החורף הגיע

zmir2003

New member
החורף הגיע

איזה כיף יורד פה גשם חבל על הזמן...הגשם הראשון אם אני לא טועה... איזה כיף :) יש פה עוד מישהו שגם אוהב מאד חורף? הכי כיף זה הריח...מה לא?
 

אiרית

New member
אוי, החורף הזה

איזה פרוייקט זה רק לצאת מהבית ולחצות את הכביש בשביל לקנות סיגריות בגשם הזה... החורף הזה עושה לי עצוב. הכל אפור כזה ורטוב וקר ואי אפשר לצאת מהבית. לא כיף. אני רוצה לישון ושמישהו יעיר אותי בסביבות יוני-יולי כשהשמש תחזור מהחופשה שלה.
 

bimbi and basla

New member
../images/Emo113.gif../images/Emo188.gif../images/Emo182.gif../images/Emo183.gifאני אני א

אני מתהההההההההההההההההה על החורף חולה פשוט חולה אני כל כך אוהבת את ההרגשה הזאת של הקור ולהיות בחדרי החמים והנעים ולהיות בתוך הפוך אבל גררררררר למה לבד למה ?
ולשמוע את הרעמים ולראות את הברקים כאשר החלון בחדרי פתוח ואת המבול שיורד אוחחחחחחחחחחחח מתה מתה על זה מתה על החורף מצידי שיהיה פה רק חורף ופה לא יורד עוד כלום
מבאס מבאס
 

zmir2003

New member
ולכבוד בואו של החורף אני שומע דיסק

של מיילס דייויס הנקרא kind of blue פשוט תענוג
 
אני מזמן טענתי שיש קשר בין ADD

לאהבת חורף. האנרגיות באוויר, הזרימה של המים, הטיהור. החורף זה העונה המרפאת של השנה. כ"כ קל להיטען באנרגיות בעונה הזאת. וחוץ מזה, בחורף פורח כליל החורש, העץ האהוב עלי.
 

קשתית9

New member
תמיד אהבתי את החורף

לרוב אני אומרת שזה כנראה בגלל שנולדתי בחורף, אבל האמת היא שהוא באמת עושה הרגשה של עוצמות טובות מבפנים. אפילו הים נראה בחורף מקסים. וגם אם אני לרוב שוכחת לקחת מיטריה- ואחר כך נרטבת כולי- זה כייף (נשמע דבילי). ואיזה יפות השלוליות... ועכשיו הבטיחו לי בחדשות שבוע שלם של חורף!
 
קטעים איתך ../images/Emo6.gif

מה שבטוח, את לא מההורים האלו שכועסים על הילדים שלהם כשהם חוזרים רטובים מהגן...
 

קשתית9

New member
ממש לא כועסת../images/Emo66.gif

אני יוצאת אליהם ומחבקת עם כל הגשם (אבל איזה באסה הבוץ...).
 

דנילביץ

New member
דווקא אני נולדתי בשיא הקיץ

אבל מבחנתי השיא זה רק בחורף ,כשאני אומר חורף אני מדבר על אהבה לחורף אני מחלק את זה ל80 אחוז חורף ירושלמי והנותרים שאר הארץ. ירושלים בחורף זה כמו אמסטרדם, נראה לי.. לא הייתי שם אף פעם
 

blueday

New member
עד שלא נרטבת עד התחתונים זה לא חורף

ולגבי מטריות ויתרתי עליהן מזמן. אצלי הן חד פעמיות. גם עם המעילים יש לי בעיה כמובן. אחד בנווה אט"יב אחר בירושלים. טוב שהשלישי אצלי.
 

לולי 84

New member
אני מתה על החורף ובייחוד

על הריח של הגשם! זה דבר נפלא!. אפשר לקפץ בשלוליות (Aעד היום אני אוהבת), וכמובן להתכרבל בשמכה עם סרט טוב :) ושוקו חם. זה מה שהכי כיף בחורף :)
 
החורף הוא בשורה משמחת

סתם פשוט כי הוא פה ומזכיר לי את המחזוריות של החיים ושאחריו תבוא פריחה והתחדשות. שלכם חנה גונן
 
מזדהה עם מה שאמרת לחלוטין

חוץ מעניין הגשם ביומיים האחרונים יצא לי רק להריח אותו או לראות את עקבותיו- השלויות.
 

לולי 84

New member
אני עדיין מחכה לגשם הסוהר

שיבוא וישטוף לי את הרכב על הדרך..:) (אם כבר אז כבר.. הנאות החורף :) )..
 
רכב הא...

אני בדיוק קבעתי למחר שעור נהיגה אחרי מעל לחודש לא לקחתי שעורים אני מקווה להנות מהעניין ושלא ירד לי גשם
 

לולי 84

New member
לא רכב שלי לצערי, הרכב המשפחתי

וזה לא משנה איפה אני אחנה אותו אני לא רואה את עצמי נוהגת בקרוב. ההורים חזרו והכיף הלך :(
 
היה לי שעור נהיגה אחרי חודשיים

נעשיתי גרועה מלפני שהתחלתי בחיי... אפילו נכבה לי המנוע! וזה לא קרה לי בכל ה13 שעורים שלקחתי עד היום... באסה. ניחא, אני יכולה פחות להחמיר עם עצמי ולהודות שאני עייפה ברמות. מעניין מה יהיה עם הלימודים, אם אני עייפה עכשיו מה יהיה הלאה??? :-s
 

annabel1

New member
dont worry it will b ok

realy try not to b so hard on your self take it one step at a time.. i had about 10 lesons and i quite and till to day i have started yet so dont give up
 

לולי 84

New member
אין לך מה להחמיר עם עצמך..

המנוע יכול להכבות לכל אחד, זה אפילו קרה לחבר שלי לפני כמה ימים ולו כבר יש כמה שנים נסיון על הכביש! והרבה כי הוא נוהג מלא. קורה! בייחוד שלא נהגת חודשיים. אגב אני ממליצה לך לא לעשות הפסקות כאלה גדולות. זה גם יגרום בסופו של דבר למורה למשוך אותך יותר וזה לא מומלץ. גם לטעמי מאחר ומדובר בתירגול אז כמה שיותר יותר טוב. ככה אני עשיתי אבל זה לשיקולך האישי והכספי. הכל מקרה, אל תחמירי עם עצמך לכל אחד כמו שיש ימים טובים ורעים יש שיעורי נהיגה טובים יותר וטובים פחות, בייחוד באזור טסט פתאום יש איזה שיעור שניים גרוע מרוב התרגשות. אין מה להתרגש מזה..
 
למעלה