הזמנת מלון דרך האינטרנט

סתם מבקרת

Active member
הכל לפי ההרגשה שלך והיכולת שלך לבדוק פרטים ולמצוא את המקום, בתאריכים ובמחיר שמתאים לך. מאז שאפשר להזמין אינטרנטית זו הדרך היחידה בה אני מזמינה. בודקת באתרים כמו בוקינג, הוטלס, אגורה ומשווה גם לאתר המלון. בודקת מיקום והמלצות של מבקרים ומחליטה מה להזמין לפי כל הפרמטרים המתאימים לי. לא קרה שלא היתה הזמנה על שמי ונדיר שלא הייתי שבעת רצון (במקרים כאלו ובכלל אני כותבת חוות דעת מפורטת למען המבקרים הבאים). לעומת זאת יש לי בן דוד שמזמין רק דרך סוכן שהוא מכיר אחרת לא מרגיש בנוח. המצחיק שתכננו יחד טיול ואני עשיתי את כל התכנון וההזמנות אינטרנטית, באמצעות חברה שמתמחה בעניין במדינה בה תכננו לטייל. אני בטוחה שלא ישן טוב בלילה עד שקיבל את כל האסמכתאות ואז לא נרגע מרוב התפעלות לגבי הכל. לצערי הטיול בסוף לא יצא לפועל בגלל שהקורונה פרצה לחיינו ולחיי העולם כולו וגם אז קיבלנו את כל כספנו חזרה עד האגורה האחרונה (טיסות, טיולים שהזמנו מראש ומקדמה).
אז לסיכום, אין כללים, רק מה שמתאים לך וליכולות שלך.
 

mיטלמן

Well-known member
יותר טוב מאוחר מאשר לעולם לא, נכון?
כן בטח,
אלא שהעולם כל כך השתנה, תקשורתית, ולא רק, שתשובה לשאלה מהעבר מצחיקה וסוכנויות הנסיעות מצטמצמות או נעלמות,
אבל בכל מקרה,נדמה לי שבעונה בכלל לא יודעת שהשאלה נושנה והשואל כבר נסע וחזר, אולי מחכה לתשובה?
אופטימיות תמיד מבורכת.
 

mיטלמן

Well-known member
ב"מתכונים" ישנה תשובה מאתמול לשאלה על גלידת קוקוס משנת 2003,
היום בחוץ משפיע? הבחירות? השיח הכללי בתפוז?
 

arieciub

New member
אני מעדיף תמיד סוכן ישראלי.
יש לי את המשרד הקבוע שבו אני מזמין. לסוכן האישי יש מידע שלא מופיע באתרים, יש לו טיפים והמלצות מלקוחות אחרים של המשרד שהיו באותו מלון או איזור.
העמלה שהסוכן לוקח היא לא בשמיים והיא אחוזים בודדים ואם על הדרך אנחנו עוזרים לו להתפרנס אז מה טוב.
מניסיון שלי היה מקרה שבמלון בניו יורק בתור לפני עמד מישהו שהזמין דרך האינטרנט ולא קיבל מה שרצה והפקידה אמרה לו שהיה צריך לסמן V במקום נוסף בטופס.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני חושבת שזה ענין של גישה. רוב החברים והחברות שהיו פעילים בקבוצה הזו עשו בעצמם את המסלולים והזמנת הלינות. כיום באינטרנט הכל פתוח וקל להשוות מחירים, מיקומים וכל מה שחשוב. אבל זה ממש ענין אישי ולכן אין כאן המלצה לאף אחת מהדרכים אלא כל אחד ואחת יעשו מה בראש שלהם.
 
למעלה