החוליה החלשה
סיבוב מס' 4

almog TV

New member
החוליה החלשה../images/Emo26.gifסיבוב מס' 4

בסיבוב הקודם התוצאות היו צמודות ביותר ובטח אין לכם שמץ של מושג מיהי החוליה החלשה כי אם חישבתם נכון, היה תיקו בין שני המקומות הראשונים. אם תחשבו לרגע היטב, תוכלו להיזכר שבתחילת המשחק אמרתי שבמצב של תיקו האיקס הראשון לאחת משני המתמודדות הוא זה שקובע!!! כך ש: מרלן פבלה, את החוליה החלשה. שלום!!!
 

almog TV

New member
החוליה החלשה../images/Emo26.gifסיבוב מס' 4

בסיבוב הקודם התוצאות היו צמודות ביותר ובטח אין לכם שמץ של מושג מיהי החוליה החלשה כי אם חישבתם נכון, היה תיקו בין שני המקומות הראשונים. אם תחשבו לרגע היטב, תוכלו להיזכר שבתחילת המשחק אמרתי שבמצב של תיקו האיקס הראשון לאחת משני המתמודדות הוא זה שקובע!!! כך ש: מרלן פבלה, את החוליה החלשה. שלום!!! והתוצאות היו כאלה: מרלן פבלה ואנדריאה דל בוקה- 23% אדית גונזלס-18% סינטיה קליטבו-14% והרשימה להיום: נטליה אוריירו גבריאלה ספניק ברברה מורי אנדריאה דל בוקה סלסטה סיד רומינה גייטני ז'קלין ברקמונטס אלחנדרה בארוס שרלין ננסי דופלה ג'יאנלה נייארה אנה לייבסקה אנחליקה ריוורה שרה מלדונדו סינטיה קליטבו דולסה מריה לואיסנה לופליטו אדית גונזלס אז מי כאן החוליה החלשה?
 

brunu

New member
../images/Emo128.gifאדית גונזלס

שונא אותה אז נלך עם הרוב
 
חחח לא יותר פשוט לשאול

אם כן יש מישהו שאוהב את אדית גונזלס??? כי לא נראה לי יש כאלה...חחח
 
למעלה