The Pinky And The Floyd
New member
החלום הכי מוזר שיצא לי לחלום
לא קרה לי עדיין שחלמתי חלום הגיוני, אבל מבין כל החלומות המוזרים שלי, זה הכי מוזר. אתם מוזמנים לפרש אותו, למרות שלא תצליחו ולמרות שבפורום חלומות יעשו את זה יותר טוב. החלום מתחיל בסצינה שבה אני יושב עם אמא של חבר שלי בסלון שלהם, ובחצר חבר שלי תולה כביסה, ואני מספר לה ``אל תשאלי מה אחותי עושה היום. היא עושה פולחן עם סממנים נאצים`` ואז היא עונה לי ``אני לא רואה בזה שום דבר רע, הן בסך הכל ילדות קטנות, וזה לא צריך להשפיע עליך לרעה``. ואז, איכשהו, אני זוכר את עצמי בחדר שלי עם עוד ילדה מהכיתה שלי, מסתכלים מהחלון אל החצר ורואים את אחותי עם שלושת החברות שלה, מיכל עדי ומור יושבות ישיבה מזרחית ומתפללות מסביב למדורה, ומסביבם יש בדים גדולים עם צלבי קרס. ואז, דודה שלי (שהיא גם אמא של מיכל {מהחלום}) באה אליי ואומרת לי ``אני כל כך שונאת אותן, אתה לא יכול להגיד שהן יותר יפות מהבת שלי, והן מתייחסות לעדי, הזונה הזאת, כאל המפקדת שלהן``. לא הספקתי לענות לה, ואמא שלי וסבתא שלי מופיעות. סבתא שלי: ``הבאתי לך סמבוסק. לא אני הכנתי. קניתי את זה בחנות .. יותר טוב``. ואז אני אומר לאמא שלי ולסבתא שלי ``תראו מה זה !! (מצביע על הפולחן ועל החברות של אחותי) זה מה שאני צריך לראות כשאני מסתכל מהחלון בחדר שלי ??``. ואז סבתא שלי התחילה לבכות והפנתה את גבה, ואמא שלי לוחשת לי ``לא היית צריך להגיד לה את זה``. ושנינו מסתכלים על הפולחן ... וכאן מסתיים החלום. שאני קורא את זה עכשיו... היו לי חלומות יותר מוזרים. בתקווה לחיים טובים יותר גלעד
לא קרה לי עדיין שחלמתי חלום הגיוני, אבל מבין כל החלומות המוזרים שלי, זה הכי מוזר. אתם מוזמנים לפרש אותו, למרות שלא תצליחו ולמרות שבפורום חלומות יעשו את זה יותר טוב. החלום מתחיל בסצינה שבה אני יושב עם אמא של חבר שלי בסלון שלהם, ובחצר חבר שלי תולה כביסה, ואני מספר לה ``אל תשאלי מה אחותי עושה היום. היא עושה פולחן עם סממנים נאצים`` ואז היא עונה לי ``אני לא רואה בזה שום דבר רע, הן בסך הכל ילדות קטנות, וזה לא צריך להשפיע עליך לרעה``. ואז, איכשהו, אני זוכר את עצמי בחדר שלי עם עוד ילדה מהכיתה שלי, מסתכלים מהחלון אל החצר ורואים את אחותי עם שלושת החברות שלה, מיכל עדי ומור יושבות ישיבה מזרחית ומתפללות מסביב למדורה, ומסביבם יש בדים גדולים עם צלבי קרס. ואז, דודה שלי (שהיא גם אמא של מיכל {מהחלום}) באה אליי ואומרת לי ``אני כל כך שונאת אותן, אתה לא יכול להגיד שהן יותר יפות מהבת שלי, והן מתייחסות לעדי, הזונה הזאת, כאל המפקדת שלהן``. לא הספקתי לענות לה, ואמא שלי וסבתא שלי מופיעות. סבתא שלי: ``הבאתי לך סמבוסק. לא אני הכנתי. קניתי את זה בחנות .. יותר טוב``. ואז אני אומר לאמא שלי ולסבתא שלי ``תראו מה זה !! (מצביע על הפולחן ועל החברות של אחותי) זה מה שאני צריך לראות כשאני מסתכל מהחלון בחדר שלי ??``. ואז סבתא שלי התחילה לבכות והפנתה את גבה, ואמא שלי לוחשת לי ``לא היית צריך להגיד לה את זה``. ושנינו מסתכלים על הפולחן ... וכאן מסתיים החלום. שאני קורא את זה עכשיו... היו לי חלומות יותר מוזרים. בתקווה לחיים טובים יותר גלעד