GlennWalker
New member
החלטתי למרות הכל לפתוח הודעה נפרדת
לגבי בראסרי, ולומר שמנהלת המשמרת התקשרה והתנצלה על הטעות, ויהיו מקומות כמובטח לסילבסטר. אז בראסרי, קבלו ח"ח- (בגלל עגמת הנפש), אבל אין ספק שהם שומרים על המוניטין, והשירות הטוב וההוגן. אוכל לישון טוב בלילה.
לגבי בראסרי, ולומר שמנהלת המשמרת התקשרה והתנצלה על הטעות, ויהיו מקומות כמובטח לסילבסטר. אז בראסרי, קבלו ח"ח- (בגלל עגמת הנפש), אבל אין ספק שהם שומרים על המוניטין, והשירות הטוב וההוגן. אוכל לישון טוב בלילה.