הזדמנות של פעם בחיים?המשך.

הזדמנות של פעם בחיים?המשך. ../images/Emo48.gif

זוכרים אותי מהודעה קודמת? (קישור למטה למי שלא זוכר..) יש המשך להזדמנות. כנראה אלוהים מפצה אותי על משהו. אולי בגלל שצמתי ביום כיפור. אותו תומר...הבחור שאהבתי..חזר לחיי. אני מקווה שבמובן הנכון. החלטתי מאז ההודעה הקודמת, שאני מחכה להיתקל בו. במקריות. ואז לראות אם יגיד משהו. זה יוכיח שהוא כן רוצה משהו. השאלה מה. היום המיוחל הגיע.. יום המזל שלי. גם התקבלתי לעבודה...גם נתקלתי בתומר.
יום שישי, יצאתי לאומן 17. פעם ראשונה בחיי. בחיפוש אחר השירותים, נתקלתי בו. הציע לי לשתות..ואז כרגיל:" מה המצב..מה איתך?.." הכל בסיידר.. ואז שאל..:" איפה נעלמת לי 6 שנים???" אמרתי שלא נעלמתי..כנראה שלא ראה אותי..(עלק..) ואז התחיל עם השאלות הארוכות..למה לא דיברת איתי בכיפור.. וכל אלה. התנשקנו במועדון. כל שניה צבטתי את עצמי לראות שזה אכן אמיתי. לא האמנתי! ועדיין לא. קבענו להפגש בשעה מסויימת..באיזור האומן. נפגשנו..קישקשנו.. והוא החליט לקחת איתי טרמפ עד לבית שלו. (הוא גר רחוב ממני..) בדרך דיברנו..וסיפר שהיה קבור..בקשר עם מישהי..3 שנים!. ספר לי משהו שאני לא יודעת.. היה מופתע לדעת שידעתי מזה. הגענו אליו הביתה..והסכמתי לבוא אליו.לישון. מראש אמרתי לעצמי שאני לא נסחפת איתו במעשים. דיברנו המון..וסיפרתי לו שפעם היה לי משהו חזק אליו. שאל אם הוא נקרא עבר..ואם לא הייתי רוצה יותר. אמרתי לו שאני לא אתנגד אם יהיה גם הווה..או אפילו עתיד. מפה לשם..נסחפנו..עד לנשיקה! אחרי הנשיקה..שארכה לא פחות מ- 30 דקות מהנות, קשקשנו וצחקנו המון. ניסיתי להרדם..כשאני עדיין לא מאמינה שאני אצלו בבית..לידו. (גם הוא אמר את זה..) ואז החלטתי שזה ממש לא מתאים..ואמרתי לו שאני אעלה לישון בבית. קיבל את זה.. אבל לא הבין למה בכלל הסכמתי לבוא אליו מלכתחילה. ונתן דוגמא על עוד בחור שאני מכירה..ושאל אם גם אליו הייתי הולכת.. עניתי שלא. אז התעקש לדעת למה. לא ידעתי מה להגיד לו. קבענו לאכול למחרת ארוחת צהריים..אצלו. בסוף היה קטע שהוא היה צריך לנסוע...בלה..בלה.. התכתבנו כל היום.. ונפגשנו בלילה. הוא רצה שוב שנלך אליו..אני לא הסכמתי. ישבנו באוטו שלו...באחד הפארקים בעיר שלי. צחקנו..שרנו..הסתלבטנו אחד על השניה..והיה ממש כיף. לא התנשקנו בכלל. אחרי שעה וחצי של דחקיות ...הושיב אותי עליו.. ודיברנו ממש..פנים מול פנים..הייתי די שקטה..כי לא ידעתי מה להגיד.. מה לספר...מה מעניין אותו.. בסוף הוא "חטף קריזה"...ואמר:" זהו..עצבנת אותי עכשיו..!" חזרתי למושב שלי...והוא התחיל לנסוע...חשבתי שבגלל שחשב שאני עדיין ביישנית..התחרט.. ואולי רצה להוריד אותי בבית שלי. הוא נסע אליו. ושוב..ישבנו..דיברנו...והתנשקנו. כשהרגשתי שאני נרדמת..קמתי ללכת... והבטיח להגיד לי היום שני דברים. אני מחכה לזה. אני מאוד מפחדת להפגע..כי נראה לי שאני מתחילה שוב לפתח אליו משהו. אני לא מאמינה שהוא ינצל אותי..ללילה אחד. לא חסרות לו בחורות. אני רוצה משהו מעבר לסטוץ או קשר יזיזותי. אבל מפחדת להגיד..שלא יקטול אותי. הוא יצא לפני חודשיים מקשר בן 3 שנים. אבל הוא אחד שתמיד הייתה לו מישהי. תמיד. לא משנה כמה זמן היה עם האקסית. שתי שאלות: 1. איך לשאול את זה???(אם הוא רציני אלי..) 2. מה אתם חושבים על כל העניין?...זה נראה נורמלי? תודה!..
 

