הזהרו מ"השירות" המפורסם של בנק מזרחי

Osh26

New member
הזהרו מ"השירות" המפורסם של בנק מזרחי

שלום רב, ראשית אני מקווה שזה המקום לפרוק את האכזבה שלי מהשירות שלו אני זוכה בבנק מזרחי. עברתי לבנק מזרחי לאחר שלקחתי שם משכנתא - וכחלק מהעסקה "נדרשתי" לפתוח שם חשבון עו"ש משום שבעיר מגוריי אין בנק דיסקונט הסכמתי לעבור לבנק למרות שהעמלות מעט יותר יקרות (לאחר מיקוח, כמובן) - כדי ליהנות מבנק קרוב במידת הצורך אני לקוח של הבנק מעל לשנה וחצי ומעולם לא נזקקתי לשום שירות שלא יכלתי לקבל און ליין (אם כי שהייתי צריך לאפס סיסמא חיכיתי על הקו שעה ו-20 דקות !!!!) לאחרונה נדרשתי לשנות שוב סיסמא ולפנות אל ה"בנקי ההיברידי" המדובר - משום שלמרות שהובטח לי במפורש מספר פעמים שלא אחויב עבור כרטיס האשראי שלי אני מחויב מזה מספר חודשים בעמלה של 28 ש"ח לכל חודש. ניסיתי לפנות לחברת האשראי שטענה שעלי לפנות אל הבנק - פניתי למוקד מספר פעמים אך זמני ההמתנה שם לא שפויים והתייאשתי לאחר 3 נסיונות של 40 דקות ומעלה פניתי במייל לאותו בנקאי היברידי - מפורסם אך אני לא זוכה לשום מענה מזה 3 חודשים - למרות שבהתחלה התכתבנו ארוכות פניתי לבנקאי באמצעות מערכת האתר שלהם - ולא קיבלתי שם תשובה ברור לי שאשקיע את הזמן לסגור את החשבון שם - רק חבל לי על הזמן וחבל שאחרי שהשקיעו כל כך הרבה כסף בקמפיין הקורא לצרף לקוחות חדשים לבנקים הם מזלזלים בלקוחות קיימים - האם יש לי כתובת אחרת לטענות שלי כלפי השירות לו אני זוכה בבנק ? תודה מראש,
 
הכתובת המעשית היא המפקח על הבנקים

שאליו מופנות אלפי תלונות בשנה והוא בודק אותן. רבות נמצאות מוצדקות ובעקבותיהן מוחזרים כספים ללקוחות.
 
למעלה