החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה

מצב
הנושא נעול.
החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה

החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה
אחת: עדיין לא טעיתי מעולם בשום הערכה במשך עשרות שנים. ההוכחה לדבריי מתחילה לקרום עור וגידים: תתחילו לקרוא את הכתבה הבאה: ברק בני, מפעילת קווי אוטובוס פרטיים: אנחנו מפסידים, "ידיעות-אחרונות", מוסף כלכלה, 11.08.2003, עמ' 2. ההפרטה בתח"צ מתחילה בגסיסתה הראשונית. וההערכה שלי: תוך 10 שנים תהיינה רק 2 חברות אוטובוסים בארץ: אגד ודן כאשר הברירה שתהיה היא לאחדן לחברה אחת - "אגדן". אמש הכריחה ממשלת ישראל את אגד להעלות את מחיר הנסיעה בקוד 1 בתל-אביב לכדי 5.2 ש"ח. הסיבה לכך חד משמעית: כולם מעדיפים איכות ואיכות זה אגד אך האחרות עלולות להתמוטט (אוי "ממש עצוב" - אלק !). הממשלה היא אוייבת קשה של אגד. אגד דרש להוריד את מחיר קוד 1 לכדי 3.10 ש"ח בלבד. אגד מסוגל לשבור את השוק ! יש מקום לתחרות חופשית ! אל תכבלו את ידיו של אגד ותנו לו להתחרות בכבוד ותחת תנאים שווים על כל הארץ. תנו לו להתאחד עם דן - דבר שיביא להוזלת המחיר לנסיעה עירונית לכדי 2.80 ש"ח בלבד ותוך כדי שימוש באוטובוסי מרצדס איכותיים כחזונם של קברניטי אגד ודן. האיחוד יביא לשיפור עצום בשירות, ויגרום לסילוקן המוחלט של כל החברות האחרות מהכביש. החומר להודעה זו לקוח כמובן ממסמכים פנימיים. יום בסדר. הד"ר.
 

mister K

New member
ומי יתן והחזון הזה יתגשם!

החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה
אחת: עדיין לא טעיתי מעולם בשום הערכה במשך עשרות שנים. ההוכחה לדבריי מתחילה לקרום עור וגידים: תתחילו לקרוא את הכתבה הבאה: ברק בני, מפעילת קווי אוטובוס פרטיים: אנחנו מפסידים, "ידיעות-אחרונות", מוסף כלכלה, 11.08.2003, עמ' 2. ההפרטה בתח"צ מתחילה בגסיסתה הראשונית. וההערכה שלי: תוך 10 שנים תהיינה רק 2 חברות אוטובוסים בארץ: אגד ודן כאשר הברירה שתהיה היא לאחדן לחברה אחת - "אגדן". אמש הכריחה ממשלת ישראל את אגד להעלות את מחיר הנסיעה בקוד 1 בתל-אביב לכדי 5.2 ש"ח. הסיבה לכך חד משמעית: כולם מעדיפים איכות ואיכות זה אגד אך האחרות עלולות להתמוטט (אוי "ממש עצוב" - אלק !). הממשלה היא אוייבת קשה של אגד. אגד דרש להוריד את מחיר קוד 1 לכדי 3.10 ש"ח בלבד. אגד מסוגל לשבור את השוק ! יש מקום לתחרות חופשית ! אל תכבלו את ידיו של אגד ותנו לו להתחרות בכבוד ותחת תנאים שווים על כל הארץ. תנו לו להתאחד עם דן - דבר שיביא להוזלת המחיר לנסיעה עירונית לכדי 2.80 ש"ח בלבד ותוך כדי שימוש באוטובוסי מרצדס איכותיים כחזונם של קברניטי אגד ודן. האיחוד יביא לשיפור עצום בשירות, ויגרום לסילוקן המוחלט של כל החברות האחרות מהכביש. החומר להודעה זו לקוח כמובן ממסמכים פנימיים. יום בסדר. הד"ר.
ומי יתן והחזון הזה יתגשם!
יחי אגד ודן!
 

צחקן

New member
במה יגרום לסילוקם ?

החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה
אחת: עדיין לא טעיתי מעולם בשום הערכה במשך עשרות שנים. ההוכחה לדבריי מתחילה לקרום עור וגידים: תתחילו לקרוא את הכתבה הבאה: ברק בני, מפעילת קווי אוטובוס פרטיים: אנחנו מפסידים, "ידיעות-אחרונות", מוסף כלכלה, 11.08.2003, עמ' 2. ההפרטה בתח"צ מתחילה בגסיסתה הראשונית. וההערכה שלי: תוך 10 שנים תהיינה רק 2 חברות אוטובוסים בארץ: אגד ודן כאשר הברירה שתהיה היא לאחדן לחברה אחת - "אגדן". אמש הכריחה ממשלת ישראל את אגד להעלות את מחיר הנסיעה בקוד 1 בתל-אביב לכדי 5.2 ש"ח. הסיבה לכך חד משמעית: כולם מעדיפים איכות ואיכות זה אגד אך האחרות עלולות להתמוטט (אוי "ממש עצוב" - אלק !). הממשלה היא אוייבת קשה של אגד. אגד דרש להוריד את מחיר קוד 1 לכדי 3.10 ש"ח בלבד. אגד מסוגל לשבור את השוק ! יש מקום לתחרות חופשית ! אל תכבלו את ידיו של אגד ותנו לו להתחרות בכבוד ותחת תנאים שווים על כל הארץ. תנו לו להתאחד עם דן - דבר שיביא להוזלת המחיר לנסיעה עירונית לכדי 2.80 ש"ח בלבד ותוך כדי שימוש באוטובוסי מרצדס איכותיים כחזונם של קברניטי אגד ודן. האיחוד יביא לשיפור עצום בשירות, ויגרום לסילוקן המוחלט של כל החברות האחרות מהכביש. החומר להודעה זו לקוח כמובן ממסמכים פנימיים. יום בסדר. הד"ר.
במה יגרום לסילוקם ?
ב"ה התאחדות או החלטה עצמית ? ואיך קונקוס (חברה בין- לאומית) יכולה להתאחד עם אגד/דן בלי לבלוע אותה ?
 

mister K

New member
קונקס

במה יגרום לסילוקם ?
ב"ה התאחדות או החלטה עצמית ? ואיך קונקוס (חברה בין- לאומית) יכולה להתאחד עם אגד/דן בלי לבלוע אותה ?
קונקס
לקונקס (ולא קונקוס) אין כוח בארץ וגם אין כסף. היא לא תבלע אלא תיבלע.
 

orib44

New member
קונקס והרפורמה בתח"צ.

קונקס
לקונקס (ולא קונקוס) אין כוח בארץ וגם אין כסף. היא לא תבלע אלא תיבלע.
קונקס והרפורמה בתח"צ.
קודם כל, לקונקס יש אתר אינרנט יפה, מעוצב וברור, שזה דבר שאין לחברות פרטיות אחרות, וגם האתר האינרנט של אגד, שכבודו במקומו מונח, דרוש עדיין להשתפר. אצל קונקס ירדו מחירי הנסיעה באופן משמעותי. בטבריה הם מאוד מצליחים. כאשר אגד הפעילו את הקווים הפנימיים שלהם, מעטים נסעו בהם, בינהם ציבור הגימלאים, ושירותי המוניות החאפרים חגגו שם. כיום, כאשר קונקס פועלים שם, ירד כוח המוניות שם. הם הוסיפו נסיעות, ומחיר הנסיעה הוא 2.2 ש"ח בלבד!!! (1.1 ש"ח לגמלאי). האוטובוסים שלהם הם מסוג מ.א.ן נידרפלור. גם לי עצוב מאוד שמורידים לאגד ולדן קווים. אני גם חושב שהפעלת חברות רבות תעשה בילבול רב ויהיה בלאגן עם כרטיסי חופשי יומי וחופשי חודשי. אני באמת מאוד אוהב את אגד ואת דן. אבל, קוקס מראה איך תחבורה ציבורית צריכה לעבוד, והלוואי וככה היו פועלות החברות האחרות.
 

