Ccyclist
Well-known member
אפשר ללמוד ממדריד ולפצל אורכים.
בקווים 7, 9, 10 של המטרו של מדריד יש קטיעה של הקו בתחנות מעבר. הקטע שמעבר למטרו הרגיל מקבל שם שונה כמו Metro Norte, Metro Este ונחשב לאזור שונה. בלונדון היה משהו דומה עם קטע Epping - Ongar של הקו המרכזי (כיום רכבת חובבים).
 
היתרון בפיצול כזה הוא שקו "ירוק דרומי" מנקודת הפיצול לא יאריך את הקו הירוק העיקרי, אך יוכל לתפקד כציר נוסף למשל: בגין של רחובות, תחנת ר"י חדשה "נס ציונה" במקביל למסילת הרכבת, הראשונים, רשל"צ - תחנת המטרו בענף המזרחי.
אפשר ללמוד ממדריד ולפצל אורכים.אכן נשמע כמו חיבור מתבקש, לפחות עד התחנה על 412.
לגבי המשך עד הראשונים- יש לי הרגשה שנת"ע נמנעת מלהאריך את הקו הירוק באופן משמעותי כי הוא גם ככה קו מאוד ארוך עם המון תחנות.
בקווים 7, 9, 10 של המטרו של מדריד יש קטיעה של הקו בתחנות מעבר. הקטע שמעבר למטרו הרגיל מקבל שם שונה כמו Metro Norte, Metro Este ונחשב לאזור שונה. בלונדון היה משהו דומה עם קטע Epping - Ongar של הקו המרכזי (כיום רכבת חובבים).
 
היתרון בפיצול כזה הוא שקו "ירוק דרומי" מנקודת הפיצול לא יאריך את הקו הירוק העיקרי, אך יוכל לתפקד כציר נוסף למשל: בגין של רחובות, תחנת ר"י חדשה "נס ציונה" במקביל למסילת הרכבת, הראשונים, רשל"צ - תחנת המטרו בענף המזרחי.