החיים ב-DIAL UP

Yaniv-DC

New member
החיים ב-DIAL UP

כותרת חלופית - מה הקשר בין ורייזון לבזק. הנה מה שעובר עלי בתקופה האחרונה, והכל עם תאריכים, אתם יודעים, אם פעם יתקשרו מהכספת... נובמבר 2003 - יניב ושון מחליטים לעבור לגור ביחד, בדירה בבנין של יניב. 29 בדצמבר 2003 - שון מודיע לורייזון שעליהם להעביר את הקו ב-1 בינואר מכתובתו לכתובת החדשה, כולל חשבון ה-DSL. ורייזון מבטיחים לבצע עד ה-2 בינואר. 30 בדצמבר 2003 - בעקבות ההחלטה שלא לעבור לדירה ההיא, אלא לדירה של שון, שון מתקשר למחלקת ה-DSL ומבקש מהם לבטל את המעבר, גם של ה-DSL וגם של הטלפון. מבטיחים לו שאל דאגה, הכל יהיה בסדר. 1 בינואר 2004 - אין DSL בבית. מתקשרים לתמיכה הטכנית ומתבשרים שחשבון ה-DSL בוטל. הפעלה מחדש כרוכה בחיוג למחלקת הבילינג שאינה עובדת היום בעקבות החג. 2 בינואר 2004 - מחלקת הבילינג מתנצלת, "אני רואה שאכן ביקשת לבטל את ההעברה, אני מאקטבת מחדש את החשבון, למרבה השמחה לא ביטלנו את הסיגנל של ה-DSL ובתוך 10 דקות החשבון יהיה פעיל שוב". החשבון היה פעיל מיידית. 4 בינואר 2004 - אין קו טלפון בבית. סופ"ש ואין עם מי לדבר. 5 בינואר 2004 - בורייזון אומרים לי שלא הגיעה שום בקשה לביטול ההעברה. אם אני רוצה להחזיר את הקו לכתובת הנוכחית, זה יעלה לי $21. ביקשתי אחראית. סיפרתי לה את הסיפור. "מצטערת, זה לא מופיע פה. 21 דולר". ביקשתי את המנהלת שלה. "היא תחזור אליך תוך 48 שעות". השבתי בנימוס אך בתקיפות - "לא. בסוף השיחה שלי איתך, אחרי שתגמרי לכתוב את כל ההערות במחשב, את תקומי מהכסא, תגשי למנהלת שלך ותבקשי ממנה לחזור אלי תוך פחות מ-48 שעות. היא סירבה. אמרתי לה בינתיים להחזיר את הקו. היא אמרה לי מחר. אמרתי לה היום. היא שמה אותי בהמתנה, חזרה, הבטיחה שתוך חצי שעה יהיה לי קו. הקו הגיע תוך 5 שעות. אותו היום - אין סיגנל DSL במודם. מחלקת ה-DSL פותחת כרטיס תקלה. למחרת אני מקבל הודעה אוטומטית שהתקלה תוקנה ויש לי DSL. אבל אין לי. בבילינג מפנים אותי לתמיכה הטכנית, בתמיכה מפנים אותי למכירות. צריך לפתוח את ההזמנה מחדש. הסיגנל יחזור בין יום שני לרביעי. 7 בינואר - בחלוף 52 שעות מהשיחה עם האחראית, התקשרתי לורייזון ודרשתי מנהלת עכשיו. מנהלת ענתה והתנצלה. "תקבל זיכוי על חיוב 1 מתוך 2 של 21 דולר" שניים? מסתבר שחייבו פעם אחת עבור ההעברה לכתובת החדשה, ועוד פעם על ההחזרה. "וגם זה רק מתוך מחווה" היא אמרה לי. ביקשתי את הזיכוי, שמה, שמות כל הנציגים שטיפלו בי, על מנת לכתוב תלונה. אמרתי לה גם שאני רואה בחומרה רבה את העובדה שאף אחד מהנציגים והאחראים לא מצא לנכון לבקש ממני פרטים מזהים (להזכירכם, אני יניב ולא שון...). ולכן, בימים האחרונים לא יכולתי לספר לכם על מריסה ו-16 המכוערים שלה (יום שני, 10 בערב (9 סנטרל) NBC. גם לא יכולתי להגג איתכם על יצירת המופת של דונאלד טראמפ (יום רביעי, NBC). לא היה באפשרותי להמליץ לכם לצפות בשידור יומי של MAD TV המשובחת בהרבה מ-SNL (קומדי סנטרל), ואפילו לא לשלוח אתכם לראות את עלילותיהן של אדינה ופטסי בעונה החמישית והחדשה של AB FAB שהפעם מצחיקות אותנו ב-OXYGEN (שישי ב-9, 8 סנטאל, ש.ח. בשבת ובראשון). ועד שה-DSL חוזר- סופ"ש חמים!
 

Mירב

New member
יניב!../images/Emo24.gif

באמת תהיתי לאן נעלמת, (והאם לקחת לשםם גם את סטארדסטית...?) אז good to have you back ותעבור ל-comcast!
 
תרשה לי להמליץ

אם הולכים על DSL אז תמיד מומלץ ללכת ישירות דרך SBC כי כל ה"טיפולים" שלהם עוברים דרכם ורק לוקחים יותר זמן. אני לא אומר שSBC מלאכים אבל לSBC יש הרבה יותר כוח מכיוון שהם שולטים בקווים והחיבורים... מניסיון אישי לפחות ו"עוד".
 

