דווקא יש כוונה להוסיף נסיעות לקו 1
נכון, אבל לפני שמבטלים את החלופה כפי שהצעת
צריך לדאוג לשירות שימשיך ומכיוון שאף אחד לא יוסיף נסיעות לא ל51 ולא ל1, אז אני לא ממהר לבטל. כמו כן, ניתן לגרו םלחלופה בכיוון הנסיעה מת"א לכפר סבא להיות איסוף והורדה בכל הדרך. בסופו של דבר זה לא משנה מה מספר הקו כל עוד השירות קיים ובשעות הקצה הנסיעה גם ככה מהירה ומצדיקה יותר נוסעים שמבקשים להגיע גם בין פתח תקווה להוד השרון וכפר סבא וגם אנשים שרוצים להגיע מת"א להוד השרוןוכפר סבא או לפתח תקווה וכו'. אין סיבה ש561 לא יהיה מאסף כללי בעצם.
דווקא יש כוונה להוסיף נסיעות לקו 1
וקו 1, בניגוד ל-561, משתמש רק באוטובוסים מפרקיים ולכן הקיבולת שלו גבוהה יותר.
כשמדברים על מערכת שצריכה לתת פתרון, השינויים צריכים להיות לכוון הפתרון הנכון ולא לפתור חלקית ונקודתית.
אם לעשות שינויים, אז לא נכון להוסיף ל-561 תחנות הורדה בין ת"א לפ"ת ולהפוך אותו למאסף כללי בין ת"א לפ"ת, אלא לבצע את השינויים בקווים שתפקידם המוגדר לשרת את הקטע שבין ת"א לפ"ת וליעל את הקישור בין ת"א להוד השרון ולכפר סבא.
אתה הרבה פעמים מציע הצעות שהן יישור חלקי של מערכת קיימת עקומה. אני מציע לבנות מערכת חדשה וטובה יותר.
להמשיך עד אין קץ להתבסס על מערכת שבבסיסה לא טובה לא יתן באמת פתרון.
אני מסכים שצריכה להיות הדרגתיות ושלביות, אבל אם למשל יעשו את מה אתה מציע וימשיכו להתבסס על 561 כקו שנוסע מתל אביב ועד אליה, אז אף פעם לא יתקדמו לכיוון הנכון. שינויים צריכים להיות לכיוון מערכת חדשה ולא לקיבוע המערכת הישנה.
הולכים בזמן הקרוב לבצע שינויים בעקבות הפעלת קו 1 והעבודות בציר ז'בוטינסקי ובדרך בגין - השינויים צריכים להיות נכונים ועם המבט לעתיד ולא עם המבט לעבר.