רועִי

New member
מי יתן והחזון שלך יתגשם

החזון שלי תמיד נכון. יש לי רק בעיה
אחת: עדיין לא טעיתי מעולם בשום הערכה במשך עשרות שנים. ההוכחה לדבריי מתחילה לקרום עור וגידים: תתחילו לקרוא את הכתבה הבאה: ברק בני, מפעילת קווי אוטובוס פרטיים: אנחנו מפסידים, "ידיעות-אחרונות", מוסף כלכלה, 11.08.2003, עמ' 2. ההפרטה בתח"צ מתחילה בגסיסתה הראשונית. וההערכה שלי: תוך 10 שנים תהיינה רק 2 חברות אוטובוסים בארץ: אגד ודן כאשר הברירה שתהיה היא לאחדן לחברה אחת - "אגדן". אמש הכריחה ממשלת ישראל את אגד להעלות את מחיר הנסיעה בקוד 1 בתל-אביב לכדי 5.2 ש"ח. הסיבה לכך חד משמעית: כולם מעדיפים איכות ואיכות זה אגד אך האחרות עלולות להתמוטט (אוי "ממש עצוב" - אלק !). הממשלה היא אוייבת קשה של אגד. אגד דרש להוריד את מחיר קוד 1 לכדי 3.10 ש"ח בלבד. אגד מסוגל לשבור את השוק ! יש מקום לתחרות חופשית ! אל תכבלו את ידיו של אגד ותנו לו להתחרות בכבוד ותחת תנאים שווים על כל הארץ. תנו לו להתאחד עם דן - דבר שיביא להוזלת המחיר לנסיעה עירונית לכדי 2.80 ש"ח בלבד ותוך כדי שימוש באוטובוסי מרצדס איכותיים כחזונם של קברניטי אגד ודן. האיחוד יביא לשיפור עצום בשירות, ויגרום לסילוקן המוחלט של כל החברות האחרות מהכביש. החומר להודעה זו לקוח כמובן ממסמכים פנימיים. יום בסדר. הד"ר.
מי יתן והחזון שלך יתגשם
ואני יוכל ליסוע שוב בכל האוטובוסים חינם
(כי אבא שלי חבר דן)
 
אביתר, אתה טועה בהנחות שלך

מי יתן והחזון שלך יתגשם
ואני יוכל ליסוע שוב בכל האוטובוסים חינם
(כי אבא שלי חבר דן)
אביתר, אתה טועה בהנחות שלך
ואני מצפה שתאפשר לניסוי הזה לעבוד תקופה מסויימת כדי לראות, להפיק לקחים ולתקן. אגד ודן רצופות בהסטוריה של התנהגות מונופוליסטית שהתבטאה בדגמי אוטובוסים מיושנים, בשרות לא מי יודע מה, בתדירות לא מספיקה ועוד. קרא בבקשה שוב את מה שיורם בלומן כתב על הנסיון של ההפרטה באנגליה (בלונדון, ליתר דיוק). זה לא היה קל אבל זה עובד... ואגב, ה"ממשלה האויבת" לא נותנת לדן לפשוט את הרגל, אז מה אתה בכלל מדבר על חברות פרטיות (אחת בעצם) שקשה להן כלכלית? ואגב, מה שלום הויברטי?
 

ליילנד

New member
../images/Emo13.gif הלואי אביתר

אביתר, אתה טועה בהנחות שלך
ואני מצפה שתאפשר לניסוי הזה לעבוד תקופה מסויימת כדי לראות, להפיק לקחים ולתקן. אגד ודן רצופות בהסטוריה של התנהגות מונופוליסטית שהתבטאה בדגמי אוטובוסים מיושנים, בשרות לא מי יודע מה, בתדירות לא מספיקה ועוד. קרא בבקשה שוב את מה שיורם בלומן כתב על הנסיון של ההפרטה באנגליה (בלונדון, ליתר דיוק). זה לא היה קל אבל זה עובד... ואגב, ה"ממשלה האויבת" לא נותנת לדן לפשוט את הרגל, אז מה אתה בכלל מדבר על חברות פרטיות (אחת בעצם) שקשה להן כלכלית? ואגב, מה שלום הויברטי?
הלואי אביתר
ואז "דן" יחזור אלינו לבקעת אונו, או אולי "אגדן" כפי שאמרת.
"קווים" נמאסו לפני שהתחילו
 

