נראה אם זה יקפיץ... עדכון הרצועה המקורית טרם הוחלפההרצועה סגורה בקופסא לא ניתן לבדוק מבחוץ
ההסבר ממנהל המוסך היה לאו דוקא קריעה
אלא שחיקה של הבליטות / שיניים או החלקה
סה"כ דורשים על טיפול מלא כולל טיימינג 3000 ש"ח
שזה קטן עלי ביחס לירידות בבורסה
אבל פחדתי שההחלפה לא תתבצע טוב כמו שקשה
לסמוך על מוסכים.. גם ככה משכתי מעל שנתיים כולל טסטים
בלי בעיות/ או מוסך והשבוע החליפו לי שמן ומסנן בלבד
צמיגים ומצבר החלפתי רק פעם בכל העשור ועצמאית.
אין ספק שהרכב הבא יהיה רק יונדאי / קיה..
תקפיץ שוב את השרשור כשהרצועה תקרע...נראה אם זה יקפיץ... עדכון הרצועה המקורית טרם הוחלפה
עשיתי טיפול 55000 (כאילו טיפול 60) אחרי כמעט 3 שנים
שלא ראתה מוסך למעט מלוי גז במזגן שעשיתי אצל חשמלאי חבר.
אז לוקח צ׳אנס עוד שנה ממילא נוסע מאוד רגוע בלי עומס / עליות.
סה״כ רכב מעולה מבחינת אמינות נוח נעים טוב גם בשדה ראיה
עוד תיקון קל שעשיתי לבד מילאתי סיליקון שחור במסגרת
משולש החלון האחורי - היה קצת רעש רוח ויצא טוב
הסיבה שאני מחכה לא נובעת מהתקמצנות.. יותר חושש למרות שמדובר במוסך מורשהתקפיץ שוב את השרשור כשהרצועה תקרע...
החשש שלך לא מוצדק. מדובר בהליך שהוא לא רק פשוט לביצוע אלא גם מבוצע בצורה תדירה ולכן יש למוסכים ניסיון בו. החלפתי רצועות טיימינג יותר מפעם אחת - מעולם לא נרשמה בעיה אחרי כן.הסיבה שאני מחכה לא נובעת מהתקמצנות.. יותר חושש למרות שמדובר במוסך מורשה
שבהחלפה התאום לא יהיה מושלם. הבנתי שיש מותחנים וכל מיני עניינים מסביב.
החשש שלך לא מוצדק. מדובר בהליך שהוא לא רק פשוט לביצוע אלא גם מבוצע בצורה תדירה ולכן יש למוסכים ניסיון בו. החלפתי רצועות טיימינג יותר מפעם אחת - מעולם לא נרשמה בעיה אחרי כן.
לא יודע על איזו שחיקת שיניים מדבר המוסכניק - הגלגלים ממתכת, הרצועה מגומי. ואם תהיה החלקה - המנוע עלול לההרס בדיוק כאילו הרצועה נקרעה (תלוי כמה היא תחליק).
החשש שלך לא מוצדק. מדובר בהליך שהוא לא רק פשוט לביצוע אלא גם מבוצע בצורה תדירה ולכן יש למוסכים ניסיון בו. החלפתי רצועות טיימינג יותר מפעם אחת - מעולם לא נרשמה בעיה אחרי כן.
לא יודע על איזו שחיקת שיניים מדבר המוסכניק - הגלגלים ממתכת, הרצועה מגומי. ואם תהיה החלקה - המנוע עלול לההרס בדיוק כאילו הרצועה נקרעה (תלוי כמה היא תחליק).
לגבי הטיעון האחרון שלך, זה טיעון בעד החלפה עכשיו ככל שתחכה יותר רמת המיומנות תרד.שימי לב בסרטון כמה פרוקים ותאומים יש לבצע וכמה זמן הוא משקיע (כולל הפסקת צהריים)
מדובר במכונאי עם כל הציוד - לא בחובב
השיניים הן ברצועה ובגלגלים כך נמנעת החלקה יש בדרך אלטרנטור משאבת מים וכל מיני מכסים
צריך לשים לב לסימונים קטנים באדום על המכלולים ולא לגרום נזק בפרוק מסביב.
עלות ההחלפה היא עבודה נטו כ 1500-1700 ש״ח הרצועה עולה עשרות ש״ח בודדים
בהינתן שהיום מטפלים ברכבים חדשים - חלק מהעובדים כבר לא מיומן או מכיר דגמים מלפני 15 שנה..
