החזר מס [דחוף בבקשה אנשים]

etgershon

New member
החזר מס [דחוף בבקשה אנשים]

שלום רציתי לשאול, אמא שלי בגרמניה עכשיו. והיא ביקשה לשאול. מישהו אמר לה שאם היא קונה מכשיר חשמלי בגרמניה למשל פלאפון, אז בשדה תעופה בחזרה לארץ יש לה זכות לקבל 20% מעלות המוצר בתנאי שהיא מראה קבלה. האם זה הגיוני ואפשרי?? זה די דחוף!! בתודה, איתי.
 
כדי לקבל החזר

יש לקבל בחנות בה קונים דבר מה,ף טופס מיוחד, אותו מגישים בדלפק מיוחד בשדה התעופה של אותה ארץ, ומכיוון שאתה איננו אזרח אותה ארץ, הם מחזירים לך את המיסים השונים, או רק מע"מ. שם ולא פה.
 

mozhik

New member
בנוסף יש מינימום החזר

יש מדינות שבהם חובה לקנות בסכום מינימלי (לא חובה בקניה אחת) כדי לקבל החזרים ההחזרים הם לא רק על מוצרי חשמל, אני קיבלתי פעם החזר על נעלי ספורט פשוט בכל חנות שקונים כדאי לשאול אם על קניה אצלהם מקבלים החזרי מס ואם כן אז הם ממלאים טופס בצירוף לחשבונית
 

Nרב

New member
הסכום המינימלי הוא לסך הקניות בחנות/רשת

מסוימת באותו יום
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אגב זה לא 20% חייבת לציין זאת בגרמניה רוב המקומות נותנים מין שטר כזה להחזר מע"מ שהוא למעשה שטר של חברה שיושבת באוסטריה ומתעסקת בכל הנוגע להחזרי מע"מ. מלכתחילה מקבלים נטו כ-10% (עשרה אחוז כן כן) לכן כאשר למשל אנחנו קונים משהו בפחות ממאה יורו אני בכלל לא טורחת לבקש החזר מע"מ. קניות מעל 100 יורו בהחלט שכן מה גם ש10+10+10 בכל זאת יגיע לסכום נכבד.
 

pf26

New member
המע"מ הגרמני 16% למיטב זכרוני

בשנפלד (ברלין), אחרי הבידוק, ישנו אשנב שבו מראים את קבלת הקניה, יחד עם טופס שמבקשים בחנות בה נקנה הפריט. אני ניחה שבכל ש.ת. יש אזור כזה. צריך רק לחפש ולא לשכוח לבקש את הניירת מהחנות.
 
למעלה