oren*

New member
לא ברורה לי הנהירה ההמונית הזו אחרי

הלואי אביתר
ואז "דן" יחזור אלינו לבקעת אונו, או אולי "אגדן" כפי שאמרת.
"קווים" נמאסו לפני שהתחילו
לא ברורה לי הנהירה ההמונית הזו אחרי
המונופולים, כאילו אנחנו מקבלים כוס אספרסו ועיתון יומי בכל נסיעה של חמש דקות בתוך העיר. המודיעין של חברות התחבורה מכפיר, זמן המתנה למענה מעבר לגבול הסביר, המודיעין מסתיים בשמונה כשיש תנועת אוטובוסים עד חצות, נוסעים צריכים לגלות הודעות לגבי שינויים ועדכונים על ידי מדבקות על התחנות (כשלעיתים המרחק רב בין תחנה לתחנה), נהגים משחקים עם הנוסעים ובוחרים באופן שרירותי באיזו תחנה לעצור ואיזו תחנה היא "להורדה בלבד" (כשכמובן ביום שישי בצהריים כולם הופכים לכבשים תמימות ועוצרים בכל תחנה למען הנוסעים שממהרים הביתה), כמות מוגבלת של מפות (והיכן מפות האוטובוסים של אגד?), תחנות מרכזיות מוזנחות (פתח-תקווה, הוד-השרון, כפר-סבא, ועוד... - לא חסרים מאמרי ביקורת בעיתונים) על חשבון תחנות מפוארות בערים גדולות ועוד... זכותנו כנוסעים לקבל שירות איכותי, עם או בלי החברות הפרטיות (ומה אכפת לי כתושב הוד-השרון מחברת "קווים"? גם אם היא תהפוך לחברה מצליחה ורווחית, אני לקוח של אגד). מישהו בכלל יודע איך נראית התחנה המרכזית בהוד השרון? רחבת ישיבה של מסעדת שווארמה, שלושה עמודי מתכת עם מספרי קווים וסככת זכוכית חומה מהסוג הישן.
 

ליילנד

New member
בבקעת אונו

לא ברורה לי הנהירה ההמונית הזו אחרי
המונופולים, כאילו אנחנו מקבלים כוס אספרסו ועיתון יומי בכל נסיעה של חמש דקות בתוך העיר. המודיעין של חברות התחבורה מכפיר, זמן המתנה למענה מעבר לגבול הסביר, המודיעין מסתיים בשמונה כשיש תנועת אוטובוסים עד חצות, נוסעים צריכים לגלות הודעות לגבי שינויים ועדכונים על ידי מדבקות על התחנות (כשלעיתים המרחק רב בין תחנה לתחנה), נהגים משחקים עם הנוסעים ובוחרים באופן שרירותי באיזו תחנה לעצור ואיזו תחנה היא "להורדה בלבד" (כשכמובן ביום שישי בצהריים כולם הופכים לכבשים תמימות ועוצרים בכל תחנה למען הנוסעים שממהרים הביתה), כמות מוגבלת של מפות (והיכן מפות האוטובוסים של אגד?), תחנות מרכזיות מוזנחות (פתח-תקווה, הוד-השרון, כפר-סבא, ועוד... - לא חסרים מאמרי ביקורת בעיתונים) על חשבון תחנות מפוארות בערים גדולות ועוד... זכותנו כנוסעים לקבל שירות איכותי, עם או בלי החברות הפרטיות (ומה אכפת לי כתושב הוד-השרון מחברת "קווים"? גם אם היא תהפוך לחברה מצליחה ורווחית, אני לקוח של אגד). מישהו בכלל יודע איך נראית התחנה המרכזית בהוד השרון? רחבת ישיבה של מסעדת שווארמה, שלושה עמודי מתכת עם מספרי קווים וסככת זכוכית חומה מהסוג הישן.
בבקעת אונו
מרגישים היטב את ההבדל, "קווים" מפספסים המון אוטובוסים ותוקעים אנשים בתחנות בחום הזה (לגשם עוד לא הגענו), כשכתבתי להם אימייל הם ענו לי תירוץ עלוב בקשר לסלילת כבישים הענין הוא שאוטובוס של שעה מסוימת לא יצא, לא איחור של 10 דקות נאמר וכשעניתי להם אפילו לא קיבלתי תגובה, אני לא אגיד שדן "טלית שכולה תכלת" אבל היום המצב הרבה יותר גרוע.
 

