הזכות להביע דעה - יום הזכויות הבינ'

20.11 יום שני-יום זכויות הילד

מה נרצה לשנות?.........להוסיף.............לגבות..........לעבות..........לחדד?.............להעיר..........לבקש?.......!!!!!!!!!!!
 

זהבה נ

New member
מחר הוא יצויין מאחלת שלא יהיה צורך

בלציין אותו. אולי זו אוטופיה אבל בכל זאת לכך אני רוצה לשאוף ועד אז.... מתחילים להרגיש בשינוי שחל בשנים האחרונות. אבל, יש הרבה מה לשנות ולכך צריך הרבה משאבים הדבר הראשון היום הוא שהממשלה תמנה שר רווחה כי יש הרבה ילדים רעבים בארץ, זאת על פי דו"ח העוני... כאשר יש ילד רעב לא מעניין אותו אם יש או אין זכויות לילדים באן או בכל מקום אחר בעולם, מבחינת החוויה הפנימית שלו זה לא משנה שום דבר זה שיש לו זכות לקיום בסיסי והיא איננה ממומשת.
 

מיכל שב

New member
הזכות להביע דעה - יום הזכויות הבינ'

אני מצטטת לכם את דבריה של גב' טובה בן ארי, המפקחת ליישום זכויות התלמיד: "יום הילד הבינלאומי (20.11) מפנה זרקור אזרחי משמעותי לעולמם של הילדים לצידנו. אהבת האדם ואמון יביאו את ביה"ס שלנו להיותו בית לכל ילד. בית חינוך, בו זכויות ,תחומי אחריות וההסכמות עליהם מהווים תשתית חינוכית לכל באי ביה"ס. המורים הם אנשי המקצוע המשמעותיים ביותר בתהליכי חינוך ,הם דוגמא אישית לתלמידינו גם מחוץ לביה"ס. לתת זכות זוהי הרחבה של הבסיס האנושי והמקצועי של המורים שממנה הם פועלים . הרחבה אל תוך אינטגרציה בין הידע המקצועי והיכולות האנושיות המעצימות בו זמנית הן את היכולת המקצועית והן את היכולת האנושית. אחריותנו היא בפיתוח מענים שונים ללמידה ומתן כלים מגוונים ולשיח כדי לעודד את האמון ואת חופש הביטוי של תלמידים והורים בדרך המכבדת את מאזיניהם , לשתף את התלמידים בתהליכי קבלת החלטות, לכבד את פרטיותם ולעודד אותם למעשים ראויים למען עצמם ולמען אחרים." הייתי שמחה לשמוע את דעתכם והתייחסותכם לדבריה ולעניין זכויות התלמיד בכלל והזכות להביע דעה בפרט.
 
למעלה