החברה שלי קנאית בכל פעם שאני מסתכל

החברה שלי קנאית בכל פעם שאני מסתכל

לפני חודשיים וחצי הכרתי את חברתי .לפני שבועיים הלכנו לשתות קפה ,והזמנו קפה המלצרית החתיכה חייכה אליי ואני אליה אמרתי לחברתי שהמלצרית חתיכה,היא שתקה ולא דיברה איתי מילה כל הזמן שהיינו בבית הקפה .אני לא ממש הבנתי על מה כל המהומה ,המלצרית היתה חמודה וחייכה אליי ואני חייכתי אליה בחזרה ,מה הבעיה.אחרי שבוע הלכנו למסעדה ,והמלצרית במסעדה חייכה אליי ואני אליה בחזרה .אמרתי לחברתי שהמלצרית ממש ממש סקסית ,היא התעצבנה וזרקה עליי את הסלט חסה לעיני כולם .אני כמובן הייתי בהלם לא ידעתי איך להגיב .המלצרית עמדה בצד כמה דקות ואז ניגשה עם מגבת וניגבה לי את החולצה והמכנסיים .החברה שלי קמה באותו הרגע והלכה ,השארתי בערך את הסכום שהזמנו בו את האחרוחה ורצתי אחריה .היא נעלבה ואמרה שהיא לא מוכנה לראות אותי יותר .אני כבר שבוע מתלבט אם להתקשר אליה או לנתק את הקשר . מה דעתכם/ן .
 

TRIPLEfnH

New member
הבעיה היא לא החברה שלך...

איש, החברה שלך היא סך הכל בחורה נורמאלית, שכאשר אתה מציין בפניה בהפגנתיות שבחורה אחרת חתיכה\סקסית מבלי לפחות להוסיף את המשפט ממזער הנזק, "אבל לא כמוך...", היא נעלבת ובצדק. זה לא מסתדר לך כל כך, כי אתה בואדי מדמיין שאילו הייתה הסיטואציה הפוכה, והיא היתה אומרת לך, "תראה איזה חתיך", לא היית עושה מיזה ביג דיל, אבל זה ההבדל בין גברים לנשים. ליופי וסקסיות יש הרבה יותר משמעות כשמייחסים את זה לנשים, לצורך השווה, תאר לך שאתם בחוף הים, והיא מצביע על גבר אחר, ואומרת לך תראה איזה זין גדול יש לו.
 

rach2802

New member
היי

לדעתי אתה חסר רגישות למרות שאתה אמיתי עם חברה שלך ואומר לה מה שאתה חושב אני מבינה שהיא נפגעת ובמיוחד שעשית את זה פעמיים לדעתי היא בכלל לא קנאית זה לגיטמי שהיא תתעצבן ואם היא לא הייתה אוהבת אותך זה לא היה מפריע לה לכן לדעתי אם היא חשובה לך כל כך תתקשר ותתנצל ואל תעשה זאת שוב!!!
 

SuMmER84

New member
תנתק קשר

אני לא רואה בזה שום דבר רע שאמרת לה איזה חתיכה... אם חברה שלך בטוחה בעצמה אז היא צריכה לדעת שלא תרוץ לכל חתיכה שתראה. כנראה היא לא בטוחה בעצמה או בקשר..
 

ninja9

New member
תדמיין את המצב ההפוך

נאמר שפעם אחת תסתובבו בטיילת בת"א , היא תחליף מבט עם משהו , ותאמר לך שהוא חתיך... נאמר שאתה לא קנאי , ותבליג על כך. פעם נוספת - אתם יושבים במסעדה , ושוב - היא מחליפה עם משהו מבטים , ואומרת לך שהוא חתיך... אפ אתה אומר לי שזה בכלל לא יפריע לך אז אתה משקר. איפה שהוא תמיד תציק לך העובדה שהיא מסתכלת ונמשכת לאחרים.זו קנאה לגיטימית. לדעתי זה מעשה מאוד לא מתחשב לחזור על מעשה שעשית , כאשר ראית איך היא הגיבה בפעם הראשונה. אף אחד לא אוהב להרגיש פחות חשוב , ובטח לא כאשר זה יוצא מהפה של החבר שלה. אין שום בעיה שתסתכל על נשים אחרות , אבל שמור את זה לעצמך , אם ראית שזה גורם לחברה שלך לאי נוחות , ואף על פי כן היא לא אומרת לך כלום בפעם הראשונה. זה כל העניין בהתחשבות בין בני זוג. לדעתי אתה צריך להתקשר אליה , לאמר לה שהבנת שטעית בהתנהגותך (בהנחה שבאמת הבנת שטעית) , ושאתה מתנצל על חוסר ההתחשבות שהפגנת... כמובן שעוד קצת התחנפות לכמה יפה שהיא נראית , ואיך שלא התכוונת שזה ישמע כאילו היא נראית פחות טוב...כי היא הכי יפה בשבילך....ובלה בלה בלה.... אני בטוח שאז הכל יסתדר עצה לחיים בכלל - לפני שאתה עושה מעשה שנוגע גם במישהו אחר - עצור לרגע,הנח את עצמך במקומו , ודמיין איך היית מרגיש מהצד השני של המתרס.. זה יעזור לך לא להכנס לכל מני מצבים , ויעזור לך להבין במה טעית במצבים אחרים. לפעמים לנו הגברים קשה להבין על מה החברות שלנו מתעצבנות כל כך מהר, ולמה כל זבוב הופך להיות הר בשבילן.... אבל תמיד שים את עצמך במקום החברה שלך, אבל באמת ולעומק , ותראה איך פתאום הכל מתבהר, ואתה מבין שבאמת טעית.. הבנת הצד השני הוא הצעד הראשון וגם האחרון בסיום של מריבה (כי אחריו מגיע ה-MAKEUP SEX , שהוא תמיד שווה את המריבה).. מקווה שעזרתי
 

jdror

New member
לדעתי אתה צריך להתקשר אליה

לנסות להשלים אם אתה באמת רוצה להמשיך להיות איתה. אני במקום אותה בחורה לא הייתי עונה לך ומנתקת לך בפרצוף!!!
 

אני רק 1

New member
התקשרו מהבלוק באסטר-

ביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חיי בו! התסריט הזה נישמע קצת אמריקאי מידי בישביל להיות אמיתי.... בהנחה והוא נכון, ואני בספק גדול מאוד, אז זה אומר שאתה טיפש. כן, בעסה, תלמד לחיות עם זה, מי יודע אולי עוד כמה שנים אנשים כמוך יזקו לזכויות סוציאליות, לפחות ייצוג בממשלה כבר יש! הידד!
 

אני רק 1

New member
אוי וואיי! יזכו יזכו! לא יזקו!

תראה מה הטימטום שלך עולל לי! אבוי...
 

shellush

New member
לדעתי...

קינאה שכזו זה לא בריא! צריך לשבת ולדבר איתה ולהרגיע את הקנאה אבל עם רגישות ועדינות.
 
למעלה