החלקת סברה??

רויטל264

New member
החלקת סברה??

מישהי מכירה את ההחלקה הזאת? האם זה כדאי?? האמת שיש לי שיער ארוך וחלק (לא ממש חלק) כמו פאן הבנתי שזה יוצא כמו פאן. האם זה נכון? אשמח לקבל חוות דעת
 

אחלה17

New member
אני עשיתי סברה עד לפני שנה

הפסקתי כי רציתי לצבוע את השיער לחום .. אם אין לך בעיה עם שיער שחור ואת מוכנה להישאר עם הצבע הזה כמה שנים טובות אז תעשי בלי לחשוב פעמיים ! החלקה מדהימה. ואל תתבלבלי, סברה יש רק ברמלה ובנתניה. כל אלה שעושים במספרות זה לא הסברה האמיתית!!
 

רויטל264

New member
יש לה אולי את הטלפון??

נכון יש מלא זיופים את עשית אצלהם ? מי אלה? את יודעת איפה בנתניה ? ברמלה ? מה ההבדל בינם לבין מספרות? האמת אמרו לי שזה עושה נשירה ,קרחות, האם זה נכון? לכמה זמן זה מחזיק? האם בפעם הראשונה שעשית ראית תוצאות? או שהיית צריכה לחזור על הפעולה מידי פעם? איך זה הולך באמת?
 

אחלה17

New member
כן עשיתי בנתניה.

בנתניה וברמלה זה מחומרים טבעיים הסברה זה חומר החלקה שעבר אצלהם מדור לדור .. כך שאין סיכוי שיהיה דבר כזה במספרות זה נשאר אצלהם והם לא משווקים את זה למספרות. יש כאלה שזה עשה להם נשירות.. בכל אופן אצלי לא קרה שום דבר כזה הייתי ממש מרוצה מההחלקה. השיער שלי היה מתולתל, בפעם הראשונה זה הוריד לי נפח והפך אותו לגלי עשיתי 4 טיפולים עד שהגעתי לחלק מקלות כמו שרציתי. איך זה הולך ? מורחים לך את החומר על השיער את צריכה להגיע עם פן ובלי טיפת שומן/סיליקון שמים לך גרביון על הראש וככה את הולכת הביתה .. את צריכה להישאר איתו 12 שעות וכמה שיותר יותר טוב .. אח"כ את מנערת את החומר מהשיער שמה מסיכה מחומרים טבעיים [זה נשמע ממש מסריח אבל המסיכה ממש טובה] שמן זית,ביצה,דבש ומרכך. נשארת עם המסיכה 3 שעות וחופפת את השיער רגיל .. ואזז אסור לך לחפוף 4 ימים כמו כל החלקה .. זהו :] בקיצור שווה.
 

רויטל264

New member
מה הטלפון ?

אחרי 4 טיפולים זהו לא היית צריכה יותר ??? האמת יש לי שיער חלק לפעמים הוא מתנפח ולא מסתדר לי אז חשבתי לעשות את זה ... כמה עלה לך? זה בבית של מישהי? ואיך יודעת שזה המקורי ולא החיקוי? רוב שיש חיקויים כבר אי אפשר לדעת..
 

אחלה17

New member
צריך לעבור על שורשים אחרי כמה חודשים

לי עלה 300 כל טיפול בתקופה שאני הייתי עושה זה היה בבית שלה השכנה שלי עדיין עושה אצלה ולפי מה שהבנתי היא העבירה את זה וזה כבר לא בבית שלה.. איך אני יודעת?כי היא התחילה עם זה ראשונה לפני שכולם ידעו מזה סברה בכלל.. יש לי חברה שעושה אצלה כבר 4 שנים .. עוד לפני שכולם דיברו על הסברה הזאת .. תקשרי אליה קוראים לה זהבה היא אישה מדהימה :] 0528944053 אל תילחצי אם גבר יעשה לך את ההחלקה זה הבן שלה,עידן. הוא גם יודע לעבוד עם החומר :)
 
למעלה