החוליה החלשה-הסיבוב האחד עשר

THE G1

New member
החוליה החלשה-הסיבוב האחד עשר

לאחר סיבוב מותח וצמוד שכלל גם החלפת הצבעות ושנמשך זמן ארוך מן הרגיל הודח האליל היווני ניקוס גאליס מן המשחק. גאליס מדורג בסופו של דבר במקום השביעי בהשוואה למקום החמישי שבו הוא סיים בספר "מסביב לכדור". טבלת המודחים המלאה: 7.גאליס 8.בודירוגה 9.דיבאץ' 10.קורבאלאן 11.מרצ'לוניס 12.מרזוראטי 13.שרמפף 14.ברקוביץ' 15.דאנילוביץ' 16.גאסול 17.ראדג'ה 18.ריבה 19.פארקר 20.יאסקוביצ'יוס 21.סמיתס נשארו שישה שחקנים: דראזן פטרוביץ' דינו מנגין טוני קוקוץ' ארבידאס סאבוניס סרגיי בלוב דירק נוביצקי תצביעו ותדיחו ושיהיה בכיף.
 

the mnm factor

New member
נוביצקי.

האמת שלא הדחתי אותו עד עכשיו כי אני מסתכל על העונה המדהימה שלו השנה ועל זה שהוא יזכה בMVP השנה כמעט בוודאות. אבל לדעתי זה מספיק בנתיים- בכל זאת בנתיים אין לו שום תואר בשום מקום אבל את האמת, זה לא כאילו לא מגיע לו לעבור עוד שלב... פשוט אני מעדיף את השאר עליו. עוד שני סיבובים יתחיל להיות ממש מעניין.
 

L y c a n

New member
ועכשיו קוקוץ' בבקשה

ולצערי
 
מנגין

זה הוא או בלוב ואני כמו במקרה ההתנחלויות - כבן של היסטוריון לא רוצה להצטייר בזכרון הקולקטיבי כאחד שנתן את ידו למהלך(טוב ביבי אמר את זה יותר טוב ...) דרך אגב : אני ממש לא מבין את מי שרוצה להעיףאת הגרמנייטור : אולסטאר מ2002 , סגנות אליפות אירופה עם קבוצת סבלי הפחם(לא מצאתי דימוי אחר ונמאס לי מנגרים או חוטבי עצים) הגרמנית.חמישיית השנה ב2005 אלוף השלשות (טוב נו שיהיה)ב2006 - זה שהוא לא שיחק באירופה ולא נחשב ממש אירופאי לא ימנע ממנו את הכבוד שמגיע לו. לדעתי אחרי הMVP המתקרב והאליפות שתהיה רשומה על שמו הוא יוכתר סופית כגדול מכולם
 

The WizardMan

New member
../images/Emo45.gif עוד קצת חיזוקים לנוביצקי ....

עזבו אתכם תארים וכו' ... פשוט תראו איך הוא משחק. עוד לא היה דבר כזה. איך הוא קובר את הפייד אווי על הפנים של שחקנים , לא ראיתי כזה דבר מאז מייקל (אולי קובי ...) הוא פשוט הביא את השחקן האירופי למעמד אחר באנ.בי.איי , משהו שעוד לא ראו שם , הוא יותר טוב מהאמריקאים , כמעט מכולם , ולא סתם עוד אירופי שמביא יכולת קליעה או מהירות.
 

QuickSilverAviv

New member
נכון, אבל

הוא עדיין לוזר, וזה מה שמפריד אותו משאר השחקנים כאן ברשימה. את גמר ה-NBA של שנה שעברה אני לא אשכח לו להרבה זמן.
 

The WizardMan

New member
הייתי מחכה לסוף העונה הזו ... יש לי

הרגשה שמישהו יאכל את הכובע ....
 

QuickSilverAviv

New member
ולי אין

אם אני לא טועה(תקן אם אם אני כן), מאז האליפות האחרונה של הלייקרס לא הייתה קבוצה שהובילה את הליגה בעונה הרגילה ולקחה אליפות. העונה הזאת של דאלאס פשוט מזכירה בטירוף את העונה שעברה של הפיסטונס שזה מדהים.
 

