הורות - שיתוף מידע

biuresearch

New member
הורות - שיתוף מידע

שלום לכולם! במחקר מקיף שנערך בימים אלה במחלקה ללימודי מידע באוניברסיטת בר-אילן, נבדקים הגורמים המניעים גולשי אינטרנט רבים להשקיע מזמנם ומרצם על מנת לסייע לגולשים אחרים (שאינם מוכרים להם) ולשתף עימם ידע ומידע. כמשתתפי הפורום, אשר עוסקים מידי יום בפעילות יפה זו, שיתוף הפעולה שלכם חשוב לנו מאוד, על מנת להבין טוב יותר את התופעה ולפתח כלים אשר יתרמו לשיפור שיתוף הידע ברשת. נודה לכם מקרב לב אם תוכלו להקדיש כ- 10 דקות מזמנכם למילוי השאלון הנמצא בכתובת: http://faculty.biu.ac.il/~belousy/qfp_heb.html השאלון הינו אנונימי לחלוטין וישמש אותנו אך ורק לצרכי המחקר. תודה מראש על שיתוף הפעולה!
 

גלבועא

New member
לא שאמלא חו"ח חו"ש שאלון זה

אני נגד מילוי שאלונים חוץ מאלה שמס הכנסה מכריח למלא או כאלה שחייבים כדי לקבל עבודה או תרופה... האם לאחר שתעבדו את כל הנתונים, ויהיו לכם פרשנויות מעמיקות כאלה ואחרות - תהיו נחמדים כדי לפרסם כאן ובכל הפורומים את התוצאות האלה? מנסיוני הארוך אין סיכוי שתעשו זאת, וזו הסיבה הנוספת שאין סיכוי שאמלא את השאלון.
 
מטיפה מוסר? לא אני.

אני זו אני, כך אני ואיני מצפה, רוצה, דורשת שאחרים ינהגו כמותי. כל אחד לעצמו.
 

pf26

New member
ואני לא ממלאת כי די נמאס לי

מזה שכל אחד חושב שמותר לו לחטט במחשבותי ובהרגשותי. הטלפונים האינסופיים של הסוקרים, החברים של החברים במקום העבודה שמבקשים שאמלא שאלונים, הפורומים השונים. די נמאס! תנו לחיות בשקט
 

einatgross1

New member
מחקר מענין

אתה מוזמן להעלות את בקשתך גם בפורום בניהולי. כניסה באמצעות הלינק הפעיל בחתימה. בהצלחה,
 
למעלה