החינוך האשכנזי מובס ומתדרדר

החינוך האשכנזי מובס ומתדרדר

עובדות בציבור החרדי קובעות כי החינוך האשכנזי הוא וכל מי שהתחקה אחריו כשל כשלון ענק השיטה הזו הצמיחה עוללים מבולבלים תוהים חסרי משענת וחסרי מענה. לא מלמדים שם כלום חוץ מלהתייחצ"ן הנערים גדילים עטופים בשאילות ותמיהות ובעיקר הרבה הרבה סתירות.... התוצאות כואבות ואכזריות אלה שהיו "פרחים" הופכים לנטולי רסן עם בעיות משמעת כבידות והכל מאחורי האיצטלא דרבנן מחלה שיקח להם זמן להגמל ממנה ולהבין שמה שהחדירו להם כל השנים שהחיצוניות היא עיקר הוא טעות. החינוך הספרדי הלא מתחקה לעומת זאת רושם הצלחות ענקיות משנה לשנה, איך לא. החינוך מתמקד בעיקרי הדת והיהדות מגיל קטן החדרת האמת לנפש עוללינו מקפידים רק על מה שצריך ולא על מה שלא צריך מחנכים לאהבת ישראל נקיה ללא אינטרסים הנערים גדילים בראש בריא מה שקשה להם הם שואלים הם יכולים לראות במחנכים שלהם דוגמא אישית בלי להתקל בסתירות וכך ככל שהם גדילים הם רק מתעלים ולא להיפך. האשכנזים, החכמים מביניהם כבר מתחילים להודות ולסטות מדרך החינוך הקלוקלת שהיו בה ובאים ללמוד מהספרדים איך מעמידים דור מחונך ומיושב.
 

מלי79

New member
יש דברים שטובים כאן ויש דברים שטובים שם

וכן להייפך....גם אצל האשכנזים וגם אצל הספרדים יש נקודות שצריכות שינוי, לא הייתי מכלילה את זה בצורה הזו, יש כל מיני סוגי תלמידים ולכל אחד צריך להתאים את המסגרת המתאימה לו ולא ללכת אחרי העדר ולשלוח את הבחור או הבחורה למקום מסויים שכולם רוצים בו, אלא להתאים לכל אחד את הכפפה המתאימה ליד שלו. אני מבינה שהדברים לא נכתבו סתם ויש אחריהם משהו שגרם לך לרתוח ,
 
למעלה