הו, ברצלונה, ברצלונה!!

חלילית1

New member
הו, ברצלונה, ברצלונה!!

זהו. נפלה ההחלטה - בתחילת נובמבר נוסעים לברצלונה. 4-5 ימים, ללא השכרת רכב, 4 מבוגרים. מחפשים: * מקום ללון בו - לינה וארוחת בוקר בלבד-לא הכרחי מלון, צימר או יחידת דיור-בהחלט בא בחשבון - הצעות?? * רעיונות למסלולים-מה דעתכם על ביקור במוסראט? חוץ מזה-מוזיאונים? מסעדות שוות? מקומות לבילוי בלילה? שווקים? פארקים-כל רעיון מומלץ יתקבל בברכה. תודה מראש לכל המשיבים.
 

Yo-man

New member
במאמרי הפורום שלל המלצות

מאיר שפירא כתב על מסלולים בעיר ומחוץ לה דניסטאר הוסיף תמונות, אני כתבתי על מסעדה אחת, בילויים ואטרקציות נוספות, ויש עוד שכתבו לא מעט על ברצלונה והסביבה. שווה להציץ. לגבי המלונות, בדר"כ מזמינים מהארץ דיל הכולל טיסה ומלון, כל שגם ההמלצות שיינתנו יהיו מושתתות על שיטה מוגבלת זו... אולי מאיר יכיר אפשרויות לינה שיתאימו לכם (הוא כבר בא, מבטיח
)
 
מסכים עם יומאן

לטיסה קצרה לוקחים עיסקה מהארץ של טיסה+מלון בקוסטה בראוה, וכך אפשר יום או יומיים לבלות בברצלונה במחיר של 5.40 יורו הלוך ושוב ברכבת הפרברים עד ככר קטלוניה, וביתר הימים עם רכב מטיילים באיזור.
 

חלילית1

New member
ואין מה לראות 4-5 ימים בברצלונה?

אנחנו רוצים ללון בתוך העיר ולטייל בה ולא לשכור רכב.
 

Yo-man

New member
ברור שיש מה לעשות 5 ימים

ואפשר הרבה יותר !!! אם תקראי את המאמר המשותף של מאיר, dizzy, litti ושלי תראי בדיוק מה יש לעשות בעיר לפחות 3 ימים. ועוד יומיים זה יום אחד לחופים של קוסטה בראווה (לא הייתי אז אין לי המלצות שלממש, אבל למאיר יש), ויום אחד לאנדורה (לא הייתי בוחר בה) או פיגוראס, מונסראט וכו'. לדעתי ברצלונה עצמה שווה 5 ימים בלי לצאת ממנה. אני הייתי רק 3, ולא הספקתי כל מה שרציתי לראות (ואני מטייל בסגנון של לא לנוח אלא לראות כמה שיותר). עיר מדהימה, עם חיי לילה תוססים, מסעדות אלוהיות, ארכיטקטורה מעלפת ואוירה של קסם.
 

חלילית1

New member
יו-מאן (וכל מי שישי לו תשובה...)

ראשית, תודה. שנית, שאלה ספציפית- אנחנו מחפשים מקום ללון+א.בוקר - צריך שיהיה נקי, נעים, במיקום שקט יחסית בלילה, לא רחוק מאוד ממרכז העיר וממש לא מפואר. השאלה היא האם רמה של 3 כוכבים צריכה להספיק? האם אתם ממליצים על מלון מסוים ברמה הזו? או אולי מישהו שמשכיר ייחידת דיור? האם הכי כדאי להזמין לבד מלון+טיסה בנפרד או בדיל דרך סוכנות נסיעות? אנחנו רוצים לחסוך כמה שאפשר בנושא סידורי הלינה. בנוגע לקוסטה בראווה-כמה זמן נסיעה מהעיר? ואיך הכי נוח להגיע לשם? ולגבי המונסראט-חברים שלנו היו וממש התלהבו, אם כי לא טיילו רגלית, בשל פחד גבהים... האם כדאי גם לטייל רגלית שם? תודה.
 

anatile

New member
ראיתי דילים טובים למלונות

"אקספו" ו"רומא" מישהו היה באחד מהם? מה עדיף?
 

אורניהו

New member
מלונות ברצלונה הכל..

אחר כך תשוטטי לך באתר ותבררי מיקומם של המלונות
 

Yo-man

New member
לא להכל יש לי תשובות

אין לי מושג מה ייצא יותר זול, אני רק יכול להגיד שכשאני מצאתי דיל לסופשבוע הוא יצא הרבה יותר זול מאשר אם הייתי מזמין טיסה ומלון בנפרד. מיקום שקט זה לא רלוונטי, כי אתם תסתובבו כל היום על הרגלים ובלילה תשנו גם אם המיטה שלכם תהיה באמצע דסקוטק. וגם מלונות על הראמבלה עצמה מצויידים בזכוכיות כפולות, להרגעת הנופשים. אין מה לדאוג לרעש. הנסיעה לקוסטה בראווה לוקחת כ-45 דקות ברכבת. למונסראט לא עולים ברגל בדרך כלל, אני מציע שתדבקו לכלל
מקווה שעזרתי
 

