החל מהתאריך 2.1.2011 שינויים בתנועת הרכבות

amit1270

New member
כתבתי

לך ולטוקבקיסט הממוצע...
 

liorschwimmer

New member
אני בטוח שזה מהלך מכוון של משרד התחבורה

משרד האוצר והתחבורה שנת 2011: בגלל שצריך לממן פרזיטים וטפילים לובשי ציציות במדינה יש להעלות את המיסים על הדלק ובכן, כיצד נגרום לאזרחי מדינת ישראל לבזבז הרבה דלק? נשבית את הרכבות במרכז הארץ וכך ניצור הכנסה יפה למשרד האוצר. נשבית את העיריות ובכך נחסוך תשלומי משכורות לעובדי הרשויות ונכפיל את קנסות הפיגורים על אגרת הטלויזיה. כל האסונות הללו נפלו עלי בסוף שבוע זה, באדיבות מדינת ישראל כשנסעתי ביום שבת לטייל קצת בכביש החוף ולנקות את הראש מכל המכות, גיליתי עשרות מחלפים שהודבקו בהם (מחדש וכרגיל) שלטים חדשים של הרבי מילובבי'ץ, עשרות שטחים מזוהמים לצידי הדרך בזבל בניין ונילונים של חממות חקלאיות. אהה.. שכחתי שיש לנו גם נשיא אנס. ישראל 2011, מדינת עולם שלישי, בכל מובן ובכל תחום. אירופה, ארה"ב, סין. here I come.
 

down under

New member
ברור

ואני שפן סלע סירפדי שאוכל רק כרוביות שבושלו בקרונות רכבת טורקיים.
 

easylivin

New member
וגם כאן לדעתי לא יזיק אם אצרף את המאמר הבא:

הסבל שנעבור בשבועות הקרובים בגלל עבודות התשתית לרכבת הוא תשלום על חטאי העבר - זלזול מתמשך מצד הממשלה במערך הרכבות "הבעיה האמיתית הרי טמונה במקום אחר, בזמן אחר: כל העבודות שמבוצעות עכשיו הן ניסיון נואש להדביק פער של עשרות שנים שבהן ממשלות ישראל ייבשו את הרכבת, זלזלו בה ושלחו אותה להתגלגל על רשת מסילות ועם ארסנל קרונות של מדינת עולם שלישי. התפיסה השלטת היתה שכבישים הם חזות הכל, כי הרי ישראל שואפת להיות מדינה מתקדמת וקידמה פירושה "מכונית לכל פועל". כך הפכה אחת המדינות הצפופות בעולם המערבי למארג דחוס של נתיבים, מחלפים, אספלט ומליוני מכוניות, מבלי להבין שמדובר בדרך ללא מוצא: שהרי קצב הגידול במספר המכוניות והקילומטרים שהן גומאות תמיד יעלה על קצב סלילת הכבישים, מה עוד שהמקום לכבישים, אפעס, כמעט אזל. ועוד לא הזכרנו את הנזקים לסביבה ולבריאות ואת שיעורי תאונות הדרכים שמייצרת ההתמכרות לרכב הפרטי." מתוך "דחוסים בקרון" מאת אביב לביא, nrg מעריב
 
למעלה