הזדמנות שניה למעוניינים...

Euromix - Avi

New member
הזדמנות שניה למעוניינים...

אם אתם מעוניינים להשתתף ב´תחרות השירים של אירומיקס´ אז זו ההזדמנות שלכם. התפנו המון המון מדינות לקראת התחרות הבאה ואתם יכולים לתפוס אותם (זיכרו, כל הקודם זוכה!). המדינות שהתפנו: אוסטריה, בוסניה-הרצ., בלגיה, בריטניה, גרמניה, דנמרק, הונגריה, טורקיה, יוגוסלביה, לטביה, ליטא, מונקו, מרוקו, קרואטיה, רוסיה ושוויץ. אתם מוזמנים להרשם!!!
 

טליה ג

New member
ההצבעה כבר לא מתקיימת בצ´אט, נכון?

בזמנו לא השתתפתי כי אין לי אפשרות להיות נוכחת בצ´אט, אבל אני מבינה שעכשיו כל מה שצריך לעשות הוא להירשם, לבחור מדינה ושיר ולתת את הניקוד שלי למדינות האחרות, נכון? אם זה ככה, אני אשמח להשתתף בתחרות של יולי.
 
אני נרשמתי פעם עם לוקסמבורג...

או עם איסלנד, לא זוכרת. ומאז- שומדבר לא קרה. האמת- גם לא בדיוק הבנתי מה קורה שם ואיך..
 

Euromix - Avi

New member
אכן, זה כך!

ואנו נקבל אותך בזרועות פתוחות... (זה לא כמו שזה נשמע...
)
 

Siren

New member
זה לא שאני רוצה לנדנד

אולי המתמודדים צריכים לבחור שירים שלא זכו בתחרות עצמה? זה הופך את התחרות עצמה ליותר הוגנת ויותר מעניינת!!! מה אתה (ואתם)חושבים?
 

Euromix - Avi

New member
אי-אפשר לקבוע את זה כחוק...

כי אחרי הכל, שירים זוכים הם גם חלק מהעבר של האירוויזיון. אבל כמו שאמרתי בפורום של ´אירומיקס´ אני אומר גם פה. אני מעודד שירים שלא זכו ושירים קצת יותר נוסטלגים (מלפני שנות ה- 90´)...
 

mm21

New member
באירומיקס יש רק את התחרות של יוני..

אני לא מבין איך נאמר כאן שהתפנו מדינות לתחרות של חודש יולי? נכנסתי לאתר של אירומיקס ולא כתוב שם כלום על התחרות של יולי. גם בקישור של אבי לא הגעתי למדינות של חודש יולי... הייתי מאוד רוצה להשתתף בחודש יולי... אם מישהו יכול לעזור לי להבין איפה רשומות המדינות של חודש יולי אני אשמח מאוד... תודה רבה מראש...
 

Euromix - Avi

New member
הסבר...

ההרשמה לא מתבצעת במיוחד לחודש מסויים - אלא הרשמה לתחרות בכלליות. כלומר, אם את נרשמת כמדינה כלשהי, אז היא כל הזמן תשרת אותך (גם בתחרויות הבאות), ולאו דווקא בתחרות של יוני, יולי או אוגוסט.
 
למעלה