oren*

New member
אם אינני טועה הדברים טופלו בבית

בבקעת אונו
מרגישים היטב את ההבדל, "קווים" מפספסים המון אוטובוסים ותוקעים אנשים בתחנות בחום הזה (לגשם עוד לא הגענו), כשכתבתי להם אימייל הם ענו לי תירוץ עלוב בקשר לסלילת כבישים הענין הוא שאוטובוס של שעה מסוימת לא יצא, לא איחור של 10 דקות נאמר וכשעניתי להם אפילו לא קיבלתי תגובה, אני לא אגיד שדן "טלית שכולה תכלת" אבל היום המצב הרבה יותר גרוע.
אם אינני טועה הדברים טופלו בבית
משפט ונוסעים קיבלו זיכוי כספי. לגבי סלילת כבישים, אין מה לעשות בנושא הזה (בכל מדינה בעולם סוללים כבישים - גם בניו יורק אפשר ליסוע בשדרה מרכזית ופתאום להיתקל במחסום עקב תיקון הכביש) והרי כל הגבול בין קריית אונו, גבעת שמואל ופתח תקווה נמצא בתנופת בניה של שכונות חדשות וכבישי ענק (דרך רבין לדוגמא). כשדיברתי עם קווים בטלפון, הסתבר שהם עוד לא מאורגנים מבחינת מחלקות, שיווק, מודיעין, מפות ולוחות זמנים (זה וודאי לא תירוץ לשירות גרוע, אבל מספק איזה שהוא הסבר לנושא) - אני חושב שחודש ושבוע זה עדיין לא מספיק זמן לקביעת איכותה של חברת תחבורה באזור צפוף ולא מאורגן כמו גוש דן (כמה זמן אורכת כל עצירה בתחנה בשוק של פתח-תקווה עד שהנוסעים עולים עם העגלות והשקיות?). מתוך עשר נסיעות באוטובוס (דן ואגד), אולי שני נהגים זכרו להיכנס לנת"צ החדש בז'בוטינסקי (אני כבר יודע לשבת בכיסאות הקדמיים ולהזכיר לנהגים בצומת גהה) - מה יגידו הנוסעים בתחנות בתוך הנת"צ שרואים את האוטובוסים שלהם נוסעים מעבר לגדר ולא עוצרים?
 

ליילנד

New member
../images/Emo10.gif ../images/Emo4.gif ../images/Emo13.gif

אם אינני טועה הדברים טופלו בבית
משפט ונוסעים קיבלו זיכוי כספי. לגבי סלילת כבישים, אין מה לעשות בנושא הזה (בכל מדינה בעולם סוללים כבישים - גם בניו יורק אפשר ליסוע בשדרה מרכזית ופתאום להיתקל במחסום עקב תיקון הכביש) והרי כל הגבול בין קריית אונו, גבעת שמואל ופתח תקווה נמצא בתנופת בניה של שכונות חדשות וכבישי ענק (דרך רבין לדוגמא). כשדיברתי עם קווים בטלפון, הסתבר שהם עוד לא מאורגנים מבחינת מחלקות, שיווק, מודיעין, מפות ולוחות זמנים (זה וודאי לא תירוץ לשירות גרוע, אבל מספק איזה שהוא הסבר לנושא) - אני חושב שחודש ושבוע זה עדיין לא מספיק זמן לקביעת איכותה של חברת תחבורה באזור צפוף ולא מאורגן כמו גוש דן (כמה זמן אורכת כל עצירה בתחנה בשוק של פתח-תקווה עד שהנוסעים עולים עם העגלות והשקיות?). מתוך עשר נסיעות באוטובוס (דן ואגד), אולי שני נהגים זכרו להיכנס לנת"צ החדש בז'בוטינסקי (אני כבר יודע לשבת בכיסאות הקדמיים ולהזכיר לנהגים בצומת גהה) - מה יגידו הנוסעים בתחנות בתוך הנת"צ שרואים את האוטובוסים שלהם נוסעים מעבר לגדר ולא עוצרים?

