החלטתי להכין ליומולדת
של אמא שלי עוגה מפוסלת אני רוצה להכין לה עוגת מתנה אבל אני לא ידעת הרבה על בצק סוכר (אני קוראת סמויה של הפורום) למרות שהסתכלתי במאמרים ובשירשורים שנפתחו נשארו לי הרבה שאלות אודה לכן אם תוכלו לענות לי עליהן 1. אני רוצה להכין את העוגה מ2 צבעים איך אני הופכת את הבצק הלבן לצבע כחול? האם אפשר על-ידי צבעי מאכל? קראתי משהו פה בפורום על ג'ל האם זה קשור ואם כן על מה מדובר? 2. באיזה שלב בתהליך הבצק מכניסים את הצבע? 3. איפה אפשר לקנות בבאר שבע חומרים? ואם אין בב"ש איפה בת"א? בתודה מראש מיכל
של אמא שלי עוגה מפוסלת אני רוצה להכין לה עוגת מתנה אבל אני לא ידעת הרבה על בצק סוכר (אני קוראת סמויה של הפורום) למרות שהסתכלתי במאמרים ובשירשורים שנפתחו נשארו לי הרבה שאלות אודה לכן אם תוכלו לענות לי עליהן 1. אני רוצה להכין את העוגה מ2 צבעים איך אני הופכת את הבצק הלבן לצבע כחול? האם אפשר על-ידי צבעי מאכל? קראתי משהו פה בפורום על ג'ל האם זה קשור ואם כן על מה מדובר? 2. באיזה שלב בתהליך הבצק מכניסים את הצבע? 3. איפה אפשר לקנות בבאר שבע חומרים? ואם אין בב"ש איפה בת"א? בתודה מראש מיכל