החזר מכס

M e r c

New member
החזר מכס

שלום רציתי לדעת מה אני צריך לעשות כדי לקבל החזר במכס על מהשו שקניתי מחו"ל ומה גובה ההחזר.
 
החזר עד 30$

מתוך אתר אכ"א: חייל בשירות חובה זכאי, אחת לשלושה חודשים, לקבל הנחה על מכס ומס קניה עבור חבילה שקיבל מחוץ לארץ. זכות זו אינה כוללת מוצרי חשמל ואינה ניתנת לצבירה (ראה פ"מ 35.0811). כאן תוכל למצוא מידע נוסף: http://www.mof.gov.il/customs/doar1.htm#8 (נ.ב. לי זה נראה מאוד קשור לפורום... רוב החיילים לא מודעים לכך שהם יכולים אחת לכמה חודשים לקנות בחו"ל בהנחה).
 

slyu1984

New member
הוא לא ממריד אף אחד

הוא איש טוב חחחחחחחח כן בטחח
 
תגובה

אל תחרחר מריבות סתם, אתה לא אני
פשוט ישר בלי לחשוב , 4 אנשים שבקמרה 1 מהם זו מורן ישר קטלו את השואל, ולבסוף הוא קיבל תשובה.
 

geger

New member
לא הבנת...

לדעתי היא קטלה אותו כי הוא לא נהג ע"פ רוח צה"ל.
 
תגובה

הבנתי אותך מצוין, וללא שום קשר להודעה בחתימה שלך שמזכירה את מה שמורן אמרה לא מזמן, אני חושב שהשימוש בצירוף המילים האלו " רוח צה"ל " , הוא די מטומטם.......גם פרופ' אסא כשר שהיה מכותבי "רוח צה"ל" וה"קוד האתי של צה"ל" אמר יותר מפעם אחת , שבתצורת צה"ל כיום ומצבה הנוכחי של ישראל מבחינה בטחונית, מה שכתוב ב"רוח צה"ל" וה"קוד האתי של צה"ל" לא תואם למציאות , ואני עדין.....הוא למעשה אמר שמה שכתוב שם זה שטויות.
 

geger

New member
יותר מזה..

"רוח צה"ל", אינו מהווה חוק צבאי ואף לא פקודת מטכ"ל, אלא הנחיה של הפיקוד העליון. ברור עם זאת, ש"רוח צה"ל" יכול לסתור את החוק הצבאי, והוא מהווה תוספת ערכית אליו. מצד שני, במקורות המשפט הצבאי (חוק השיפוט הצבאי - חש"ץ, פקודות הצבא, פסיקת בתי הדין הצבאיים, החלטות הפרקליט הצבאי הראשי - פצ"ר), ניתן למצוא התייחסות רחבה לסוגיות אתיות שונות.
 
למיטב ידיעתי

רוח צה"ל אינה אפילו הפ"ע, אאל"ט, זה כמו שתגיד ש"עקרונות המלחמה" זה הפ"ע.
 
וללא שום קשר

עוד 16 דק' " WAR OF THE WORLDS " אצלי על המחשב......, רוני בראון וכל המקבילים שלו בישראל........אני מצפצף עליכם !!!!!!!!!
 
למעלה