ביהוד יש תנופה גדולה של שיפוץ הכבישים (שנת בחירות) אז לפעמים הם נתקלו במחסום והפניה לדרך חלופית, זה יכול לגרום לעיכוב של 10 דקות, 1/4 שעה אבל ביטול של אוטובוסים זה לא בגלל הכבישים. אבל, כמו שאמרת, מגיע להם 100 ימי חסד, נחכה ונראה.
 
לא נעים לי להגיד לך יקירי אבל

אביתר, אתה טועה בהנחות שלך
ואני מצפה שתאפשר לניסוי הזה לעבוד תקופה מסויימת כדי לראות, להפיק לקחים ולתקן. אגד ודן רצופות בהסטוריה של התנהגות מונופוליסטית שהתבטאה בדגמי אוטובוסים מיושנים, בשרות לא מי יודע מה, בתדירות לא מספיקה ועוד. קרא בבקשה שוב את מה שיורם בלומן כתב על הנסיון של ההפרטה באנגליה (בלונדון, ליתר דיוק). זה לא היה קל אבל זה עובד... ואגב, ה"ממשלה האויבת" לא נותנת לדן לפשוט את הרגל, אז מה אתה בכלל מדבר על חברות פרטיות (אחת בעצם) שקשה להן כלכלית? ואגב, מה שלום הויברטי?
לא נעים לי להגיד לך יקירי אבל
מעולם לא טעיתי בהערכותיי וחבל שאני צריך להיות שחצן. אתה מאלץ אותי לריב איתך כי אתה נהנה מזה מאוד מאוד. לא תגרור אותי לויכוח - דני ואני המומחים בישראל לאוטובוסים ואין לנו מתחרים ! עם כל הכבוד שאני רוחש ליורם בלומאן - כל זה טוב לבריטניה ולא לישראל. אני מצטער לומר לך יקירי שמעולם אבל מעולם לא טעיתי בדבריי בנושא אוטובוסים וקטרים ! עם כל הכבוד - אני הד"ר למדע המדינה ובעניין הנקודתי הזה של ההפרטה - לא תוכל להתעמת איתי כבודו. לאחר שאבצע תחקיר מקיף ובדיקת העובדות בקשר לנושא בו רצית את התנצלותי, אתנצל אם צדקת. בינתיים, הנושא נמצא בבדיקה עובדתית של החומרים שביקשת מכבוד המנהל הדגול - מר גולדשמידט. הד"ר.
 

צחקן

New member
אביתר.....

לא נעים לי להגיד לך יקירי אבל
מעולם לא טעיתי בהערכותיי וחבל שאני צריך להיות שחצן. אתה מאלץ אותי לריב איתך כי אתה נהנה מזה מאוד מאוד. לא תגרור אותי לויכוח - דני ואני המומחים בישראל לאוטובוסים ואין לנו מתחרים ! עם כל הכבוד שאני רוחש ליורם בלומאן - כל זה טוב לבריטניה ולא לישראל. אני מצטער לומר לך יקירי שמעולם אבל מעולם לא טעיתי בדבריי בנושא אוטובוסים וקטרים ! עם כל הכבוד - אני הד"ר למדע המדינה ובעניין הנקודתי הזה של ההפרטה - לא תוכל להתעמת איתי כבודו. לאחר שאבצע תחקיר מקיף ובדיקת העובדות בקשר לנושא בו רצית את התנצלותי, אתנצל אם צדקת. בינתיים, הנושא נמצא בבדיקה עובדתית של החומרים שביקשת מכבוד המנהל הדגול - מר גולדשמידט. הד"ר.
אביתר.....
ב"ה אני מאוד מעריך אותך. אבל : דני ואתה (וואני) נוטים לשפוט שאגד / דן הכי טובה (אל תחשוב שאני מתקיף אותך) הם הכי טובות. בתור נוסע ב"דן" ו"אגד" מהיותי קטן אני יכול להגיד לך שהם הכי טובים !. בקשר לידיעה שאגד מגביהה מחירים גוש דן אני יכול להגיד ש"המדינה לא מסבסדת" זה תירוץ לעיתונים. אבל אני לא מקבל את זה !. המדינה לא נותנת ל"אגד" (לשעבר "אשד" ולעתיד "אגדן") ול"דן" (לעתיד אגדן) להוריד מחירים בשביל להצדיק את ההפרטה. ונושא האטובוסים להרכבה : חברי הטוב יהודה מכין מרצדס 0404 להרכבה !. טאגב, שלא תחשבו שלא יצרתי דגמים, פשוט לא העלתי לפורום. בקרוב (עוד דכמה שבועות) האוטובוסים הירוקים צהובים של דן ( E.L.202 .M.A.N)
 
