החוברת של משרד התחבורה נעלמנ מהתפוז

חסר קו 35 החדש של אפיקים והאיזכור שלו חשוב כי הוא מהווה

נבנה דף יעודי בתוך אתר רפורמת התעריפים לשינויים בגוש דן.
http://trans-reform.org.il/tlvupdat...hKDIh5VPI2P6tOLxtlJhenPTFqHq-4PQCtzcF4onPeatQ
חסר קו 35 החדש של אפיקים והאיזכור שלו חשוב כי הוא מהווה
תחליף לקו 127.
קו 64 אינו של דן אלא של אפיקים.
עכשיו קו 21 של מטרופולין ברור - הוא מחליף את 524 ברמת השרון. 524 יסע בסוקולוב עד הרצליה וימשיך לרעננה.
 
ליד קו 134 המבוטל כתוב "בדקו את הקווים 7 ו-6"

נבנה דף יעודי בתוך אתר רפורמת התעריפים לשינויים בגוש דן.
http://trans-reform.org.il/tlvupdat...hKDIh5VPI2P6tOLxtlJhenPTFqHq-4PQCtzcF4onPeatQ
ליד קו 134 המבוטל כתוב "בדקו את הקווים 7 ו-6"
אבל אין התייחסות לשינוי בקו 7 ו/או לקו 6 רלוונטי (קו 6 של מטרופולין לא רלוונטי בהקשר של 134).
גם לא מצויין בקווים המבוטלים הביטול של קו 15 בגבעתיים, אבל בקובץ ה PDF של קו 23 רשום שקו 15 בגבעתיים מבוטל.
נראה שהדף עוד לא מושלם.
 
יש אכן די הרבה שגיאות

ליד קו 134 המבוטל כתוב "בדקו את הקווים 7 ו-6"
אבל אין התייחסות לשינוי בקו 7 ו/או לקו 6 רלוונטי (קו 6 של מטרופולין לא רלוונטי בהקשר של 134).
גם לא מצויין בקווים המבוטלים הביטול של קו 15 בגבעתיים, אבל בקובץ ה PDF של קו 23 רשום שקו 15 בגבעתיים מבוטל.
נראה שהדף עוד לא מושלם.
יש אכן די הרבה שגיאות
 
באתר דן יש הודעות על קווים 32 ו 62

נבנה דף יעודי בתוך אתר רפורמת התעריפים לשינויים בגוש דן.
http://trans-reform.org.il/tlvupdat...hKDIh5VPI2P6tOLxtlJhenPTFqHq-4PQCtzcF4onPeatQ
באתר דן יש הודעות על קווים 32 ו 62
קו 32:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=7724[/URL]
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n7724_.pdf[/URL]
קו 62:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=7726[/URL]
[URL]http://www.dan.co.il/download/files/n7726_.pdf[/URL]
 
מוציאים מעתידים את 89 שיתחיל ויסתיים בחניון שיכון דן

54 ארוך מדי
גם לא הבנתי יש מצוקת חניה בעתידים אז למה מוסיפים עוד קווים לשם
מוציאים מעתידים את 89 שיתחיל ויסתיים בחניון שיכון דן
והמגמה במשרד התחבורה היא להאריך קווים ולהפוך אותם לקווים מרובי שימושים.
 
אני מתנגד לקיצור הקו.

מוציאים מעתידים את 89 שיתחיל ויסתיים בחניון שיכון דן
והמגמה במשרד התחבורה היא להאריך קווים ולהפוך אותם לקווים מרובי שימושים.
אני מתנגד לקיצור הקו.
הקו הזה נותן שירות חשוב לפני צאת השבת לרמת החייל ובנוסף הקו משרת שני בתי חולים.
 

DRORIKO8

New member
החלטה נכונה

מוציאים מעתידים את 89 שיתחיל ויסתיים בחניון שיכון דן
והמגמה במשרד התחבורה היא להאריך קווים ולהפוך אותם לקווים מרובי שימושים.
החלטה נכונה
הקו הזה ממילא לא נועד בשביל מי שרוצה להגיע מתל אביב לאיזור תעשייה רמת החייל(בשביל זה יש את 189 המהיר יותר). השינוי החדש יחסוך מהקו הזה את הפקקים המיותרים בראול ולנברג. ואני כבר לא מדבר על העומס במסוף עתידים.
 

