הו הא מה קרה.... איזה כיף!

KriptonKnight

New member
ניצלו"ש: מספר הקבוצות והמשחקים

בליגה של 30 קבוצות חייבים להתקיים לפחות 29 משחקים בעונה הסדירה, ובפלייאוף של הטוב מחמש קבוצה יכולה להגיע לעוד 20 משחקים. זאת אומרת שבעונה ופלייאוף מצומצמים מגיעים ל-40 עד 50 משחקים. אם נעשה שני משחקים בשבוע (ואני חושב שזה המקסימום, כי להרבה אנשים אין זמן לתכנן את הטקטיקה למשחקים של הקבוצות כל יום בשבוע) אז ייצא שעונה תמשך בערך 25 שבועות שזה חצי שנה. לדעתי זה יותר מדי זמן לעונה של משחקים ואנשים יתחילו להשתעמם מהמשחק. לכן חייבים לצמתם את מספר בקבוצות בליגה. השאלה היא לכמה הייתם מצמצמים? כמובן צריך להוסיף את מספר הבתים (divisions), את מספר הקבוצות בכל בית, כמה קבוצות יעלו לפלייאוף ובסוף לעשות חשבון של כמה זמן תמשך עונה רגילה אם ישוחקו שני משחקים בשבוע. דוגמא: אפשר לעשות ליגה של 20 קבוצות, 4 בתים, 5 קבוצות בכל בית, 8 עולות לפלייאוף של הטוב מחמש. ולכן נקבל 19 משחקים בעונה הרגילה, ועוד מקסימום 15 משחקים בפלייאוף, לכן סך הכל יהיו בערך 30 משחקים (לא כל הסדרות יגיעו לחמישה משחקים) ולכן העונה עצמה תמשך 15 שבועות. וככה יוצא שעם הפגרה (offseason) יהיו בערך שלוש עונות בשנה.
 
אין רעיון טוב יותר מה-20 קבוצות

זה בדיוק מה שרציתי להציע. אבל אם אתה חושב על עוד אלטרנטיבה, עם יותר קבוצות, אפשר ככה: אתה יכול לעשות 8 בתים, לא משנה של כמה קבוצות, ואז להעלות 2 מכל בית, לשמינית-גמר, ואתה לא חייב סדרות גדולות. גם בית-חוץ זה בסדר בשביל השלבים הראשונים, אז הטוב מ-3.
 

KriptonKnight

New member
אני רוצה שכולם ישחקו נגד כולם

אני רוצה שכל אחד יוכל לצחוק על איגור אחרי שהוא יקבל סוויפ עונתי. חשבתי אולי להפחית ל-16 קבוצות, 4 בתים, 8 עולות לפלייאוף ובשלב מאוחר יותר כאשר יהיו הרבה ליגות, יהיה גם פלייאוף תחתון בשביל לקבוע את היורדות.
 
אבל אם אתה עושה בתים ואח"כ פ"א

בחיים לא תגיע למצב של כולם נגד כולם. בשביל זה אתה חייב לעשות מבנה של ליגה, ואז היא צריכה להיות קטנה, בשביל שלא תהיה ארוכה מדי. אולי 20 קבוצות 19 משחקים בעונה הסדירה, 8 ראשונות עולות לשלב בית-חוץ (גומלין), ואנחנו כבר ב-21 משחקים. אח"כ הטוב מ-3 בחצי, והטוב מ-5 בגמר. בסביבות ה-30 משחקים וה-15 שבועות.
 

KriptonKnight

New member
בתים = divisions

למרות שאם כל קבוצה משחקת בדיוק פעם אחת מול כל קבוצה, אין להם יותר מדי משמעות (כמו גם ל-conference, חוץ מלמשחק האולסטר). אני גם רוצה לסטות כמה שפחות מהמודל של ה-NBA ולא לערבב אותו עם מודל אירופאי.
 

KriptonKnight

New member
שאלה נוספת

אם לכל השחקנים היה דירוג מ-0 עד 100. איזה דירוג לדעתכם מספיק כדי שהשחקן לא יחתום על פחות מחוזה מקסימום, להזכירכם קניון מרטין סירב לחתום שנה שעברה על חוזה 66 מיליון דולר ל-6 שנים. אני לא מדבר על כאלה שקיבלו חוזה כזה בגלל שלבעלים של הקבוצה לא היה איכפת, דוגמת אלן יוסטון ודיימון סטודמייר, אלא על כאלו שהיו מקבלים חוזה מקסימום בכל קבוצה, דוגמת אלן אייברסון וטים דאנקן.
 
תלויי...

איך הולך החישוב שלך, בשביל להגיע ל-100? כמה נחשב שחקן כמו ג'ורדן? וכמו קובי? וכמו אייברסון? וכמו אלן? וכמו מרטין?
 
מה זה 0, אתה שואל?

דייוויד ווד. עכשיו לכו לחפש את העונה השניה שלו, ותחזרו לפה עם
גדול!...
 

A Coyote

New member
מה הבעייה איתו?

1990-91 26 HOU NBA 82 1421 432 5.3 148 349 .424 108 133 .812 28 90 .311 246 3.0 94 1.1 58 16 89​
 

A Coyote

New member
פחחחח הרגתם אותי

וואלה אפילו לא שמתי לב.. יופי גאונים הוא לא שיחק בשנה השנייה, זה ממש 0
מאוד בוגר יוטה
 
אני לא יודעאיפה אתה בדקת...

אבל בעונה הראשונה שלו הוא שותף בשני משחקים, בהם עשה 0 בהכל!!! הכל!!! ומה אתה אומר על הזכרון, ככה מהראש?! אההה... אמרתי שניה? לא משנה - תראה מה זכרתי סתם כך! אני גאה בעצמי מאוד!
 

KriptonKnight

New member
בטח כבר כואב לך השכם

אבל הוא שיחק רק שתי דקות (כולל) בעונה, אז מה מפתיע כל כך?
 
תראה

אם אתם תמשיכו לזלזל בזה שאני זכרתי עונה של שחקן שאני מניאק אם חצי מהגולשים הקבועים פה ידעו על קיומו, אני אאלץ לעשות זאת בעצמי!!! בכל-מקרה, לא אמרתי שזה מפתיע - כל הפואנטה הייתה לראות שחקן שיש לו 0 בהכל, זה הכל!!!
 

A Coyote

New member
100 100 100 הה?

אני לא יודע כמה זה בבינארית. אני יודע שזה המחיר של זונה.
 

KriptonKnight

New member
ננסח אחרת את השאלה

באיזה מקום בתפקיד שלך אתה צריך להיות בשביל לקבל מקסימום? האם כל מי שבעשיריה הראשונה בתפקיד שלו מקבל מקסימום, או בחמישיה הראשונה? אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל תנסו לעזור לי פה, כי בסופו של דבר הכל בשביל המחשב זה אוסף של מספרים, אני לא יכול ללמד אותו להעריך שחקן בצורה מושלמת.
 
למעלה