צחקן, אגד ודן היו גם הכי גרועים

אביתר.....
ב"ה אני מאוד מעריך אותך. אבל : דני ואתה (וואני) נוטים לשפוט שאגד / דן הכי טובה (אל תחשוב שאני מתקיף אותך) הם הכי טובות. בתור נוסע ב"דן" ו"אגד" מהיותי קטן אני יכול להגיד לך שהם הכי טובים !. בקשר לידיעה שאגד מגביהה מחירים גוש דן אני יכול להגיד ש"המדינה לא מסבסדת" זה תירוץ לעיתונים. אבל אני לא מקבל את זה !. המדינה לא נותנת ל"אגד" (לשעבר "אשד" ולעתיד "אגדן") ול"דן" (לעתיד אגדן) להוריד מחירים בשביל להצדיק את ההפרטה. ונושא האטובוסים להרכבה : חברי הטוב יהודה מכין מרצדס 0404 להרכבה !. טאגב, שלא תחשבו שלא יצרתי דגמים, פשוט לא העלתי לפורום. בקרוב (עוד דכמה שבועות) האוטובוסים הירוקים צהובים של דן ( E.L.202 .M.A.N)
צחקן, אגד ודן היו גם הכי גרועים
לא רק הכי טובים... זה טיבו של מונופול...
 
אני לא מאלץ אף אחד לריב איתי

לא נעים לי להגיד לך יקירי אבל
מעולם לא טעיתי בהערכותיי וחבל שאני צריך להיות שחצן. אתה מאלץ אותי לריב איתך כי אתה נהנה מזה מאוד מאוד. לא תגרור אותי לויכוח - דני ואני המומחים בישראל לאוטובוסים ואין לנו מתחרים ! עם כל הכבוד שאני רוחש ליורם בלומאן - כל זה טוב לבריטניה ולא לישראל. אני מצטער לומר לך יקירי שמעולם אבל מעולם לא טעיתי בדבריי בנושא אוטובוסים וקטרים ! עם כל הכבוד - אני הד"ר למדע המדינה ובעניין הנקודתי הזה של ההפרטה - לא תוכל להתעמת איתי כבודו. לאחר שאבצע תחקיר מקיף ובדיקת העובדות בקשר לנושא בו רצית את התנצלותי, אתנצל אם צדקת. בינתיים, הנושא נמצא בבדיקה עובדתית של החומרים שביקשת מכבוד המנהל הדגול - מר גולדשמידט. הד"ר.
אני לא מאלץ אף אחד לריב איתי
ואם אתה חושב שכל חילוקי דיעות הם ריב, אז בבקשה..אני גם לא רע בריבים. ולגבי הויברטי, מה לעשות? דני גולדשמיט לא נתן לי את התמונה. האוטובוס בתמונה הוא פיאט ויברטי ולא לילנד ויברטי שהיה בארץ ומקורה של התמונה הוא בספר Commercial Vehicles של Observer's Books מהדורה שניה, 1971. חבל שלא יצאת ב"תחקיר מקיף" לפני שזרקת "עובדות" והאשמות שהטילו דופי באתיקה שלי כלפי מיקצוע הארכיונאות שהוא מיקצועי שלי. חבל שלא בררת איתי קודם את העניין ("בדיקת עובדות") וזאת התנהגות לא כל כך אופיינית ל"ד"ר למדע המדינה". אז נכון, אני כועס עליך פעמיים: פעם שפצחת בהטלת דופי בי (מעניין מי כאן מתחיל בריבים) ופעם שלא פצחת בהתנצלות באותה הדגשה... ואגב מומחים לתחבורה ציבורית, מומחים אמיתיים, תמצא בכל מיני דיסציפלינות כאשר מדע המדינה היא לא הרלונטית שבהן. אבל אם אתה חושב שאתה סופרמן ועוד מכריז על זה בקולי קולות, אז מי אני כי אתוכח איתך? אבל גם סופרמן יכול להתנצל..זה לא גורע..תאמין לי.
 
