החלפת רצועת תיזמון באוטו חדש

sharonei1

New member
החלפת רצועת תיזמון באוטו חדש

חג שמח לכולם
יש לי אוטו יד ראשונה שנת 2017
בתחילת 2019 (בסביבות 9000 ק"מ ~ אני לא נוסע הרבה) נדלקה לי נורית אזהרת מנוע וישר נסעתי עם האוטו למוסך
במוסך במסגרת האחריות התייעצו עם היצרן והוחלט להחליף רצועת תזמון, מאז האוטו נוסע טוב ללא בעיות והגיע כבר ל 15000 ק"מ
השאלה שלי האם זה אומר בסיכוי גבוה שיש בעיה באוטו וכדאי לי להחליפו כל עוד הוא באחריות ? כי זה לא אמור היה לקרות ב קילומטרג' נמוך
 

enigo

New member
יכולה להיות תקלה במערכת. תזמון, כמו בכל מערגת

בגלל חלק פגום או הרכבה לקויה. אם הוחלף והרכב תקין - אין מה לחשוש לדעתי.
 

חן 1111

Active member
ממש לא. לפעמים קורות תקלות גם ברכב חדש

אז מתקנים או מחליפים מה שצריך וכרגע תקין וזה לא אומר שיש בעיה כלשהי.
 

enigo

New member
אז זו בעיה מוכרת שנמצא לה פתרון

היתה בעיה עם חלק מרצועות התזמון.
חשוב להקפיד על שמן איכותי בטיפולים, מכיוון שרצועת התזמון במגע עם השמן.
 

sharonei1

New member
אני מטפל במוסך מורשה כל הטיפולים מקווה שהם שמים שמן מתאים

באותו מועד גם הסתכלתי לפני שהגעתי למוסך ורמת נוזל הקירור היית מתחת לפס מינימום
מאז הטיפול רמת הנוזל קירור תקינה
 

aharon d

New member
אוטו חדש וכבר "אוכל" מים....

ואז רואים שהמותג פיז'ו, ומיד נזכרים למה...
 

sharonei1

New member
למה אתה לא רושם לזה למעלה עם הפולו ?

אוטו חדש וכבר "אוכל" מים....
ואז רואים שהמותג פולקסווגן ומיד נזכרים למה...
 

aharon d

New member
הבעיה שלו היתה אחרת

לא אכילת מים... תעבור על השרשור תקרא שם.
כמו כן (ובנגוד להצעתך ?) אם תקרא את השרשור ההוא, תשים לב שהתייחסתי
(ואף באריכות) לסוגיית בעיית האמינות המוכרת (והקשה לצערנו) ברכבי קונצרן פוקלסווגן.

כיום אין הבדל משמעותי (או מהותי) בטיב האמינות שבין קונצרן PSA הצרפתי
(שמותג פיז'ו נמנה עליו) לבין קונצרן פולקסווגן (שמותגי סיאט סקודה אאודי
ופולקסווגן חברת האם) נמנים עליו.

בשני הקונצרנים האירופאים הללו, הרוכש יעשה את הפשרה האישית שלו,
אודות עד כמה הוא מוכן לוותר בסוגיית האמינות התקלות והבעיות שצצות
(גם) ברכבים חדשים, לטובת "הפינוק" והשופוני שהרכב האירופאי נותן לו
(נוחות, פאר, אבזור, ביצועים, עיצוב, איכות נסיעה, טכנולוגיה מתקדמת וכדומה...)

לא בא (אנכי) ממקום של לחנך אף אחד במה לבחור. זהו עניין אישי פרטי שכל
צרכן רכב יעשה עבור עצמו ולבד.
המקסימום שנעשה (בתור שירות לחברים ולקהילה), זה לשטח את המשמעויות
הטכניות וההבדלים האמפיריים, ובלי לנקוט עמדה. את העמדה יבחר הקורא לעצמו.

אני את הבחירה שלי (ממרום גילי והשערות הלבנות שצברתי עם עשרות השנים)
כבר עשיתי מזמן. אך לא לפני שטעמתי את כל המוצרים שיש מכל קצוות עולם,
לרבות יגואר מאד יקרה שהיתה לי. התמונה שבניתי (לי) היא ברורה.
 

aharon d

New member
סקוטי קילמר מנסה לשפוך קצת אור

על נושא אמינות ואיכות מותגי הרכב השונים, עבור על עבודתו בהקשר זה כדי
להשלים את התמונה:

 

sharonei1

New member
ראיתי הרבה סרטונים שלו

הוא ממש נעול באופן עיוור על טיוטה עם נגיעות הונדה
הוא גם ממליץ כתושב ארה"ב שם אירופאיות השרות פחות טוב ויותר יקר מה שפחות נכון אצלנו
הרבה מכוניות שהוא אומר שגרועות נוסעות המון שנים ללא תקלות הוא דיי קיצוני בהמלצות והכללות שלו
 

enigo

New member
יש אנשים שאוהבים אמירות פשוטות ולא מסובכות

גם אם לא לגמרי מדויקות. ראה ערך מצביעי טראמפ, למשל...
לא תצליח לשכנע אותם גם באלף נתונים שגם בטויוטה יש תקלות, ושסיטרואן לא באמת במוסך כל שני וחמישי. הם "יודעים", ואתה לא תשנה את דעתם (יש, אגב, לא מעט מחקרים בתחום הפסיכולוגיה בנושא. יותר בתחום הפוליטי, אבל העיקרון זהה).
 

enigo

New member
רוב הסיכויים שהוא לא "אוכל מים" אלא

שהבחור לא בדק נכון. עובדה שהוא אומר ש אז הטיפול, ועברו כבר כמה אלפי ק"מ מאז, לא חסר נוזל, ואם יש נזילת מים או" אכילת מים" כהגדרתך, זה לא נעלם מעצמו.
 
למעלה