החיים ב-DIAL UP
כותרת חלופית - מה הקשר בין ורייזון לבזק. הנה מה שעובר עלי בתקופה האחרונה, והכל עם תאריכים, אתם יודעים, אם פעם יתקשרו מהכספת... נובמבר 2003 - יניב ושון מחליטים לעבור לגור ביחד, בדירה בבנין של יניב. 29 בדצמבר 2003 - שון מודיע לורייזון שעליהם להעביר את הקו ב-1 בינואר מכתובתו לכתובת החדשה, כולל חשבון ה-DSL. ורייזון מבטיחים לבצע עד ה-2 בינואר. 30 בדצמבר 2003 - בעקבות ההחלטה שלא לעבור לדירה ההיא, אלא לדירה של שון, שון מתקשר למחלקת ה-DSL ומבקש מהם לבטל את המעבר, גם של ה-DSL וגם של הטלפון. מבטיחים לו שאל דאגה, הכל יהיה בסדר. 1 בינואר 2004 - אין DSL בבית. מתקשרים לתמיכה הטכנית ומתבשרים שחשבון ה-DSL בוטל. הפעלה מחדש כרוכה בחיוג למחלקת הבילינג שאינה עובדת היום בעקבות החג. 2 בינואר 2004 - מחלקת הבילינג מתנצלת, "אני רואה שאכן ביקשת לבטל את ההעברה, אני מאקטבת מחדש את החשבון, למרבה השמחה לא ביטלנו את הסיגנל של ה-DSL ובתוך 10 דקות החשבון יהיה פעיל שוב". החשבון היה פעיל מיידית. 4 בינואר 2004 - אין קו טלפון בבית. סופ"ש ואין עם מי לדבר. 5 בינואר 2004 - בורייזון אומרים לי שלא הגיעה שום בקשה לביטול ההעברה. אם אני רוצה להחזיר את הקו לכתובת הנוכחית, זה יעלה לי $21. ביקשתי אחראית. סיפרתי לה את הסיפור. "מצטערת, זה לא מופיע פה. 21 דולר". ביקשתי את המנהלת שלה. "היא תחזור אליך תוך 48 שעות". השבתי בנימוס אך בתקיפות - "לא. בסוף השיחה שלי איתך, אחרי שתגמרי לכתוב את כל ההערות במחשב, את תקומי מהכסא, תגשי למנהלת שלך ותבקשי ממנה לחזור אלי תוך פחות מ-48 שעות. היא סירבה. אמרתי לה בינתיים להחזיר את הקו. היא אמרה לי מחר. אמרתי לה היום. היא שמה אותי בהמתנה, חזרה, הבטיחה שתוך חצי שעה יהיה לי קו. הקו הגיע תוך 5 שעות. אותו היום - אין סיגנל DSL במודם. מחלקת ה-DSL פותחת כרטיס תקלה. למחרת אני מקבל הודעה אוטומטית שהתקלה תוקנה ויש לי DSL. אבל אין לי. בבילינג מפנים אותי לתמיכה הטכנית, בתמיכה מפנים אותי למכירות. צריך לפתוח את ההזמנה מחדש. הסיגנל יחזור בין יום שני לרביעי. 7 בינואר - בחלוף 52 שעות מהשיחה עם האחראית, התקשרתי לורייזון ודרשתי מנהלת עכשיו. מנהלת ענתה והתנצלה. "תקבל זיכוי על חיוב 1 מתוך 2 של 21 דולר" שניים? מסתבר שחייבו פעם אחת עבור ההעברה לכתובת החדשה, ועוד פעם על ההחזרה. "וגם זה רק מתוך מחווה" היא אמרה לי. ביקשתי את הזיכוי, שמה, שמות כל הנציגים שטיפלו בי, על מנת לכתוב תלונה. אמרתי לה גם שאני רואה בחומרה רבה את העובדה שאף אחד מהנציגים והאחראים לא מצא לנכון לבקש ממני פרטים מזהים (להזכירכם, אני יניב ולא שון...). ולכן, בימים האחרונים לא יכולתי לספר לכם על מריסה ו-16 המכוערים שלה (יום שני, 10 בערב (9 סנטרל) NBC. גם לא יכולתי להגג איתכם על יצירת המופת של דונאלד טראמפ (יום רביעי, NBC). לא היה באפשרותי להמליץ לכם לצפות בשידור יומי של MAD TV המשובחת בהרבה מ-SNL (קומדי סנטרל), ואפילו לא לשלוח אתכם לראות את עלילותיהן של אדינה ופטסי בעונה החמישית והחדשה של AB FAB שהפעם מצחיקות אותנו ב-OXYGEN (שישי ב-9, 8 סנטאל, ש.ח. בשבת ובראשון). ועד שה-DSL חוזר- סופ"ש חמים!