יונית א

New member
לא חובה! אפשר לבלות בברצלונה

4 ימים . ואפשר (גם בתחבורה צבורית) לנסוע למונסרט ,וגם לפיגראס למשל . ברצלונה מספיק מרתקת להרבה יותר מיום- יומיים, לדעתי. מה שכדאי לבדוק בנוסף הוא כמובן העלות . כמה עולה מלון+רכב בחוף וכמה עולה מלון בלי רכב בעיר. אם לנים בברצלונה בדירה ולא במלון, לעיתים קרובות העלות (וודאי ל4 נפשות) היא זולה יותר מ2 חדרי מלון (בדוק). דעתי- לנסיעה קצרה, ביקור ראשון (ולא סבוב שלישי) רק ברצלונה + תוספות אם מספיקים. ובפרק זמן של 4-5 ימים כפי שהצגת, זה מה שאני ממליצה.
 

Wednesday

New member
הייתי בברצלונה בתחילת יולי

היינו במלון נהדר, חדש מאוד, נקי מאוד, עם צוות חמוד. אם תרצי פרטים, שלחי לי מסר. לגור בקוסטה בראווה א נראה לי רעיון משהו אם לא שוכרים רכב. האנשים שפגשו שלנו בקוסטה בראווה ולא בברצלונה אמרו שדי מסובך להגיע לברצלונה, ובקוסטה בראווה עצמה אין כ"כ מה לעשות (מלבד להשתזף...). מומלץ מאוד, כאמור, לצאת למונסרט. ממש יפה שם. מקובל להגיע גם לפיגארס. לצערי לא הצלחנו לטייל בעיר עצמה והיינו רק בביתו של דאלי, שאני לא כזה התלהבתי ממנו, אבל רוב המבקרים דווקא מתלהבים מאוד. מה עוד? היינו גם בגירונה- מקום פחות שגרתי לבקר בו- בכל מקרה, היהי שם מרכז יהודי מפותח מאוד לפני גירוש ספרד, שם היה בית המדרש בו למד הרמב"ן וזו עיר מקסימה. אני ממש אוהבת סמטאות עתיקות מאבן (ע"ע יפו) וגירונה מלאה בכאלה. אם יישאר לכם זמן (ולא נראה לי שזה יקרה, בחמישה ימים), מומלץ. בתוך ברצלונה- לטייל ברמבלה (מובן מאליו) וגם בפסאיג דה גארסיה- שדרה ענקית, לאורכה כל חנויות היוקרה (אם אתם בקטע), וגם 4 מבנים מדליקים של גאודי. אפרופו גאודי- חובה להיות גם ב"סגרדה פמיליה"). מוזאון פיקאסו שוכן במבנה יפהפה (3 ארמונות נאו-קלסיים שאוחדו לצורך המוזיאון) ומאוד מעניין וידידותי. אם תתני לי עוד כיוונים, אשמח לעזור.
 
לא לשכוח את המזרקות המופלאות

זהו אחד המראות והקולות המרהיבים. שילוב של מזרקות עם מוסיקה קלאסית(לא כמו בפראג מי שכבר ראה) זה מתקיים לדעתי רק פעם בשבוע,ביום ראשון אם איני טועה בשעות הערב. שילוב של מים,אור,ומוסיקה קלאסית. זה פרוש על שטח ענק,ואפשר לטייל במקום רגלית, לטפס במדרגות הנעות לראש ההר ומשם לצפות על המראה המדהים.
 

Wednesday

New member
המזרקה בפלאסה אספניה

פועלת בסופ"ש, כלומר ימים שישי-ראשון (אולי גם חמישי?). באמת מדליקה. פלאסה אספניה נמצאת באיזור מונטז'ואיק היפהפה, וכפי שהמליצה הגננית המקורית, גם שם מומלץ לעשות טיול רגלי.
 

LIRY1

New member
לגבי המזרקות

איפה זה ביחס ללב-ראמבלה? קרוב? הליכה? זה פועל פעם ביום? או כמה פעמים? (כמו בלאס-וגאס , כל שעה עגולה?!) תודה
 

LIRY1

New member
מתנצלת מראש

שאני מקפיצה.. אבל אני טסה עוד יומיים (פחות מיומיים....) וחשוב לי לדעת פרטים. תודה
 

silvey

New member
זה לא במרחק הליכה, צריך לקחת

אוטובוס או לנסוע במטרו. וזה בשעות הערב, בגלל האורות. כל עובד קבלה במלון או נציג מודיעין של משרד התיירות ואפילו במודיעין של חנות הכלבו הגדולה "קורט אינגלז" בכיכר יגידו לכם פרטים. אם זכרוני אינו מטעני , תחנת האוטובוס לא היתה בכיכר אלא מרוחקת מרחק הליכה ממנו. כדאי להגיע מוקדם יותר כדי לטייל בסביבה ובארמון שבראש הגבעה לפני מופע המזרקות.
 

Wednesday

New member
רחוק מאוד מהרמבלה

וזה מ-21:30 עד 22:15 בערך , בימי סוף השבוע.
 
למעלה