מ ראשון?
נראה לי שנסיעות היקפיות כאלה חסרות מאוד ברשת תהחבורה בגוש דן. לפחות באופן תדיר וככזה שמקשר אזורים שונים במטרופולין.
&nbsp
בשלב מאוחר יותר אולי אפשר להפוף את שני הקווים הנ"ל ל-BRT, אבל אני אופטימי :)
לא יודע עד כמה הדברים הם שמועות או שיש בהם משהו
* הארכת קו 164 לצומת רעננה. מנגד אינני יודע האם זוהי הארכה דרך הוד השרון או במקום נסיעה דרך פתח תקווה, נסיעה דרך מחלף מורשה.

* קו BRT הרצליה-קניון ארנה לראשון לציון.

אלה שני דברים, ששמעתי. אבל אין לי מושג (ואשמח לדעת), האם אלה באמת תכנון ושהם צפויים להיות בקרוב או שאין כל דברים כאלה.
 
מי כתב על הארכת 164 לצומת רעננה?

לא יודע עד כמה הדברים הם שמועות או שיש בהם משהו
* הארכת קו 164 לצומת רעננה. מנגד אינני יודע האם זוהי הארכה דרך הוד השרון או במקום נסיעה דרך פתח תקווה, נסיעה דרך מחלף מורשה.

* קו BRT הרצליה-קניון ארנה לראשון לציון.

אלה שני דברים, ששמעתי. אבל אין לי מושג (ואשמח לדעת), האם אלה באמת תכנון ושהם צפויים להיות בקרוב או שאין כל דברים כאלה.
מי כתב על הארכת 164 לצומת רעננה?
אני לא כתבתי דבר כזה.
כל מה שנכתב בשרשור הזה, מלבד הקיצור של 821, אלה דיעות בלבד.
 

אורי404

New member
לא בשרשור הזה וכנראה לא בפורום

מי כתב על הארכת 164 לצומת רעננה?
אני לא כתבתי דבר כזה.
כל מה שנכתב בשרשור הזה, מלבד הקיצור של 821, אלה דיעות בלבד.
לא בשרשור הזה וכנראה לא בפורום
אני שמעתי שני דברים, שלא דרך הפורום. הראשון נכון. השני אולי כן ואולי לא.
הדבר הראשון הוא, שבתחנה המרכזית בפתח תקווה צפוף מאוד עם עבודות התשתית, שיש שם ועם תוספת האוטובוסים של קו 1.
הדבר השני הוא, שבעקבות הצפיפות שוקלים לשנות את הנסיעות של קו 164. שלא כולן יסתיימו בתחנה המרכזית, אלא בצומת רעננה. בגלל זה שאלתי ואשמח לדעת האם יש משהו בדברים או שאלה מן ספקולציות שונות, שאינן מבוססות.
 

סנוי

New member
איפה שמעת על BRT בין הרצליה לראשל"צ? בשום מקום לא נכתב...

לא יודע עד כמה הדברים הם שמועות או שיש בהם משהו
* הארכת קו 164 לצומת רעננה. מנגד אינני יודע האם זוהי הארכה דרך הוד השרון או במקום נסיעה דרך פתח תקווה, נסיעה דרך מחלף מורשה.

* קו BRT הרצליה-קניון ארנה לראשון לציון.

אלה שני דברים, ששמעתי. אבל אין לי מושג (ואשמח לדעת), האם אלה באמת תכנון ושהם צפויים להיות בקרוב או שאין כל דברים כאלה.
איפה שמעת על BRT בין הרצליה לראשל"צ? בשום מקום לא נכתב...
אני חושב שבאמת זהו נתיב עתיר ביקוש לא מנוצל. יש המון נוסעים שאם היו יכולים, היו משתמשים בקו שכזה, ואפילו בקו רעננה-ראשון. לחבר את המעגל התיכון של המטרופולין מסביב לגלעין זה לא פחות חשוב מקווי BRT מקדימים...
אני בתור תושב אזור בקעת אונו, הייתי שמח שתהיה לי אפשרות תדירה לנסוע למקומות אחרים במטרופולין מבלי לעבור בתל אביב.
יש למי לפנות כדי להציע דבר שכזה, או ששוב אני תמים מדי? חח
 

אורי404

New member
לא דרך הפורום שמעתי על זה

איפה שמעת על BRT בין הרצליה לראשל"צ? בשום מקום לא נכתב...
אני חושב שבאמת זהו נתיב עתיר ביקוש לא מנוצל. יש המון נוסעים שאם היו יכולים, היו משתמשים בקו שכזה, ואפילו בקו רעננה-ראשון. לחבר את המעגל התיכון של המטרופולין מסביב לגלעין זה לא פחות חשוב מקווי BRT מקדימים...
אני בתור תושב אזור בקעת אונו, הייתי שמח שתהיה לי אפשרות תדירה לנסוע למקומות אחרים במטרופולין מבלי לעבור בתל אביב.
יש למי לפנות כדי להציע דבר שכזה, או ששוב אני תמים מדי? חח
לא דרך הפורום שמעתי על זה
בגלל זה הייתי שמח לדעת, האם יש תכנון אמיתי של זה או שאלה סתם דיבורים.
 

olli3

New member
מנהל
כן, יש תכנון רציני לגבי זה. מקניון הזהב למרינה הרצליה

לא דרך הפורום שמעתי על זה
בגלל זה הייתי שמח לדעת, האם יש תכנון אמיתי של זה או שאלה סתם דיבורים.
כן, יש תכנון רציני לגבי זה. מקניון הזהב למרינה הרצליה
דרך חולון ות"א.
 

