הזזת קווי מטרו

Ccyclist

Well-known member
אפשר ללמוד ממדריד ולפצל אורכים.

אכן נשמע כמו חיבור מתבקש, לפחות עד התחנה על 412.
לגבי המשך עד הראשונים- יש לי הרגשה שנת"ע נמנעת מלהאריך את הקו הירוק באופן משמעותי כי הוא גם ככה קו מאוד ארוך עם המון תחנות.
אפשר ללמוד ממדריד ולפצל אורכים.
בקווים 7, 9, 10 של המטרו של מדריד יש קטיעה של הקו בתחנות מעבר. הקטע שמעבר למטרו הרגיל מקבל שם שונה כמו Metro Norte, Metro Este ונחשב לאזור שונה. בלונדון היה משהו דומה עם קטע Epping - Ongar של הקו המרכזי (כיום רכבת חובבים).
&nbsp
היתרון בפיצול כזה הוא שקו "ירוק דרומי" מנקודת הפיצול לא יאריך את הקו הירוק העיקרי, אך יוכל לתפקד כציר נוסף למשל: בגין של רחובות, תחנת ר"י חדשה "נס ציונה" במקביל למסילת הרכבת, הראשונים, רשל"צ - תחנת המטרו בענף המזרחי.
 

rotem1977

New member
יש תחנה ל-M1 בראשונים

אכן נשמע כמו חיבור מתבקש, לפחות עד התחנה על 412.
לגבי המשך עד הראשונים- יש לי הרגשה שנת"ע נמנעת מלהאריך את הקו הירוק באופן משמעותי כי הוא גם ככה קו מאוד ארוך עם המון תחנות.
יש תחנה ל-M1 בראשונים
 

Ccyclist

Well-known member
אם המטרו מגיע אז הרק"ל יכול להקביל

דיברתי על הקו הירוק- לא על M1.
אם המטרו מגיע אז הרק"ל יכול להקביל
בערים עם מערכת מורכבת יש בדרך כלל ציר מסילתי כל 2-3 ק"מ. ציר רק"ל שיקביל ל M1 ברחובות, נס ציונה ורשל"צ תוך כמה חצייות נקודות השתלבות כמו (אבל לא הכל או בהכרח) צומת ביל"ו, תחנת רחובות או "נס ציונה" על המסילה, ראשונים או מכון וולקני יכולים להרחיב את הכיסוי המסילתי לציר נוסף בערים האלו ולצמצם את תפקיד האוטובוסים לתפקיד מקומי במקום תפקיד מטרופוליטני.
&nbsp
הרעיון של מערכות רק"ל בשולי הערים נפוץ ומאפשר שירות פרברי משלים מהיר למטרו ולרכבת הפרברית.
 
למעלה