החזרים לבדיקות בכללית

החזרים לבדיקות בכללית

אמרו לי עכשיו בטלפון שאם הסקירה והייעוץ היו באותו יום לא מקבלים החזר על שתיהן. משהי קיבלה שני החזרים? שאלה נוספת: את הסקירה הבאה אני מתכוונת לעשות אצל רופא פרטי האם אפשר לבקש ממנו לכתוב את הקבלה לתאריך אחר? משהי ניסתה? כי אם כן אשלח רק את הייעוץ של הראשונה ואשלח את הקבלה של הסקירה והייעוץ של השניה ואז זה יהיה אותו דבר.
 
שאלה נוספת על שפירא

משהי עשתה אצלו סקירה? יש לו תלת מימד? את הראשונה עשיתי אצל ברונשטיין ולא היה תלת מימד.
 

רוית30

New member
אני../images/Emo13.gif

יש לו אולטרה סאונד תלת מימד והוא עדין, נחמד ומקצועי מאוד. הוא מחלק את התשלום לשתי קבלות, אחת על יעוץ מומחה והשניה עבור סקירת מערכות. בכל מקרה המזכירה שלו יודעת את כל הטריקים איך לקבל את ההחזר הכי גבוה מקופות החולים. בהצלחה!
 

בוקקית

New member
מומלץ

עשיתי אצל שפירא את השקיפות והוא היה מדהים! נחמד, עדין, מצחיק סובלני, ממש מעולה. יש לו תלת מימד וזה מדהים מומלץ בחום בהצלחה בוקקית
 

ענתש

New member
תשלמי בשיקים בשני תשלומים

כך תקבלי חשבונית מס קבלה לשני תאריכים שונים - יעוץ וסקירה.
 
ניסיתי.. לא עבד (אצל ברונשטיין)

למרות ששילמתי בצ'ק של שני תשלומים עם הפרש של חודש, את החשבונית היא לא יכלה להוציא אלא ע"פ יום ביצוע העסקה וקבלת הצ'קים.
 
זה היה משנה אם הייתי מציעה לשלם

אחד בתאריך הנוכחי ואת השני לתת לשבוע לפני כדי שההפקדה לא תדחה? כאילו הייתי בייעוץ שבוע לפני הסקירה. (בשביל 500 ש"ח לא אכפת לי לקפוץ אפילו שבוע לפני ולתת "מקדמה" ולקבל עליה קבלה) מה אתן אומרות? ערמומי מצידי?
 

Brigid

New member
נשמע רעיון טוב ...

לקפוץ שבוע לפני
אין סיבה שזה לא יצליח...
 

naamamushki

New member
בכלל קופ"ח די מרגיזים...

יש להם נהלים לא מובנים לדוגמא - עשיתי לפני ארבעה חודשים בדיקת B12 והיה לי נמוך מאוד - לקחתי כדורים עד לפני שבועיים ועכשיו אמרו לי במרפאה שלנו שאי אפשר לעשות עוד אחת... למה? כי יש בקופ"ח נוהל שמותר לעשות בדיקת דם ל B12 רק פעם בשנה... מה הקטע הזה??? אני בהריון ואם חסר לי אז זה יכול להיות מסוכן ואחרי הלידה אני אצטרך לההניק איך אני יכולה בדיוק לדעת מה קורה לי בגוף בלי בדיקה??? בקיצור - אין עם מי לדבר ... אז מצאנו דרך לעקוף את זה - עשיתי בדיקה אתמול על שם בעלי - והיום קיבלתי תשובות וזה עדיין נמוך מאוד... אמנם בתוך התווך של הנורמה אבל מאוד נמוך... טוב שיש בעל לא??.
 
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

נשמע לי הזוי לחלוטין...... אפשר לחשוב? כו-לה בדיקת דם.. אם הרופא המטפל מחליט שצריך, אז מה הקטע? טוב.. כנראה לעולם לי יפסיקו להפתיע...
 
אני קיבלתי את שני ההחזרים בלי בעייה

עשיתי סקירה ראשונה אצל ברונשטיין, המזכירה הוציאה שתי חשבוניות- אחת על סקירה ואחת על ייעוץ. (כל אחת בסך 1,000 ש"ח) קיבלתי החזר של 494+500 (לא זוכרת מי זה מי). את התשלום דרך אגב חילקנו לארבעה צ'קים- על פי הצעתה של המזכירה. לא חושבת שיש קשר בין דרך התשלום לבין ההחזר על החשבוניות. לגבי הסקירה הבאה אצל רופא פרטי- תבדקי אם הוא יכול לרשום לך את זה כיעוץ. סך הכל מותר לך בהריון לקבל 4 יעוצי-מומחה דרך המושלם.
 
שלחת בנפרד?

זה מה שאני מנסה לעשות.. שלחתי את החשבונית על הסקירה ואני ממתינה לקבל את ההחזר ואז לנסות לקבל עבור היעוץ- אולי יעבוד... מוזר לי שלחלק אומרים ככה ולחלק אחרת.. מה? אין מדיניות מסודרת?
 
../images/Emo124.gif עדכון ושאלה

דיברתי עם המזכירה של שפירא והיא אמרה שאין בעיה לקבל שתי קבלות על תאריכים שונים אבל היא טוענת שזה לא יעזור כי קופ"ח נותנים החזר רק למי שהוא סגן או מנהל מחלקה זה נכון???? משהי קיבלה קבלה על ייעוץ משפירא וקיבלה עליה החזר? מה לגבי הרופא אוסלנדר (אני מתנצלת מראש אם עיוותתי את שמו)?
 

שויו

New member
זה נכון.

כבר כתבתי לך לפני כמה ימים. כללית מושלם מחזירים על יעוץ רק לרופא שמוכר על ידים וזה אומר מנהל מחלקה או סגן או מנהל יחדיה בבית חולים. וזהו!!!!!! יש לי ריב גדול איתם והם לא מוכנים לוותר. אני גם לא בטוחה שהם יחזירו לך על סקירה ועל ייעוץ מאותו רופא למרות שיהיה הבדל של כמה ימים בין הקבלות. הם מקפידים לאללה המנווולים.. והכי כדאי להתקשר לככלית מושלם ולשאול אותם ישירות אם הם מכירים ברופא זה או אחר . סופו של דבר הם אלה שמחליטים להחזיר את הכסף. אני שמעתי מבנות שהיו אצל הרופא שאני ניגשתי אליו שהן קיבלו החזרים ובשמושלם אמרו לי שזה לא נכון.
 

רוית30

New member
אני קיבלתי

ממכבי, החזר של 250 ש"ח לא זוכרת על מה משתי הקבלות. בהריון הקודם הם החזירו 750 ש"ח, עכשיו הם צמצמו את זה להחזר רק למי שהוא סגן מנהל או מנהל מחלקה. אוסלנדר, מומלץ גם הוא, הוא עובד בבי"ח כרמל, אם כי אם פחות נסיון משפירא בעניני סקירות. לשיקולך ובהצלחה
 

ענתש

New member
תלוי בקופה.

במאוחדת אני יכולה להגיד שזה נכון, הפ לא מתפשרים. עברתי קופה בגלל זה... ההריון הקודם עלה לי הרבה מאד כסף. כללית מאד מאד גמישים ונאי מאד מרוצה - הם מחזירים, למשל על ברונשטיין (ואני יודעת שגם על שפירא) מלפנים משורת הדין כי הם מכירים בהם כמומחים בלי קשר להיות לא פרופסורים או מנהלי מחלקות.
 
למעלה