הורות מאוחרת גם קשה!!!

הורות מאוחרת גם קשה!!!

אני חווה הורות מאוחרת - ונכון, זה לא שאי אפשר....אבל אימל'א כמה שזה קשה לי עוד מישהו/היא חווה זאת?
 

tuttifrutti

New member
מזל טוב לנולד ../images/Emo95.gif

תוכלי בבקה לפרט קצת איפה הקושי העיקרי? האם יש לך מקום להשוואה עם הורות "מוקדמת" (ילדת גם בגיל צעיר מאוד)?
 
לא. ילדתי בגיל,"אמצעי", כניראה לפי

הגדרת הגילאים כאן, אבל את השני שלי בן השנתיים ילדתי בגיל 36 (בטח פספוסה) אבל אני חשה שבפירוש זה הולך ונהיה יותר ויותר קשה. בואי לא נישכח גם שאני "אם חד-הורית" דבר שלא מקל על מהלך עניינים נורמטיבי, והרי לך קושי מדופלם לעילא ולעילא. עיקרו מתבטא בחוסר סבלנות בחינוך לערכים פשוטים כמו: נקיון בסיסי, הסזיפיות שבביצוע אותן פעולות שוב ושוב (החלפת טיטולים, חזרה אינסופית על אותן הערות) וכן הלאה שאר ירקות. זהו, הייתה לי הרגשה שאני היחידה (לפי התגובות כאן) שמיתקשה ושאני היחידה שנואשת בדגל אמירת האמת so cald. יש לך טיפים? אשמח לקבלם. שבוע טוב ומבורך
 

tuttifrutti

New member
לא אין לי עצות של ממש

אני עדיין לא אמא. ואני כבר חציתי את ה-40. אבל עניין אותי הנושא היות ואני משתוקקת לילד ויחד עם זאת חוששת מהקושי שבלהיות אמא "זקנה" ובנוסף חד הורית. אז אני מנסה לחשוב "יצירתי". סתם אני זורקת: מה עם איזו שכינה מבוגרת שיכולה לעשות בייביסיטר לפעמים? או שאני לא מציאותית? אואיזו בחורה צעירה שאוהבת תינוקות. או האם יש במה להעזר מבנות הרוצות להתנדב, יש פורום שכזה בתפוז. טוב בטח עייפתי אותך.
 
לא..לא עייפת אותי../images/Emo13.gif להיפך אבל רוב

האופציות שציינת לא כל כך רלוונטיות למצבי. ובמה דברים אמורים? אני חוזרת בתשובה שמתגוררת בישוב חרדי מהמעלה הראשונה, וכל אבל כל המשפחות מטופלות...ובהרבה יותר משלי, כך שזה ירד מהפרק. התנדבות? חחחח קשה...בגלל הסטטוס שלי אני נאלצת למדר מאוד את קשרי החברתיים ולכן אני גם פחות "מוכרת" (והאמיני לי במצבי זה הרבה יותר בריא) בקיצור אני בין ה
ל סדן. אשמח לקבל עוד טיפים...היית מאוד יצירתית הרבה יותר ממני...
 
אה... ואם את רוצה תמיכה ברעיון של

להביא ילד לעולם ללא בנזוג... אני מכירה מישהי שמכירה מישהיא (ישראליות או לא?
) שעשתה זאת פעמיים כבר. צריך רק עורף כלכלי חזק....והרבה אמונה בצידקת הדרך.
 

טילי2

New member
טוטיפרוטי, מרום נסיוני בן שלוש ורבע

שנים, מה שיש לי להגיד לך הוא שאין מצב כזה של שכנה מבוגרת שיכולה לעזור בהתנדבות. צריך לרכז קבוצה קטנה אך מובחרת של שמרטפים ומטפלות שמשלמים להם, אבל את יכולה להיות בטוחה שהם מטפלים היטב בילדים והילדים ממושמעים להם ואוהבים להיות במחיצתם. זה אחד המינוסים הגדולים להורות בגיל הזה, אין עזרה משפחתית. ההורים מבוגרים, אחים ואחיות נשואים או עסוקים בעניניהם ואת ובן זוגך ובמקרים רבים של הורות בגיל המבוגר, את לעצמך, חייבת לדאוג לשלומם, בטחונם תזונתם וההגינה של צאצאיך וזה קשה. בפועל יש לך את כל החרדות והקשיים של אמא צעירה, אב עם פחות כוחות ופחות רשת בטחון. הטענה שלי היא שמי שנכנסת למשחק הזה של הבאת ילד לעולם בגיל מבוגר, לא לוקחת בחשבון את הקשיים הללו ועסוקה במרדף אחרי הטיפול הנוסף המושיע, שיביא את התינוק לחייה ולא לוקחת בחשבון את המחיר. לא שהייתי מוותרת על החוויה, כי אני מאלה שטוענים שמה שלא הורג אותי, מחשל אותי.
 

טילי2

New member
קשה, זה לא מילה../images/Emo70.gif

עיקר הקושי שהיחידה משפחתית זה רק את, הבעל (אם יש) והתינוק . ברוב המקרים אין הורים, ואם הם ישנם הם זקוקים ברוב המקרים לעזרה. אין אחיות קטנות או חברות שאפשר לגייס. כולם נמצאים ב'מקום אחר' ואת צריכה לקנות שרותי עזרה וטיפול בכסף ולהיות תלויה בזמינותם של שרותים אלו.
 
כן

אני הייתי שמחה אילו הייתי 10 שנים פחות. לילדתי היה הרבה יותר כיף מאשר עכשיו. לא שרע לה אבל לפני 10 שנים באמת נהנתי להשתולל ,לגלוש במגלשה והייתי הרבה יותר כיפית.
 
למעלה