החלטתי לעבור לתקופת חיטוב

Danielovich

New member
החלטתי לעבור לתקופת חיטוב

שכן מבחינת מסת שריר אני מרגיש מרוצה, וגם יש לי עודף שומן, לכן החלטתי לשאול את דעתכם בקשר לתזונה במהלך תקופה זו, האם לחתוך לגמרי מכל המתוקים(מה שבנתיים התחלתי מאתמול)וכמובן כמה חלבונים ופחמימות לצרוך במשך היום ביחס לתקופה שבה העלתי מאסה?? כמו כן אם יש לכם מאכלים ממולצים(
) או כל דבר אחר שמתאים לתקופה הזאת..... הצעות והארות יתקבלו בברכה! יום טוב!
 

m0sh3

New member
זה גם מה שאני עושה

זה שחורף זו לא סיבה להיות שמן.
 

קטריס

New member
*מוזג כוס של בירה נשר*

לא מבין מאיפה בא המושג הזה שבחורף לובשים יותר בגדים אז לא נורא אם יש קצת שומן. בטח שנורא! בין אם זאת גופיה או סוודר, זה מספיק כדי להסתיר את הצמיגון. מחטבים בשביל מצבים בהם הגופיה/סוודר יורדים
 

Danielovich

New member
מסכים

את האמת לא מעניין אותי חורף\קיץ פשוט אני מרגיש שעכשיו יש לי את הרצון להחזיק את תהליך החיטוב לאורך זמן..... מה עם הצעות לייעול, או כל דבר אחר שימושי?
 

קטריס

New member
בטח. יש הרבה דברים שאפשר לעשות

כדי לייעל את תקופת החיטוב. כל מני דברים בסגנון UD2 או משהו לכיוון הכללי (אני מעדיף לעשות סייקלים של 10 ימי דיאטה עם גירעון קלורי פחות חריף ו-4 ימי מאזן חיובי/מאוזן, במקום הסייקלים בני השבוע של התוכנית המקורית). יש גם כל מני טריקים מבחינת אימון ותזונה שאפשר לעשות כדי להתגבר על מצבורי שומן עקשניים בהם יש יחס גרוע של קולטני אלפא:בטא. אבל לא שווה להגיע לכל ה'טריקים' האלו כל עוד השיטה הסטנדרטית לחטב ממשיכה לעבוד. גירעון קלורי מתון, 1-2 ימים של מאזן חיובי/מאוזן כל 7-14 יום, שבועיים מאזן מאוזן על כל חודשיים דיאטה, אימוני משקולות (לא להגזים כדי לא להיכנס לאימון יתר) כדי למזער פירוק שריר, וסע לשלום. אם הגישה הזו כבר מפסיקה לעבוד ואתה עדיין לא רזה מספיק, אז אפשר להתחיל לפנות לכל מני אסטרטגיות אימון ותזונה מוטרפות. אבל עד שלא הגעת ל"קיר" הזה (ויש כאלה שגם לא מגיעים אליו בכלל. תלוי בגנטיקה) לא יודע אם יש טעם.
 

Danielovich

New member
תודה רבה על העצות

בנתיים לא הגעתי למצב שאני תקוע, מה שכן אחרי כמה זמן הגוף מתחיל לאותת לי שהוא במחסור, לאו דווקא פיזית, אבל נפשית אפשר להגיד, ואז אני חוזר לאט לאט לאכול רגיל ומאוזן, וזה מה שהכי מפריע לי, אפשר לעשות משהו? או שהכל תלוי בכוח רצון?
 
קטריס../images/Emo26.gif

כאשר עוברים לדיאטת עלייה במשקל - גם שם יש כל מיני משחקים של עליות והורדות קלוריות או פשוט אוכלים יותר ממה שמוצאים וזהו?
 
יש מאמר?

וחוץ מזה כל החוקים שעל כל 7-14 ימי דיאטה לעשות יום חיובי אחד חלים גם על עלייה במשקל אבל הפוך? (על כל 7-14 ימים חיובים - יום שלילי)?
 

Spit630

New member
חשוב שתדע שלא כולם מצליחים

לרדת ב% שומן בצורה משמעותית רק ע"י הורדה בקלוריות.. תשלב אירובי גם..
 

קטריס

New member
אירובי אכן משפר זרימת דם לאיזורי

שומן, אבל גירעון קלורי + אימוני משקולות לרוב נותנים לך את כל מה שאתה צריך. אם יש לך גנטיקה ממש גרועה בקטע הזה, או אם אתה כבר די רזה וכל מה שנשאר עליך זה "שומן עקשן" (עמוס בקולטני אלפא, בלי הרבה קולטני בטא) אז זה כבר סיפור אחר. נקודה חשובה לגבי אירובי בתקופת חיטוב - אל תתחיל לעשות את האירובי על מאזן שלילי. את תקופת ההסתגלות לאירובי אתה רוצה לעשות על מאזן חיובי/מאוזן. כך שהתחל לבצע אירובי בשבועיים-שלושה האחרונות של תקופת העליה במאסה שלך. אם רק תתחיל לעשות אירובי על מאזן שלילי, הדבר יוביל לפירוק שריר מוגבר.
 

Danielovich

New member
חג שמח גם לך!

אבל אני החנוכה הזה יאכל או סופגנייה 1 או 0! מה לעשות תקופת חיטוב.....
 
למעלה