The WizardMan

New member
הפיסטונס לדעתי היו קבוצה לא מספיק

רעבה .... דאלאס לעומתה מאוד רעבה. יש להם גם עוד שחקנים חוץ מדירק .. ככה שדעיכה שלו לא בהכרח תכריע את האליפות , אבל לפי איך שראיתי אותו משחק השנה , הוא ממש כמו מכונה. לא נראה לי שהפלייאוף זה מה שיפריע לו.
 

comerte a besos

New member
סרגיי בלוב

איך אפשר להעיף את נוביצקי? הוא ללא ספק השחקן האירופאי הכי טוב שהיה אי פעם... אז אין לו תואר עדיין... בגרמניה קשה לי להניח שיהיה לו. הגרמנים חלשים יחסית..ושחקן טוב ככל שיהיה לא יכול להביא תארים ללא המערכת. ראה ערך ג'ורדן, רק כשהצטרפו אליו פיפן,פקסון ושאר העזרים...וכשהמערכת שומנה כראוי,רק אז התחילו להגיע התארים בצרורות. אז מה? ג'ורדן לא היה שחקן גדול לפני האליפויות? ומה עם בארקלי? לא לקח אף תואר...אז מה? הוא לא אחד מהגדולים בכל הזמנים? אף שחקן חוץ מנוביצקי לא הוכיח עליונות כל כך גדולה בNBA. יסלח לי נאש,אבל נוביצקי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם כיום.... אף אחד מהאחרים ברשימה לא הגיע למעמד של השחקן הטוב בעולם...
 

L y c a n

New member
אגב ב"ראה ערך ג'ורדן"

זה אחת הסיבות לקוקוץ' ללכת שחקני עזר שיהיו טובים עד כמה שיהיו, יהיו עדיין שחקני עזר, לראיה, מה שקרה אחרי שהחבילה שם התפרקה
 

L y c a n

New member
אתה צודק

ואולי ההשוואה שלי לא תהיה במקום, אבל גם שאראס היה השחקן הטוב האירופה לפני שעזב לNBA במשך מספר עונות.. נכון שיש הבדל ענק בעיקר בקשר לרמת המימוש שלהם בNBA אבל הטענה היא שזה אומר, אבל לא הכל. ובקיצור, הוא הצליח לממש את עצמו פחות ברמה הגבוהה מאשר שחקנים אחרים, לדעתי. וחוץ מזה, רק אני רואה את פטרוביץ' ונוביצקי במקומות הראשונים? תגידו לי אתם עושים צחוק? אני רק יכול לנחש שמי שמנסה להדיח את דירק, אף פעם לא ראה אותו משחק.. בושה.
 

comerte a besos

New member
פסטיבל שאראס

שאראס ממש לא היה השחקן הטוב באירופה.... הוא בטוח היה השואו הטוב באירופה... בנוגע ליכולותיו. כולם יודעים שהוא חיפף בהגנה. הוא גם לא היה שחקן זריז במיוחד ועשה הרבה שטויות לצד החלטות מעולות. מקדונלד למשל עשה הרבה פחות טעויות ממנו, אז הוא לא מסר עם עין עקומה... אבל הביא הרבה שקט למשחק של מכבי. הטעות של מכבי עם מקדונלד הייתה שהיא שחקה אותו עונה שלמה ותמיד בסוף עונה הוא הגיע בלי רגליים לפינאלה ונפל פעם בד"כ. עושים משאראס אליל...בגלל ששנה לפני האליפות הוא לקח אליפות עם ברצלונה....והוא מעין קבלן אליפויות... רק שוכחים עובדה פשוטה...שבפיינל פור שאראס ישב ברגעים המכריעים ומי שבאמת הביא ת'גביע לברצלונה היה בודירוגה.
 

the mnm factor

New member
למה להפוך כל דבר לאישי?

" אני רק יכול לנחש שמי שמנסה להדיח את דירק, אף פעם לא ראה אותו משחק.. בושה." בשביל מה זה? אתה סתם מנסה עכשיו לעצבן את כל מי שחושב שנוביצקי הוא לא שחקן לגיטימי בקבוצה הזו? אתה ראית אי פעם את בלוב משחק? את מנגין? כי אני ברגע שראיתי את המשחק הזה ישר רצתי לכל ארכיון שאני מכיר ולכל סבא חובב כדורסל שלי ובדקתי בדיוק מי השחקן שאותו אני רוצה להדיח. תאמין לי שאני צעיר ממך ב4 שנים אבל ראיתי כדורסל בדיוק כמוך.
 
למעלה