אורי404

New member
גם בכרמלית יש מצוקת של צפיפות

54 ארוך מדי
גם לא הבנתי יש מצוקת חניה בעתידים אז למה מוסיפים עוד קווים לשם
גם בכרמלית יש מצוקת של צפיפות
אבל מסלולים של קווים שונים השתנה למסוף. כעת זה שינוי 54 וקודם לכן 238. גם קו 28 החדש או קו 128.
לעומת זאת תחנת הקצה של קווים שונים לשרון, כמו למשל 347 היא בתחנה המרכזית.
 

אורי404

New member
השינוי בקו 54 הוא טוב. לגבי 52 יותר טוב מקודם

השינוי בקו 54 הוא טוב. לגבי 52 יותר טוב מקודם
נראה טוב ששינו את מסלול קו 54. מקו שלא ממש משתמשים בו, לקו שעתידים יותר להשתמש בו.
בנוגע לקו 52 - אני חושב, שקודם בקבצים ממה שראיתי מוסיפים לו נסיעות. כיוון שאני לא יכול לראות את זה כעת, אני לא בטוח.
המסלול העתידי הוא ללא ספק טוב יותר. עם זאת אולי היה מוטב שייסע באופן רצוף בדרך בן גוריון?
מצד אחד דרך הרצל או קריניצי יהיה שימוש בנוסעים. מצד שני דרך בן גוריון יכולה להיות מהירה יותר, מאשר הסיבוב. נראה איך בפועל זה יהיה.
בקיץ האחרון נסעתי פעמיים בערב בקו 52 מהתחנה מול משטרת רמת גן לגבעתיים. היה אוטובוס מלא. אם אכן מוסיפים נסיעות זה טוב.
מובן שיש גם קו 32 החדש ושינוי מסלול בקו 54.
בפחות מעשור מאז 2011 גבעתיים שודרגה בשירות האוטובוסים, שזה כמובן טוב.
 
52:

השינוי בקו 54 הוא טוב. לגבי 52 יותר טוב מקודם
נראה טוב ששינו את מסלול קו 54. מקו שלא ממש משתמשים בו, לקו שעתידים יותר להשתמש בו.
בנוגע לקו 52 - אני חושב, שקודם בקבצים ממה שראיתי מוסיפים לו נסיעות. כיוון שאני לא יכול לראות את זה כעת, אני לא בטוח.
המסלול העתידי הוא ללא ספק טוב יותר. עם זאת אולי היה מוטב שייסע באופן רצוף בדרך בן גוריון?
מצד אחד דרך הרצל או קריניצי יהיה שימוש בנוסעים. מצד שני דרך בן גוריון יכולה להיות מהירה יותר, מאשר הסיבוב. נראה איך בפועל זה יהיה.
בקיץ האחרון נסעתי פעמיים בערב בקו 52 מהתחנה מול משטרת רמת גן לגבעתיים. היה אוטובוס מלא. אם אכן מוסיפים נסיעות זה טוב.
מובן שיש גם קו 32 החדש ושינוי מסלול בקו 54.
בפחות מעשור מאז 2011 גבעתיים שודרגה בשירות האוטובוסים, שזה כמובן טוב.
52:
המסלול משתנה, אבל מספר הנסיעות לא.
 

אורי404

New member
תודה. כנראה העלו תדירות בעבר

52:
המסלול משתנה, אבל מספר הנסיעות לא.
תודה. כנראה העלו תדירות בעבר
ככל הזכור לי עד הרפורמה ב-2011 התדירות של קו 52 הייתה כל חצי שעה. אחרי הרפורמה התדירות עד כמה שאני זוכר הייתה כל עשרים דקות. כנראה בהמשך ההפעלה הוסיפו נסיעות.
כשראיתי בקובץ תדירות גבוהה מ-20 דקות, חשבתי שזוהי תוספת נסיעות כעת.
בכל מקרה אם משקללים את 54 המשודרג, ללא ספק יהיה שיפור לגבעתיים.
 