לילה טוב !!!

אני לא מאלץ אף אחד לריב איתי
ואם אתה חושב שכל חילוקי דיעות הם ריב, אז בבקשה..אני גם לא רע בריבים. ולגבי הויברטי, מה לעשות? דני גולדשמיט לא נתן לי את התמונה. האוטובוס בתמונה הוא פיאט ויברטי ולא לילנד ויברטי שהיה בארץ ומקורה של התמונה הוא בספר Commercial Vehicles של Observer's Books מהדורה שניה, 1971. חבל שלא יצאת ב"תחקיר מקיף" לפני שזרקת "עובדות" והאשמות שהטילו דופי באתיקה שלי כלפי מיקצוע הארכיונאות שהוא מיקצועי שלי. חבל שלא בררת איתי קודם את העניין ("בדיקת עובדות") וזאת התנהגות לא כל כך אופיינית ל"ד"ר למדע המדינה". אז נכון, אני כועס עליך פעמיים: פעם שפצחת בהטלת דופי בי (מעניין מי כאן מתחיל בריבים) ופעם שלא פצחת בהתנצלות באותה הדגשה... ואגב מומחים לתחבורה ציבורית, מומחים אמיתיים, תמצא בכל מיני דיסציפלינות כאשר מדע המדינה היא לא הרלונטית שבהן. אבל אם אתה חושב שאתה סופרמן ועוד מכריז על זה בקולי קולות, אז מי אני כי אתוכח איתך? אבל גם סופרמן יכול להתנצל..זה לא גורע..תאמין לי.
לילה טוב !!!
 
ועל מנת שידעו במה מדובר

אני לא מאלץ אף אחד לריב איתי
ואם אתה חושב שכל חילוקי דיעות הם ריב, אז בבקשה..אני גם לא רע בריבים. ולגבי הויברטי, מה לעשות? דני גולדשמיט לא נתן לי את התמונה. האוטובוס בתמונה הוא פיאט ויברטי ולא לילנד ויברטי שהיה בארץ ומקורה של התמונה הוא בספר Commercial Vehicles של Observer's Books מהדורה שניה, 1971. חבל שלא יצאת ב"תחקיר מקיף" לפני שזרקת "עובדות" והאשמות שהטילו דופי באתיקה שלי כלפי מיקצוע הארכיונאות שהוא מיקצועי שלי. חבל שלא בררת איתי קודם את העניין ("בדיקת עובדות") וזאת התנהגות לא כל כך אופיינית ל"ד"ר למדע המדינה". אז נכון, אני כועס עליך פעמיים: פעם שפצחת בהטלת דופי בי (מעניין מי כאן מתחיל בריבים) ופעם שלא פצחת בהתנצלות באותה הדגשה... ואגב מומחים לתחבורה ציבורית, מומחים אמיתיים, תמצא בכל מיני דיסציפלינות כאשר מדע המדינה היא לא הרלונטית שבהן. אבל אם אתה חושב שאתה סופרמן ועוד מכריז על זה בקולי קולות, אז מי אני כי אתוכח איתך? אבל גם סופרמן יכול להתנצל..זה לא גורע..תאמין לי.
ועל מנת שידעו במה מדובר
אני מקפיץ את השרשור על הויברטי הכולל את התגובה של אביתר שעיצבנה אותי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה