אני אשתדל לומר את הדברים בלי להעליב
אבל על סמך מה שכתבת כאן, לא הייתי סומך על הנסיון שלך. "ככל שהרווח יותר גדול כך נכנס יותר דלק" - יש לך מושג כלשהו מה זה כיוון שסתומים? ועל איזה רווח מדובר? בהנחה (הדי מתבקשת) שאתה לא ממש יודע, כיוון שסתומים בא לכוון את המרווח בין ראשי השסתומים לבין הגורם שמפעיל אותם. זה יכול להיות בין גל הזיזים שמפעיל ישירות את השסתום דרך ה"דלי" שעליו, או בין החלק העליון של קנה השסתום לבין הנדנד (כאשר יש גל זיזים בודד). בדרך כלל, בשל באלי, המרווח הזה גדל והתוצאה, חוץ מרעש, היא שהשסתום מתחיל להתרומם מאוחר יותר, מגיע לשיא פתיחה קטן יותר, ונסגר מוקדם יותר. התוצאה של כל אלה היא שפחות תערובת נכנסת עם כל פעימה. ובכל מקרה, כיוון שסתומים ישפיע על אופן פעולת המנוע אבל פשוט לא יכול לגרום לשריפת עודפי דלק כפי שאתה מתאר. קרא שוב בעיון את הודעת הפתיחה: הבחור מדובר במפורש על עשן כ-ח-ו-ל. זה שמן, חד משמעית. המלצה קטנה: אתה כנראה מבין הרבה פחות ממה שאתה חושב שאתה מבין. תהיה פחות נחרץ בתגובות שלך.