``הזמנה לארוע מיוחד במינו``

``הזמנה לארוע מיוחד במינו``

אני לא יודעת מה ואיך הייתם מגיבים לארוע החתונה, זבהזמנה יהיה כתובה ``הזמנה לארוע מיוחד במינו`` ולא המשפטים הסטנדרטיים כמו ``הנכם מוזמנים לחגוג עמנו את ליל כלולותינו`` או ``לשמוח ביום כלולותינו``. אני יודעת שזה ישמע סתם כזה. אבל אני, אני מושפעת ממשפטים שאני רואה, אני מושפעת ממילים וממשפט שכביכול רוצה להראות טוב אבל מאחוריו מסתתרת אימרה אחרת. פעם הייתי כותבת במכתבים סיומת של : ``ממני אמא שמטורפת עליכם`` ואז חשבתי שמטורפת זה לא מתאים, ומאז אני כותבת ``ממני אמא שאוהבת אתכם``. כן, כזאת אני, אם הייתי מקבלת הזמנה שעליה נכתב ``הזמנה לארוע מיוחד במינו`` זה היה מדליק לי נורא אדומה. פסימית? אולי? אבל זאת אני, תמיד מסתכלת למילים ולשורות איך הן נכתבות. וחושבת שיש עוצמה ומשמעות מאחוריהן. אבל הכל כבר קרה, ולחשוב, שאי אפשר עדיין להתנתק מכל הכאב הזה, ילדים שהולכים לטיול שנתי ואמא שלא נרדמת, והם רק ילדים, לא בצבא ולא על הגבול וכבר מעכשיו הם ערים לעובדות החיים. יונית סתם מהרהרת על החיים.
 
למעלה