אורי404

New member
במה ה'רצינות' תבוא לידי ביטוי?

כן, יש תכנון רציני לגבי זה. מקניון הזהב למרינה הרצליה
דרך חולון ות"א.
במה ה'רצינות' תבוא לידי ביטוי?
מתי צפוי קו האוטובוס הזה לפעול? ידוע לך, מיכאל על יתר הדברים, כמו שינוי בקו 947 או שינוי בקו 164?
 
מה בדיוק שמעת על שינוי בקו 164?

במה ה'רצינות' תבוא לידי ביטוי?
מתי צפוי קו האוטובוס הזה לפעול? ידוע לך, מיכאל על יתר הדברים, כמו שינוי בקו 947 או שינוי בקו 164?
מה בדיוק שמעת על שינוי בקו 164?
מאוד בעייתי להוציא את קו 164 מפתח תקוה, כי משרד התחבורה לא דאג לקישור חלופי נורמלי מפתח תקוה לבר אילן ואלוף שדה.
קו 87 לא מהווה תחליף לקו 164. ומלבד 164 אין אף קו שמקשר בין פתח תקוה למחלף אלוף שדה.
המשמעות של הוצאת קו 164 מפתח תקוה תהיה שמאזורים רבים בפתח תקוה יהיה צורך בשני אוטובוסים רק על מנת להגיע ל-164.
צעד כזה יהיה אפשרי לאחר תחילת פעילות קו 64 ותגבור קו 87.
 

אורי404

New member
זה הדבר. שלא ממש הדברים ברורים לי

מה בדיוק שמעת על שינוי בקו 164?
מאוד בעייתי להוציא את קו 164 מפתח תקוה, כי משרד התחבורה לא דאג לקישור חלופי נורמלי מפתח תקוה לבר אילן ואלוף שדה.
קו 87 לא מהווה תחליף לקו 164. ומלבד 164 אין אף קו שמקשר בין פתח תקוה למחלף אלוף שדה.
המשמעות של הוצאת קו 164 מפתח תקוה תהיה שמאזורים רבים בפתח תקוה יהיה צורך בשני אוטובוסים רק על מנת להגיע ל-164.
צעד כזה יהיה אפשרי לאחר תחילת פעילות קו 64 ותגבור קו 87.
זה הדבר. שלא ממש הדברים ברורים לי
לכן אני מנסה לשאול כאן בפורום. אולי כאן נדע.
אני מנסה לבדוק האם אלה שמועות על שינוי זה או אחר בקו 164 או שאין שום צעד מהותי בתקופה הקרובה.
גם כיום, ממה שאני מבין המצב בקו 164. התדירות לא ממש גבוהה ולא מעט נוסעים מחליפים במחלף גהה בין האוטובוסים של קווי פתח תקווה-תל אביב (ואולי גם 92) לקווים 68 או 70.
כמובן, שיש מקום לכך שיהיה שירות אוטובוסים טוב יותר מפתח תקווה לבר אילן. ביקוש יש והמרחקים בין האזורים קרובים. אולי השיפור אכן יהיה בשינויים בקווים 64 ו-87.
 
לא מכל אזור בפ"ת יש אוטובוס ישיר למחלף גהה

זה הדבר. שלא ממש הדברים ברורים לי
לכן אני מנסה לשאול כאן בפורום. אולי כאן נדע.
אני מנסה לבדוק האם אלה שמועות על שינוי זה או אחר בקו 164 או שאין שום צעד מהותי בתקופה הקרובה.
גם כיום, ממה שאני מבין המצב בקו 164. התדירות לא ממש גבוהה ולא מעט נוסעים מחליפים במחלף גהה בין האוטובוסים של קווי פתח תקווה-תל אביב (ואולי גם 92) לקווים 68 או 70.
כמובן, שיש מקום לכך שיהיה שירות אוטובוסים טוב יותר מפתח תקווה לבר אילן. ביקוש יש והמרחקים בין האזורים קרובים. אולי השיפור אכן יהיה בשינויים בקווים 64 ו-87.
לא מכל אזור בפ"ת יש אוטובוס ישיר למחלף גהה
אם יש בעיית מקום בתחנה המרכזית של פתח תקוה, אז יש קווים אחרים שאפשר וצריך להוציא משם לפני 164.
וכאילו שמסוף צומת רעננה משופע במקום...
 

