הזמנה לעצרת בכיכר רבין

הזמנה לעצרת בכיכר רבין

העצרת תתקיים ביום חמישי הקרוב (3.5) בשעה19:00 בכיכר רבין בת"א תחת הכותרת: "כישלונרים הביתה!". כמה מכם מתכוונים להגיע?
 

הMפצח

New member
../images/Emo45.gif

 
אני לא מגיע

מה זה השטויות האלה? חלאס עם תרבות עריפת הראשים הזאת. זה מייצר חולשה. דבר שהאויבים שלנו רוצים ושמחים בו. תנו הזדמנות לתקן את הליקויים. החלפת ראש ממשלה כרגע רק תעכב את זה עוד. העולם הרבה יותר גדול מהמאבקים הפוליטיים של מדינת ישראל. כנסו לכל מני אתרי חדשות ותקראו על תזוזות של הצבא הסורי. האם עכשיו אנחנו צריכים להקפיא הכל לטובת ריבים מטופשים? הממשלה הזאת כולה החליטה על המלחמה הזאת. 110 חברי כנסת תמכו בה. האחריות שווה לכולם. כל ממשלה אחרת היתה נכשלת. הצבא לא היה מוכן לכזה עימות. תנו הזדמנות ללמוד ולתקן. הניסיון הזה הוא חשוב לפעם הבאה. (שכנראה תגיע בקיץ).
 
תודה רבה!

צריך לגרום לכך שהציבור לא יילך שולל אחרי הסיסמאות הריקות מתוכן. האמת היא שחייבים ממשלה חזקה ויציבה כעת לתיקון הליקויים לאור האיומים הקיימים. עוזי דיין ו"הקואליציה" שלו מטעים את העם!
 

princes15

New member
לצערי אני לא אוכל

מחר הוא יום ממש עמוס לי...למרות שמאוד הייתי רוצה לבוא.
 
אני וחברה שלי חיפשנו מה אפשר לעשות..

רצינו להביע את עמדתנו ופתאום גילינו את העצרת הזאת! למרות שיש לנו יום הורים(וזה היום הורים הראשון שהשכבה שלנו מארגנת כדי להרוויח כסף למסיבת סיום...)ולמרות שאנחנו גרות רחוק כנראה נגיע
וננסה להביא כמה שיותר חברים איתנו.
 
אני אגיע.

אמנם תקפו אותי על מה שכתבתי בבלוג שלי. בעיקר באופן פרטי ולא בתגובות גלויות. לא חייבים להסכים זה בסדר. אמנם 110 ח"כ תמכו במלחמה. יכול להיות שגם נתניהו ואחרים באופוזיציה תמכו. זאת טיבה של שעת חירום. אחדות לאומית. כל זה לא סותר המלחמה עצמה מוצדקת לחלוטין לשיטתי. הבעיה שהיא נוהלה באופן כושל בידי קברניטי המדינה וכן גם הרמטכ"ל. אני אהיה בהפגנה כל עוד היא לא תהיה פוליטית מקווה שרבים יגיעו.
 
אני אגיע,גם ההורים שלי והאחים הקטנים שלי

גם יש לי כמה חברים,מדריך ואולי גם מדריכה שמתכוונת לצאת.תגיע כמות מכובדת של אנשים שאני מכיר,למרות שאנחנו מירושלים. חבל שלא מספיק יודעים על ההפגנה הזאת ועל ההסעות עליה,אני בטוח שהרבה אנשים היו מגיעים אם הם היו יודעים!
 

kuku138

New member
אולמרט מסכן ישראל בכך שהוא ר"מ - צריך להגיעו

אין לאזרחים הרבה הזדמנויות להשפיע מחאה אזרחית גם אם אין לה סיכוי - חייבים לעשות לפחות בשביל לנקות את המצפון! לדעתי אולמרט הוא לא פחות מסכנה קיומית למדינת ישראל ויש להשתדל להחליפו במשהו פחות מסוכן לחיינו ובטחונינו
 
עצרת של הימין הקיצוני - המתחפשת לאובייקטיבית

אני לא אגיע - וממליץ גם לכל יתר מתנגדיה, של ברית ביבי-ליברמן-גאידמאק, להימנע מכך.
 

emiln1

New member
אני בא!!!! וכולם

בבני אדם יש את הכוח לבחור, אל תחיו בתוך מציאות תשנו אותה !
 
למעלה