הזמנה מרמי לוי באנטרנט - בלתי נסבלים!!!!

הזמנה מרמי לוי באנטרנט - בלתי נסבלים!!!!

עקב חוסר ברכב אני נוהגת להזמין את הקנייה השבועית באנטרנט ומזה כמה חודשים קבוע מרמי לוי. המחירים באמת מאד אטרקטיביים אבל.... יש מחיר. בד"כ ביצים נשברות, המון מוצרים שמופיעים באתר חסרים אבל היום היה השיא: בתשע בבוקר מתקשרת נציגה ואומרת שלא יוכלו לספק את ההזמנה כי כל הקופות נפלו והם בעצם לא עובדים. שאלתי אותה אם היא מציעה לי סוג של פתרון כמו לעדכן אותי מיוזמתם ברגע שיסתדר והיא אמרה שלא. היא רק מודיעה שההזמנה מבוטלת. וניתקה. התקשרתי למוקד שירות לקוחות האנטרנט ע"מ לוודא שלא יוציאו לי את ההזמנה באופן אוטומטי ברגע שהתקלה תסודר (בכל זאת יום חמישי, אני צריכה את הדברים למחר וברור שאזמין ממקום אחר). המתנה של בערך 7 דקות למענה. דיברתי עם אורנה שלא ידעה על איזו תקלה מדובר, שמה אותי על המתנה כדי לברר ובסוף הבטיחה לי שאין שום חיוב, ההזמנה לא מבוצעת ולא תבוצע גם בהמשך. הזמנתי ממקום אחר.
בסביבות עשר מתקשרת בחורה שמודיעה לי שיש חוסרים בהזמנה שלי מרמי לוי. שאלתי אותה איך יכול להיות שהם עושים את ההזמנה אם הודיעו לי שהם לא יכולים לספק אותה רק לפני שעה והיא עונה באנטיפטיות שזה בסדר. הסברתי לה שאני לא צריכה את ההזמנה כי הזמנתי כבר ממקום אחר ושאני מבקשת לוודא שלא יחייבו אותי. כשאני שואלת אותה עם מי דיברתי היא טורקת לי את הטלפון בפרצוף. מכיון שזה היה מספר חסום אין לי למי לחזור, אני מתקשרת שוב למוקד שירות לקוחות אנטרנט, הפעם המתנה של 10 דקות למענה ועונה לי ראובן. אני מספרת לו את כל השתלשלות העניינים והוא עונה לי "טוב אין מה לעשות" (!!!!!) אני מסבירה לו שיש מה לעשות, כמו לוודא עם הסניף שלא מבצעים את ההזמנה ולא מחייבים אותי (כי כבר ברור שלשירות לקוחות אין מושג מה קורה בסניפים) או למשל אם מבטלים לי הזמנה שעה לפני שהיא אמורה להגיע עקב תקלה להציע לי לעדכן אותי בעצמם כשהתקלה תפתר או להציע סוג של פיצוי לקנייה הבאה (אפילו משהו סימלי, סתם בתור סוג של שרותיות). הוא עונה בחוסר חשק שהוא יבדוק שאין חיוב ויחזור אלי.... נראה. אני מהמרת שלא אשמע ממנו שוב.
בקיצור, תקלות יכולות לקרות אבל שירות גרוע זה כבר משהו שממש מבריח וחבל שלא מבינים את זה שם. אותי (ואת הקניות שלי בסכום של 2000 ש"ח בחודש בערך) הם הפסידו. יש חלופות וגם אם הן קצת יותר יקרות, גם הזמן שלי והעצבים שלי יקרים.
 
דוקא לי נסיון מעולה משירות הלקוחות שלהם

לא פעם ולא פעמיים, כשהיו לי תלונות, שלחתי פקס /מייל לסניף הראשי שלהם , ותמיד, ובמהירות קיבלתי טלפון חזרה עם התנצלות ופתרון הבעיה לשביעות רצוני . אולי סתם היה לך חוסר מזל אבל זה לא גורף ולא כללי. בכל אופן , את מה שרשמת פה, הייתי ממליצה לך לנסח ולשלוח לסניף הראשי של רמי לוי . לא חייב להיות באיזור מגורייך או בסניף בו את רוכשת..
 

rasmus girl1

New member
גם בלי רכב,

את יכולה ללכת לסופר, לבצע קניות וכשאת מגיעה לקופה לבקש משלוח, לא רק שאת זו שאורזת את זה כרצונך, את גם בוחרת את כל המוצרים שאת רוצה. אז נכון שיש את התרוצצות לסופר והמתנה בתור אבל זה עדיף מהעצבים של אח"כ.
 
נכון אבל

מאז שהתחלתי להזמין באינטרנט ירד לי סכום הקנייה בצורה משמעותית כך שאפילו דמי המשלוח משתלמים לי יותר (והאמת שהופתעתי, ציפיתי שהסכום יעלה בגלל המשלוח שהוא 25-30 ש"ח בערך). כנראה שנטרול הקניה בעיניים עובד. חוץ מזה אני גרה במקום שאין בו מרכזי קניה זולים וקרובים כך שאני צריכה 2 אוטובוסים עם הילדים וזה בהחלט לא נח.
בכל מקרה זה לא העניין. ציפיתי לשירות טוב יותר. לפחות מילת התנצלות שתביע התייחסת לאי הנוחות שנגרמת לי שעה לפני מועד ההגעה. השירות עצמו הוא לא זול ומגיע התייחסת מכובדת ללקוחות.
 
למעלה