לפני כמה ימים, חיים אתגר הציג בתכניתו "יצאת צדיק" חוות דעת של מומחה (נמרי), שאמר, כי בתקנות שמתייחסות ל"מתי יש להחליף צמיגים", אין שום איזכור על סדקים בצמיג, וצמיג שלא נשחק, או שלא ספג נקר במקום בעייתי, יכול לשרת בנאמנות גם לאורך תקופה של 10 שנים... אין שום הגדרה מהו "צמיג יבש" וכל מי שמנסה למכור את "תיאוריית היובש" אינו אלא אדם שמוליך שולל את הנהג המודאג.ואם הרכב היה מאוחסן 10 שנים כמו בימ"ח ?
האם על הרצועות החדשות יש תאריך פקיעה כמו במזון?
אני לא רץ להחליף כי לא מדובר בבעיה בטיחותית או סכנת חיים
אלא אמתין לטיפול בעוד שנה. (גם זה יהיה מוקדם אבל ניחא)
קח בחשבון שלקיה יש אחריות 7 שנים לכן הם לא לוקחים צ'אנס
מנסים להכריח אותך להחליף לפני תום האחריות - שמותנית בטיפול בזמן..
בנוסף, רכב שעומד בפקקים הורס יותר את המנוע לכן קילומטראז'
הוא לא הכל. במקרה שלי הרכב יוצא רק לטיולים יותר כמו חית מחמד,
רוב השבוע נח בצל.
הרכב שווה לי הרבה יותר בגלל קילומטראג׳ נמוך - נוסע כמו חדש.אם הבנתי נכון את השרשור הרכב משנת 2008, ושווה נניח 7-8K.
ברכב כזה יש התלבטות אמיתית על הוצאות גדולות, רבים לא מבטחים רכב כזה ביטוח מקיף למרות הסיכון.
אם לשואל אין בעיה לזרוק את הרכב כשהרצועה תיקרע או תחליק - סבבה.
אחרת, במקרה הטוב מדובר בהרס ראש מנוע (נזק לפחות כפול מהטיפול), או גם בבלוק המנוע (טוטאל לוסט בהתחשב במחיר הרכב).
לי החליקה רצועה בקילומטראז נמוך מהמומלץ להחלפה וקצת אחרי שהסתיימה האחריות.הרכב שווה לי הרבה יותר בגלל קילומטראג׳ נמוך - נוסע כמו חדש.
כפי שרשמתי ההתלבטות שלי אינה על עוד 2000 ש״ח אפילו
אלא שכל פו״ה לא יחזיר את הרכב לכוון המקורי והמושלם בו הוא כרגע.
יש מכונאים שטוענים שקובע רק הקילומטר כאמור אני רחוק מאוד מ 90 אלף
בהינתן שמה ששוחק את החומר הוא הסיבובים והשחיקה של שן מהרצועה בשן מהמתכת
ופחות התייבשות , שהרי החלקים הקריטיים עשויים ניילון וחומרים עמידים לטמפ גבוהה.
השאלה שלי מנסיון שיש למומחים כאן האם ראיתם רצועה שנקרעה בעקבות
פגעי זמן? האם רצועות שמוחלפות בזמן אכן בלויות ועל סף החלקה / קריעה?
אני הייתי מחליף. לא סתם קבעו החלפה גם לפי ק"מ וגם לפי זמן. הרצועה עשויה מגומי והיא מתייבשת עם הזמן, וזה מגדיל את הסיכוי שהיא תיקרע בפתאומיות. אין סיבה שמכונאי טוב לא יעשה עבודה טובה בהחלפת הרצועה. לא כזה מסובך למי שיודע.הרכב שווה לי הרבה יותר בגלל קילומטראג׳ נמוך - נוסע כמו חדש.
כפי שרשמתי ההתלבטות שלי אינה על עוד 2000 ש״ח אפילו
אלא שכל פו״ה לא יחזיר את הרכב לכוון המקורי והמושלם בו הוא כרגע.
יש מכונאים שטוענים שקובע רק הקילומטר כאמור אני רחוק מאוד מ 90 אלף
בהינתן שמה ששוחק את החומר הוא הסיבובים והשחיקה של שן מהרצועה בשן מהמתכת
ופחות התייבשות , שהרי החלקים הקריטיים עשויים ניילון וחומרים עמידים לטמפ גבוהה.
השאלה שלי מנסיון שיש למומחים כאן האם ראיתם רצועה שנקרעה בעקבות
פגעי זמן? האם רצועות שמוחלפות בזמן אכן בלויות ועל סף החלקה / קריעה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.