סגול מתעקש
New member
החלטתי לחלוק גם אתכם ../images/Emo38.gif
עכשיו הוא ישן, הוא יהיה בן שנתיים בעוד פחות מחודש. אני ראוה אותו ככל שמותר לי על פי החוק וככל שזמני מאפשר לי, אך הלילה הוא שלי. המון פעמים אנו מחפשים את הדבר שיעשה אותנו מאושרים אך בסוף מגלים שכל אושר אשר מצאנו הוא אושר חולף, אך לא האושר של הילדים!!! אני באמת היתי רוצה לצייר לכם במילים את רגעי האושר שאני חווה בכל פעם שאני משכיב את בני לישון, את אותו הרגע שבו הוא מתכרבל לתוכי ואומר "אבא" תוך ציפיה רק לשמוע שאני לידו כי הוא לא צריך יותר מזה ממני הוא רק רוצה אותי לידו, מעין בדיקת נוכחות. כל העולם נהיה לא חשוב באותו הרגע, כל הכוכבים יכולים להכבות ולא יהיה אכפת לי, רק הוא הכוכב הכי בהיר בחיי, הוא היחיד שעושה את כל הטירוף הזה לבעל משמעות. או כן יש המון משמעות לחיים יש המון מטרות נעלות והמון לתרום למין שאנושי, אך כל זה הוא כטיפה בים מול המשמעות שמעניק לך הילד , כל המשימות כל האחריות מתגמדות מול האחריות שיש לנו כלפי ילדינו. שלכם, מאושר, סגול
עכשיו הוא ישן, הוא יהיה בן שנתיים בעוד פחות מחודש. אני ראוה אותו ככל שמותר לי על פי החוק וככל שזמני מאפשר לי, אך הלילה הוא שלי. המון פעמים אנו מחפשים את הדבר שיעשה אותנו מאושרים אך בסוף מגלים שכל אושר אשר מצאנו הוא אושר חולף, אך לא האושר של הילדים!!! אני באמת היתי רוצה לצייר לכם במילים את רגעי האושר שאני חווה בכל פעם שאני משכיב את בני לישון, את אותו הרגע שבו הוא מתכרבל לתוכי ואומר "אבא" תוך ציפיה רק לשמוע שאני לידו כי הוא לא צריך יותר מזה ממני הוא רק רוצה אותי לידו, מעין בדיקת נוכחות. כל העולם נהיה לא חשוב באותו הרגע, כל הכוכבים יכולים להכבות ולא יהיה אכפת לי, רק הוא הכוכב הכי בהיר בחיי, הוא היחיד שעושה את כל הטירוף הזה לבעל משמעות. או כן יש המון משמעות לחיים יש המון מטרות נעלות והמון לתרום למין שאנושי, אך כל זה הוא כטיפה בים מול המשמעות שמעניק לך הילד , כל המשימות כל האחריות מתגמדות מול האחריות שיש לנו כלפי ילדינו. שלכם, מאושר, סגול