כותרת חלופית - מה הקשר בין ורייזון לבזק. הנה מה שעובר עלי בתקופה האחרונה, והכל עם תאריכים, אתם יודעים, אם פעם יתקשרו מהכספת... נובמבר 2003 - יניב ושון מחליטים לעבור לגור ביחד, בדירה בבנין של יניב. 29 בדצמבר 2003 - שון מודיע לורייזון שעליהם להעביר את הקו ב-1 בינואר מכתובתו לכתובת החדשה, כולל חשבון ה-DSL. ורייזון מבטיחים לבצע עד ה-2 בינואר. 30 בדצמבר 2003 - בעקבות ההחלטה שלא לעבור לדירה ההיא, אלא לדירה של שון, שון מתקשר למחלקת ה-DSL ומבקש מהם לבטל את המעבר, גם של ה-DSL וגם של הטלפון. מבטיחים לו שאל דאגה, הכל יהיה בסדר. 1 בינואר 2004 - אין DSL בבית. מתקשרים לתמיכה הטכנית ומתבשרים שחשבון ה-DSL בוטל. הפעלה מחדש כרוכה בחיוג למחלקת הבילינג שאינה עובדת היום בעקבות החג. 2 בינואר 2004 - מחלקת הבילינג מתנצלת, "אני רואה שאכן ביקשת לבטל את ההעברה, אני מאקטבת מחדש את החשבון, למרבה השמחה לא ביטלנו את הסיגנל של ה-DSL ובתוך 10 דקות החשבון יהיה פעיל שוב". החשבון היה פעיל מיידית. 4 בינואר 2004 - אין קו טלפון בבית. סופ"ש ואין עם מי לדבר. 5 בינואר 2004 - בורייזון אומרים לי שלא הגיעה שום בקשה לביטול ההעברה. אם אני רוצה להחזיר את הקו לכתובת הנוכחית, זה יעלה לי $21. ביקשתי אחראית. סיפרתי לה את הסיפור. "מצטערת, זה לא מופיע פה. 21 דולר". ביקשתי את המנהלת שלה. "היא תחזור אליך תוך 48 שעות". השבתי בנימוס אך בתקיפות - "לא. בסוף השיחה שלי איתך, אחרי שתגמרי לכתוב את כל ההערות במחשב, את תקומי מהכסא, תגשי למנהלת שלך ותבקשי ממנה לחזור אלי תוך פחות מ-48 שעות. היא סירבה. אמרתי לה בינתיים להחזיר את הקו. היא אמרה לי מחר. אמרתי לה היום. היא שמה אותי בהמתנה, חזרה, הבטיחה שתוך חצי שעה יהיה לי קו. הקו הגיע תוך 5 שעות. אותו היום - אין סיגנל DSL במודם. מחלקת ה-DSL פותחת כרטיס תקלה. למחרת אני מקבל הודעה אוטומטית שהתקלה תוקנה ויש לי DSL. אבל אין לי. בבילינג מפנים אותי לתמיכה הטכנית, בתמיכה מפנים אותי למכירות. צריך לפתוח את ההזמנה מחדש. הסיגנל יחזור בין יום שני לרביעי. 7 בינואר - בחלוף 52 שעות מהשיחה עם האחראית, התקשרתי לורייזון ודרשתי מנהלת עכשיו. מנהלת ענתה והתנצלה. "תקבל זיכוי על חיוב 1 מתוך 2 של 21 דולר" שניים? מסתבר שחייבו פעם אחת עבור ההעברה לכתובת החדשה, ועוד פעם על ההחזרה. "וגם זה רק מתוך מחווה" היא אמרה לי. ביקשתי את הזיכוי, שמה, שמות כל הנציגים שטיפלו בי, על מנת לכתוב תלונה. אמרתי לה גם שאני רואה בחומרה רבה את העובדה שאף אחד מהנציגים והאחראים לא מצא לנכון לבקש ממני פרטים מזהים (להזכירכם, אני יניב ולא שון...). ולכן, בימים האחרונים לא יכולתי לספר לכם על מריסה ו-16 המכוערים שלה (יום שני, 10 בערב (9 סנטרל) NBC. גם לא יכולתי להגג איתכם על יצירת המופת של דונאלד טראמפ (יום רביעי, NBC). לא היה באפשרותי להמליץ לכם לצפות בשידור יומי של MAD TV המשובחת בהרבה מ-SNL (קומדי סנטרל), ואפילו לא לשלוח אתכם לראות את עלילותיהן של אדינה ופטסי בעונה החמישית והחדשה של AB FAB שהפעם מצחיקות אותנו ב-OXYGEN (שישי ב-9, 8 סנטאל, ש.ח. בשבת ובראשון). ועד שה-DSL חוזר- סופ"ש חמים!