החלטתי למרות הכל לפתוח הודעה נפרדת

GlennWalker

New member
החלטתי למרות הכל לפתוח הודעה נפרדת

לגבי בראסרי, ולומר שמנהלת המשמרת התקשרה והתנצלה על הטעות, ויהיו מקומות כמובטח לסילבסטר. אז בראסרי, קבלו ח"ח- (בגלל עגמת הנפש), אבל אין ספק שהם שומרים על המוניטין, והשירות הטוב וההוגן. אוכל לישון טוב בלילה.
 

גסטרו

New member
לפחות אתה פטור מבצוע ארגומטריה

אם לא חטפת התקף לב אחרי שאמרו לך שאתה לא רשום- מצב העורקים שלך בכי טוב ואתה יכול לאכול את הפטה שלהם כאוות נפשך...
 
למעלה