החל מהערב אני מתחיל לקרוא ספרים...
י ירחמיאל פגע רע New member 24/1/03 #3 ללכת מהקל אל הכבד דווקא אם החל מהערב הוא מתחיל לקרוא ספרים יותר טוב שיתחיל עם "איפה פינוקי", "גן גורים" ו"איך עושה כלב" בספר פלסטי עמיד לאמבטיה.
ללכת מהקל אל הכבד דווקא אם החל מהערב הוא מתחיל לקרוא ספרים יותר טוב שיתחיל עם "איפה פינוקי", "גן גורים" ו"איך עושה כלב" בספר פלסטי עמיד לאמבטיה.
ד דנטל New member 24/1/03 #4 אז אם מהקל לכבד אני מעולם לא קראתי את הספרים שהזכרת. אם כבר ספרים מנוקדים, מהילדות שלי אני דווקא זוכרת את "מאין באתי". עכשיו ברור לכולם איך יצאתי ככה?
אז אם מהקל לכבד אני מעולם לא קראתי את הספרים שהזכרת. אם כבר ספרים מנוקדים, מהילדות שלי אני דווקא זוכרת את "מאין באתי". עכשיו ברור לכולם איך יצאתי ככה?
S s t y l e New member 24/1/03 #5 תתחיל במשהו קצר הראש הכפול או משהו כזה אחר כך תעבור לכבדים.. יוליסס ושר הטבעות..
נ נוAה של הים New member 25/1/03 #7 איזה אורח! ../images/Emo24.gif יש המון ספרים וסגנונות שאפשר להמליץ לך עליהם. מה אתה אוהב? למשל לשאייאן נוAה הייתה ממליצה על הספרים של המרקיז דה סאד
איזה אורח! ../images/Emo24.gif יש המון ספרים וסגנונות שאפשר להמליץ לך עליהם. מה אתה אוהב? למשל לשאייאן נוAה הייתה ממליצה על הספרים של המרקיז דה סאד
A am i evil New member 26/1/03 #9 תנ"ך. ספר טוב לקרוא. מונע כמה חילוקי דעות אחרי כמה אלפי שנים... ושוב הפורום הזה נתקע לפני כמה ימים ואיחר לי את התשובה בימבה זמן...
תנ"ך. ספר טוב לקרוא. מונע כמה חילוקי דעות אחרי כמה אלפי שנים... ושוב הפורום הזה נתקע לפני כמה ימים ואיחר לי את התשובה בימבה זמן...