הזמנה למשפט תנועה

  • פותח הנושא goh
  • פורסם בתאריך

goh

New member
הזמנה למשפט תנועה

קבלתי הזמנה למשפט תנועה בגין עבירת מהירות שהתאריך הנקוב על המכתב הינו 7 ימים לפני תום 3 שנים מיום בצוע העבירה. האם זה חוקי ? האשמה: נסיעה בשטח עירוני במהירות 96 קמ"ש במקום 50 קמ"ש.גליון נקי לפחות ב 10 שנים האחרונות.למה אני צפוי? האם כדאי לקחת עו"ד ?
 

אלבה

New member
חסרים פרטים

האם קיבלת ברירת משפט וביקשת להישפט? האם זו הזמנה להקראה או להוכחות? או שמא זו הזמנה למשפט ללא דו"ח?
 

goh

New member
משפט תנועה

מצלמה צילמה אותי.לא קיבלתי דוח,זו הזמנה למשפט. המהירות 96 קמ"ש במקום 50 קמ"ש.אין ברירת משפט. תודה מראש
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שתי דעות

לפי שהיה ידוע לי עד כה - ההזמנה חוקית. בי-רו העלתה בפורום קישור וטענה שמותר לזמן במקרה כזה רק תוך 4 חדשים. כל אחד מאיתנו הסתמך על חוק אחר - טרם הספקתי לברר מי מאיתנו צודק. בינתיים תוכל לפנות לתובע עם טענתה של בי-רו, במידה והיא צודקת התובע יבטל את התביעה. במידה וההזמנה חוקית - אתה צפוי לכחדשיים פסילה בפועל, פסילה על תנאי וקנס כספי.
 

אלבה

New member
יש רק חוק אחד במקרה הזה

והוא הסעיף ש-be roo התייחסה אליו, ולכן ההזמנה לא חוקית. אם בכל זאת תגיע לביהמ"ש תטען בפני השופט שאתה לא חייב להשיב לאשמה כי העבירה התיישנה. לגבי הגזר דין שברזילי החליט שתקבל- זה חסר שחר ולא מבוסס. אם יש לך עבר עשיר אתה יכול לקבל פסילה הרבה יותר ארוכה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איני יודע בכמה משפטי תעבורה נוכחת

אבל - אם ההזמנה לא חוקית - התובע יבטלה לאחר שתופנה תשומת ליבו לכך, כך שזה לא יגיע למשפט, אם היא חוקית - התובע יסביר זאת לנאשם. ואשר לחסר שחר ולא מבוסס, לא יודע, עם גליון נקי למעלה מ 10 שנים כפי שנכתב בהודעת השואל (כמובן כשמפנים את תשומת לב השופט לכך) זה בערך מה שמקובל ובהחלט ניתן להשיג זאת בעיסקת טיעון. וברזילי לא החליט כאן שום דבר, את גובה העונש קובע השופט וזאת רק השערה בקשר לפסיקה מנסיון של נוכחחות במאות משפטי תעבורה - אז למה שוב לתקוף אישית?
 

יצחקיי

New member
קח עורך דין ותשאל אותו אם הוא יכול לעשות ...

עיסקת טיעון עם תובע המשטרתי בגלל היעדר דוחות יכול להוציא אותך כמעט ללא פגע חג שמח
 
למעלה