אורי404

New member
אכן המצב בצומת רעננה בכי רע

לא מכל אזור בפ"ת יש אוטובוס ישיר למחלף גהה
אם יש בעיית מקום בתחנה המרכזית של פתח תקוה, אז יש קווים אחרים שאפשר וצריך להוציא משם לפני 164.
וכאילו שמסוף צומת רעננה משופע במקום...
אכן המצב בצומת רעננה בכי רע
מעבר לצפיפות במסוף זה, בדומה למסופים אחרים, המקום רחוק מלהיות אידיאלי ל-2015 ונדרש בו שדרוג מקיף.
 

olli3

New member
מנהל
הדיבור היה על פברואר אבל קשה לדעת עכשיו.

במה ה'רצינות' תבוא לידי ביטוי?
מתי צפוי קו האוטובוס הזה לפעול? ידוע לך, מיכאל על יתר הדברים, כמו שינוי בקו 947 או שינוי בקו 164?
הדיבור היה על פברואר אבל קשה לדעת עכשיו.
לא סתם הגיע הרכש של אגד עם ה5 דלתות, זה עבור הקו הזה.
&nbsp
לגבי 947 - אין צפי ליישום, יש את כל עניין הסטת התח"צ מכביש 1 לכביש 443 שמשפיעה גם על 947 ו950 (לא מבחינת קיצור מסלולים כמובן) אבל יותר מבחינת זמן הנסיעה וכו'. השערה שלי, אולי ינצלו את המעבר של התח"צ לכביש 443 כדי לפצל את 947 לשני קווים. בכל מקרה, ככל היעוד לי זה עדיין על הפרק הפיצול שלו.
&nbsp
164 לא שמעתי שום דבר על הארכה לצומת רעננה, מן הסתם שיש ביקוש גדול לקו שיקשר בין רעננה לראשון לציון בעיקר דרך כביש גהה. לא סתם המציאות גם את 167 שעל הנייר מיועד ליחדים אבל בא גם לסתום את בעיית החוסר באוטובוסים מרעננה לבר אילן.
&nbsp
מנגד, 164 בעבר לא היה מבצע שירות פנימי בפתח תקווה ומזה זמן רב הוא כן מבצע על מנת להוריד את העומס מקווים אחרים. רוב האנשים לא מודעים לכך אז זה לא הכי עוזר. לכן, אם הכוונה להפוך אותו לעוד יותר מאסף כללי ולהאריך אותו לרעננה דרך הוד השרון, זה יהיה סוג של פתרון בלאי לקישור בין בר אילן בעיקר להוד השרון בשעות שלא קיים שירות מהיר להוד השרון וממנה. ופתרון בלאי עוד יותר לקישור בין רעננה והוד השרון לראשל"צ וכו'.
&nbsp
Cכל מקרה, לא שמעתי על זה ובדר"כ אני מקבל עדכונים על שינויים עתידיים.
 

אורי404

New member
מיכאל. אשמח לדעת בהמשך

הדיבור היה על פברואר אבל קשה לדעת עכשיו.
לא סתם הגיע הרכש של אגד עם ה5 דלתות, זה עבור הקו הזה.
&nbsp
לגבי 947 - אין צפי ליישום, יש את כל עניין הסטת התח"צ מכביש 1 לכביש 443 שמשפיעה גם על 947 ו950 (לא מבחינת קיצור מסלולים כמובן) אבל יותר מבחינת זמן הנסיעה וכו'. השערה שלי, אולי ינצלו את המעבר של התח"צ לכביש 443 כדי לפצל את 947 לשני קווים. בכל מקרה, ככל היעוד לי זה עדיין על הפרק הפיצול שלו.
&nbsp
164 לא שמעתי שום דבר על הארכה לצומת רעננה, מן הסתם שיש ביקוש גדול לקו שיקשר בין רעננה לראשון לציון בעיקר דרך כביש גהה. לא סתם המציאות גם את 167 שעל הנייר מיועד ליחדים אבל בא גם לסתום את בעיית החוסר באוטובוסים מרעננה לבר אילן.
&nbsp
מנגד, 164 בעבר לא היה מבצע שירות פנימי בפתח תקווה ומזה זמן רב הוא כן מבצע על מנת להוריד את העומס מקווים אחרים. רוב האנשים לא מודעים לכך אז זה לא הכי עוזר. לכן, אם הכוונה להפוך אותו לעוד יותר מאסף כללי ולהאריך אותו לרעננה דרך הוד השרון, זה יהיה סוג של פתרון בלאי לקישור בין בר אילן בעיקר להוד השרון בשעות שלא קיים שירות מהיר להוד השרון וממנה. ופתרון בלאי עוד יותר לקישור בין רעננה והוד השרון לראשל"צ וכו'.
&nbsp
Cכל מקרה, לא שמעתי על זה ובדר"כ אני מקבל עדכונים על שינויים עתידיים.
מיכאל. אשמח לדעת בהמשך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה