החלפת בלמים

SolidSnake1

New member
החלפת בלמים

יש לי סובארו פורסטר והבלמים באוטו חלשים מדי לטעמי לעוצמת האוטו. מקדימה יש דיסקים ומאחורה סנדלים רגילים. רציתי לדעת האם אפשר וכמה יעלה להחליף את הבלמים האחוריים לדיסקים כמו הקידמיים? תודה.
 

© DrorZi

New member
זה לא עובד ככה

רוב הבלימה נופלת על הגלגלים הקידמיים, אם אתה רוצה משהו עצבני יותר יהיה נכון למצוא סט תחליפי לדיסקים מקדימה, קח בחשבון הוצאה של כ 15,000 שח ואולי יותר, בנוסף יהיה לך אולי קשה למצוא מוסך שיסכים לעשות את זה.
דרור זי.
 

חן 1111

Active member
אי אפשר, וזה גם לא ישנה כלום.

כמו שכתב דרור, רוב הבלימה היא עם הבלמים הקדמיים, בעיקר כשהרכב ריק. קשה מאוד להחליף בלמים לסוג אחר. אתה יכול אולי לברר איזה בלמים יש בדגם הספורטיבי יותר, הטורבו למשל. אם יש הבדל, אז אני מניח שאפשר להתקין את הבלמים של הטורבו, ייתכן שיהיה צורך להחליף גם חלקי מתלה או ציריות, כלומר הוצאה לא קטנה. למעשה אפשר גם לעשות אותו דבר בגלגלים האחוריים (אם יש הבדל), אבל אולי יותר קל וזול לקנות את דגם הטורבו.
 

enigo

New member
יש לך בכל זאת אופציה אחת

לבדוק עם היבואנים של החברות המובילות (או באינטרנט) אם יש רפידות ספורטיביות יותר, או "רכות" לרכב שלך. החלפת רפידות יכולה לפעמים לחולל נפלאות. אתה יכול להחליף גם את הצנרת לצנרת פלדה שזורה (ברמת האלפים הבודדים), ואולי אפילו צלחות איכותיות יותר במידה המקורית קיימות בשוק. שווה לבדוק.
 

dantech

New member
בלמים של סובארו קצת אנמים

ובאמת כדאי לעבור למותגים יותר טובים של חלקי בלימה. לגבי השיפור של הבלמי תוך, סרוק פורמים של סובארו בטח מישהו כבר עבר הסבה דומה.
 
למעלה