החלטתי לחלוק גם אתכם

החלטתי לחלוק גם אתכם ../images/Emo38.gif

עכשיו הוא ישן, הוא יהיה בן שנתיים בעוד פחות מחודש. אני ראוה אותו ככל שמותר לי על פי החוק וככל שזמני מאפשר לי, אך הלילה הוא שלי. המון פעמים אנו מחפשים את הדבר שיעשה אותנו מאושרים אך בסוף מגלים שכל אושר אשר מצאנו הוא אושר חולף, אך לא האושר של הילדים!!! אני באמת היתי רוצה לצייר לכם במילים את רגעי האושר שאני חווה בכל פעם שאני משכיב את בני לישון, את אותו הרגע שבו הוא מתכרבל לתוכי ואומר "אבא" תוך ציפיה רק לשמוע שאני לידו כי הוא לא צריך יותר מזה ממני הוא רק רוצה אותי לידו, מעין בדיקת נוכחות. כל העולם נהיה לא חשוב באותו הרגע, כל הכוכבים יכולים להכבות ולא יהיה אכפת לי, רק הוא הכוכב הכי בהיר בחיי, הוא היחיד שעושה את כל הטירוף הזה לבעל משמעות. או כן יש המון משמעות לחיים יש המון מטרות נעלות והמון לתרום למין שאנושי, אך כל זה הוא כטיפה בים מול המשמעות שמעניק לך הילד , כל המשימות כל האחריות מתגמדות מול האחריות שיש לנו כלפי ילדינו. שלכם, מאושר, סגול
 

יערית

New member
אין מילים.....

ראשית כל שיהיה במזל טוב בעוד חודש, שנית כל אין לי מילים,פשוט הקסמת אותי, כמה רגישות במשפט אחד"כל הכוכבים יכולים להכבות ולא יהיה איכפת לי,רק הוא הכוכב הכי בהיר בחיי,הוא היחד שעושה את כל הטירוף הזה לבעל משמעות". ואחרי יום טירוף שהיה לי עם נילדים(יותר עם הגדול)אחרי 2 אקמולים בכדי להעביר את כאבי הרקות שתפס אותי,לאחר תלישת השיערות מפאת חוסר אונים, אני פשוט לוקחת את דבריך ללב ,מלבישה עלי את מילותייך ומבינה שלמרות הכל ולמרות הטירוף אין לי משמעות כיום בלי ילדיי. מגיע לך להיות מאושר סגול..
יערית-מותשת....
 

יערית

New member
תודה רבה

האם את משדכת ביננו? קצת פירגון לא יזיק לאף אחד/ת מאיתנו, עד כמה יפים?
יערית.
 

taltallim

New member
תרגעי...

התכוונתי שהמתעקש והילד שלו... יפים ביחד. תלתלים (ממליצה על פרישה מוקדמת...)
 
בדיוק מה שהרגשתי לפניי יומיים

כשהבן שלי, גם הוא בן שנתיים בעוד חודש וקצת, נפל. תודה שהזכרת לי את כל התחושות הנפלאות ההן. אוריאנה
 
למעלה