Yaniv-DC

New member
SBC

SBC היא חברה שקיימת במספר מצומצם של מדינות (קליפורניה, קונטיקט, אילינוי, אינדיאנה, מישיגן, אוהיו, ויסקונסין, נוואדה, ארקנסו, קנזס, מיזורי, אוקלהומה וטקסס אם אתם מתעקשים). ורייזון היא זו שבלעה כל מיני חברות טלפון ובהן אטלנטיק בל, ובקיצור, היא המקבילה של SBC באיזור הזה והיא ההליכה ישירות השולטת בקווים ובחיבורים.
 

Mירב

New member
ומה רע בכבלים?...

לי יש COMCAST...
 

ליילה

New member
אז ככה בשביל האיזון, תן לי קודם

כל להזדהות איתך עמוקות, ודבר שני לספר לך על AT&T ומה שאנחנו עוברים איתם. שבועיים לפני מעבר הדירה הבנו שרצוי שבדירה החדשה שלנו, בעיר החדשה ובמדינה החדשה יהיה קו טלפון, עשינו ברורים וראינו ש AT&T מציעים דיל מצויין לשיחות מקומיות, דיברנו איתם וסגרנו שהם שולחים לנו את הטפסים כדי להרשם וקו הטלפון יותקן במידיית, ברגע שהטפסים יתקבלו אצלם. שבוע אחרי שעברנו דירה, הטפסים עדיין לא הגיעו, הרמנו טלפון לחברה ושאלנו מה קורה, אין לי מושג אמרה הפקידה והבטיחה לשלוח טפסים חדשים. עוד שבוע חלף עבר לו, והטפסים אכן הגיעו, אבל התברר שצריך לצרף אליהם גם צילומים של כל מיני מסמכים, ומאני אורדר , תוך יומיים אירגנו את המסמכים וצ'ק הבטחון ושלחנו בדואר את הטפסים בתקווה שתוך מקסימום שבוע יש לנו טלפון בדירה. אחרי שבוע וחצי של ציפיה , אין קול ואין עונה מ AT&T, אני מתקשרת שוב לחברה לשאול מה קורה - עדיין לא הגיעו הטפסים שלכם. איך זה יכול להיות אני שואלת את עצמי, עוד לא נתקלתי במצב שבו לקח למכתב דואר פשוט יותר משבוע וחצי להגיע.... ניסיתי להסביר לפקידה הלא נחמדה בעליל שאני בהריון מתקדם, שבעלי עובד כל היום מהבוקר ועד הלילה, ואני בלי שום טלפון בבית, ואם קורה משהו... אז אם אפשר לקדם עניינים... לא, אמרה הפקידה, אי אפשר, עד שאנחנו לא מקבלים את הכסף, אין מצב. טוב, חיכינו עוד שבוע, ואז הגיעו החגים... אז כן, הטפסים והכסף הגיעו, אבל עכשיו מחלקת שרות הלקוחות לא עובדת, הפקידים נשמעים כמו תקליט שבור, כשהם חוזרים על המשפט - מצטער מאוד, אבל אין שום דבר שאני יכול לעשות. בנוסף, קו ה 1-800 שלהם דורש ממך את מספר הטלפון שלגביו אתה מתקשר, אנחנו מה לעשות, בלי קו טלפון מתקשרים בסופי שבוע מהסלולרי, אבל הקידומת של הסלולרי שייכת למקום הקודם שגרנו בו, ושם אין להם שרות, כך שאנחנו לא מצליחים לעבור את משוכת המענה הקולי שדורש בתוקף שניתן לו מספר טלפון אחרת אנחנו לא יכולים לדבר עם פקיד.... אחרי שגם צלחנו את זה, התברר שהמחלקה שאיתה אנחנו צריכים לדבר לא עובדת בסופי שבוע, וכמה שלא ניסיתי להסביר שיש לי רק סלולרי וזה עולה לי הון לעבור את כל המענה הקולי באמצע השבוע קיבלתי שוב את אותה תשובה - מצטערים לא יכולים לעזור. אחר כך התברר שכשהטפסים הגיעו הייתה חסרה חתימה, אז הם החזירו אותם בדואר, ואני כבר התייאשתי לגמרי, כי אם שוב ייקח למכתב שבועיים הלוך ושבועיים חזור, הרי לכם עוד חודש ללא טלפון. בקשה לדבר עם הנהלה העלתה תשובות תמוהות - ההנהלה לא יושבת באותו מקום של המחלקה, הם לא יכולים להעביר אותי, כי להנהלה אין שם טלפון, או פקס או מייל (להזכירכם מדובר בחברת טלפונים), ולפקידים אין קשר ישיר איתם אז הם גם לא יכולים להשאיר להם הודעה.... בסופו של דבר כשהייתי על סף דמעות, כבר חודש וחצי בדירה ואין לנו עדיין קו טלפון.... לקחה חברה את היוזמה, צלצלה למשרדים הראשיים של החברה, הציגה את עצמה כבעלת מניות, סיפרה את הסיפור וטענה שלא ייתכן שרות כזה. יום אחרי זה צלצל אלי מנהל בכיר, וקבע איתי התקנת קו ל 4 ימים אחרי, כשהוא סומך על מילתי שהטפסים ישלחו ישירות אילו ברגע שיגיעו אלי. אז מחר אמורים להתקין לנו טלפון בבית (אמן כן יהי רצון) בתקווה שהכל יעבוד ויהיה בסדר. תחזיקו לי אצבעות, יכול להיות שנוכל להתחיל לתקשר עם העולם החיצון סוף סוף
 
למעלה