יהיו עוד שיפורים לגבעתיים

תודה. כנראה העלו תדירות בעבר
ככל הזכור לי עד הרפורמה ב-2011 התדירות של קו 52 הייתה כל חצי שעה. אחרי הרפורמה התדירות עד כמה שאני זוכר הייתה כל עשרים דקות. כנראה בהמשך ההפעלה הוסיפו נסיעות.
כשראיתי בקובץ תדירות גבוהה מ-20 דקות, חשבתי שזוהי תוספת נסיעות כעת.
בכל מקרה אם משקללים את 54 המשודרג, ללא ספק יהיה שיפור לגבעתיים.
יהיו עוד שיפורים לגבעתיים
 

אורי404

New member
תודה. לגבי 23 ו-45

יהיו עוד שיפורים לגבעתיים
תודה. לגבי 23 ו-45
קו 23
מסלול הקו השתנה, כך שהוא לא נכנס לרחוב שינקין ולרחובות קטנים אחרים. האם יש שינו בהפעלת אוטובוסים, במקום מיניבוסים? נראה הגיוני יותר, שבקו הנוסע באזורים ראשיים ושיש בו עומס יהיה שימוש באוטובוסים ולא במיניבוסים.

לדעתי גם יש מקום להפעיל את הקו במוצאי שבת ובימי חול בשעות מאוחרות יותר. לכל הפחות בקיץ ובתקופת תחילת השנה העברית, תקופת פורים, פסח וכו'.

קו 45
שינוי גדול במסלול. עבור גבעתיים מובן שזה טוב.
 
23 כן ייכנס לשכונות - למשל שכונת בורוכוב (במקום 15)

תודה. לגבי 23 ו-45
קו 23
מסלול הקו השתנה, כך שהוא לא נכנס לרחוב שינקין ולרחובות קטנים אחרים. האם יש שינו בהפעלת אוטובוסים, במקום מיניבוסים? נראה הגיוני יותר, שבקו הנוסע באזורים ראשיים ושיש בו עומס יהיה שימוש באוטובוסים ולא במיניבוסים.

לדעתי גם יש מקום להפעיל את הקו במוצאי שבת ובימי חול בשעות מאוחרות יותר. לכל הפחות בקיץ ובתקופת תחילת השנה העברית, תקופת פורים, פסח וכו'.

קו 45
שינוי גדול במסלול. עבור גבעתיים מובן שזה טוב.
23 כן ייכנס לשכונות - למשל שכונת בורוכוב (במקום 15)
ונוה יהושע ברמת גן (במקום 65).
 

אורי404

New member
למרות זאת, יפעלו אוטובוסים או מיניבוסים?

23 כן ייכנס לשכונות - למשל שכונת בורוכוב (במקום 15)
ונוה יהושע ברמת גן (במקום 65).
למרות זאת, יפעלו אוטובוסים או מיניבוסים?
אמנם יש נסיעה בשכונות, אבל רב הקטע הוא בצירים ראשיים.
בקו 65 פעלו אוטובוסים. לא חושב, שיש מניעה גם בשכונת בורכוב שאוטובוסים ייסעו שם.
 
אל תשכח באילו רחובות בתל אביב 23 נוסע

למרות זאת, יפעלו אוטובוסים או מיניבוסים?
אמנם יש נסיעה בשכונות, אבל רב הקטע הוא בצירים ראשיים.
בקו 65 פעלו אוטובוסים. לא חושב, שיש מניעה גם בשכונת בורכוב שאוטובוסים ייסעו שם.
אל תשכח באילו רחובות בתל אביב 23 נוסע
 

אורי404

New member
אם יש מניעה שאוטובוס ייסע בהם, שישנו מסלול

אל תשכח באילו רחובות בתל אביב 23 נוסע
אם יש מניעה שאוטובוס ייסע בהם, שישנו מסלול
למקרה שבאותם רחובות בתל אביב, יש מניעה שאוטובוס ייסע, שישנו מעט את המסלול. במסלול כיום הקו עמוס. עם הארכה צפוי השימוש בנוסעים לגדול.
 
למעלה