הכוכבת

New member
ליאתוש כפרה עלייך, תקשיבי...

זה נשמע נורמלי. זה נשמע טוב. זה נשמע מרגש. זה נשמע כיף. אל תשאלי אותו כלום. חכי ותראי מה יש לו להגיד לך. חכי ותראי איך זה ממשיך ביניכם. חכי ותראי איך מתפתחים העניינים. בקיצר, אל תשאלי ואל תלחיצי ואל תחנקי ואל תבהילי. רק דבר אחד תעשי - חכי ותראי.
 

Rico007

New member
ליאתוש כפרה עלי:) אל תקשיבי לכוכבת

תקשיבי לריקו הוא חכם ומבין... את צריכה פשוט ליזום בנים אוהבים שבנות יוזמות אחרת מה הקטע שאנחנו כל הזמן ניזום.... לקשר צריך הדדיות.. ואם לא תזמי הלוואי והוא יזרוק אותך לעזאזאל:) ריקו.
 
למרות השריטה החמורה שלך

אני מסכים איתך. זה יכול להיות מאוד מעייף זוגיות שיש בה רק צד דומיננטי אחד.
 

sivan83

New member
אתה טועה ובגדול...

אני לא יודעת אם קראת את ההודעה שלי בפורום, אבל אם לא אז מוטב שתקרא הודעה אחת למעלה.... אני החלטתי שאני לא אחכה שהוא יזום ואני אזום במקומו, ותראה בסוף מה קרה, לא רק שהוא לא הסכים בסוף לצאת איתי אלא הוא גם החליט פתאום להתרחק ולהיות קר... קיבל פיק ברכיים או לא יודעת מה והלוואתי שהייתי מבינה את המחשבות של מה שעובר לו בראש..... אני חושבת שהבנים צריכים ליזום ולגלות סימנים , בנות יכולות לרמוז אבל לא להיות ישירות, למדתי על בשרי...
 
../images/Emo45.gif הכוכבת צודקת

את כבר עשית את שלך. הוא יודע שאת מעוניינת - הראית את זה בכל דרך אפשרית. עכשיו "התור שלו". אם הוא מעוניין אז כדאי שהוא ישקיע קצת ויחזר. אף גבר עוד לא מת מזה.
 
אני בהמתנה לשני הדברים..אבל..

אתמול, אחרי ששאל למה אני מצפה מהקשר.. הסברתי לו שסטוצים לא חסר לי... ורציני איתו יכול להיות מעניין. אמר ש: "האמת היא שאני לא יודע..כבד עלי רציני..אני מעדיף שנזרום.." אז שאלתי: "כמה כבר אפשר לזרום!?.." אז ענה שאני לא אשכח שאנחנו מכירים רק יומיים.. תיקנתי אותו...שאנחנו מכירים מגיל 14.. אבל לעומק רק יומיים. אז אמר שאני מקשה עליו..כי אני לא ברורה.. ושנדבר יותר מאוחר.. חיכיתי..חיכיתי..חיכיתי.. שלחתי לו בחצות SMS : "הלכת לישון?.." לא חזר אלי.. יכול להיות שנרדם. עכשיו מה אתם אומרים!?..
 
מה זאת אומרת "לזרום" !?!? ../images/Emo5.gif

מה זאת אומרת "מעדיף שנזרום" ? האם במקרה הנוכחי הכוונה היא ל: "יהיה סבבה לעשות סקס, אבל לא יודע אם רוצה יותר מזה..." ? זה מה שאני שומע ממה שאת מספרת, אבל אולי אני טועה.
 
אני מקווה שאתה טועה...

וזאת הבעיה.. שאני לא יודעת למה הוא מתכוון.. וכמה זמן עוד אפשר לזרום.. לאן הוא מצפה להגיע.
 

הכוכבת

New member
כשהוא אמר "לזרום"

הוא התכוון - עכשיו סתמי את הפה... בואי נראה איך העניינים יתגלגלו.
 
למעלה