החידה היומית..

Cervantes

New member
החידה היומית.. ../images/Emo13.gif

מי שיכול להסביר את הקוד הבא יקבל משהו ממנהל הפורום :) נכנסים לאתר כלשהו שיש בו תמונות. מעתיקים את הקוד הבא לשורת הכתובת ולוחצים אנטר (לפני.. תנסו לנחש מה זה עושה.. ) (זה לא דבר רע
) אם מישהו יוכל להסביר איך זה עובד נשמח.. אלון
javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i<DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin (R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterval('A()',5); void(0)​
 

ailag

New member
חמוד

זה לוקח כל אלמנט תמונה בדף בתורו ומשחק עם המיקום שלו - left, top. אם משנים את ה X שלו כמו סינוס ואת ה Y כמו קוסינוס אבל מכפילים את ה X ואת ה Y במספרים שונים מקבלים אליפסה. למי שתוהה: אני מאשרת שזה לא דבר רע.
 

freak2100

New member
החידה האמיתית היא...

למה זה:
javascript:R=0; x1=.1; y1=.05;x2=.25;y2=.24;x3=1.6;y3=.24;x4=300;y4=200;function A(){for(i=0; i<DIL; i++){ DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+cursor.x; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+cursor.y;}R++} var cursor = {x:0, y:0}; DI=document.images;DIL=DI.length;document.onmousemove = function(e){e = e || window.event;if (e.pageX || e.pageY) { cursor.x = e.pageX; cursor.y = e.pageY;}else {var de = document.documentElement; var b = document.body; cursor.x = e.clientX + (de.scrollLeft || b.scrollLeft) - (de.clientLeft || 0);cursor.y = e.clientY + (de.scrollTop || b.scrollTop) - (de.clientTop || 0);}};setInterval(function(){A();},5);void(0);​
לא עובד... ההשערה שלי היא שזה כי הקוד ארוך מדי, ויש הגבלה לכמה שאפשר להכניס לaddress, אני צודק? באסה
אולי למישהו יש פתרון איך לקצר את זה? סתם ניסיתי לעשות שזה גם יעקוב אחרי העכבר
 
למעלה