הורדתי את העגיל בפטמה.

desecrated

New member
הורדתי את העגיל בפטמה.

הגוף שלי דחה אותו, נאמר לי שזה בגלל שכנראה הפטמה שלי עוד לא סיימה להתפתח ומגיל 17 עדיף לעשות עגיל בפטמה. בעסה. ): עכשיו הפטמה שלי ריקנית. *במסע שיכנועים ללשון*
 
עגיל בפיטמה זה מזעזע../images/Emo5.gif

זה עושה לי צמרמורות בכל הגוף
בכל מקרה, קבלי חיבוק
ואם אנ'לא טועה, בגיל 16 הם לא היו מרשים לך שתי פירסינגים... ככה שתתנחמי שעגיל בלשון פי מאתיים יותר יפה
["הוגף שלי דחה אותו"
אאוץ', לא מנסה לתאר מה זה עשה לך שמה
]
 

danihashamen

New member
וואלה? בעסה

אני רציתי לעשות בפיטמה שבוע הבא. אולי בגלל שאני בן ואת בת אצלי יש סיכוי יותר נמוך לדחייה? אני כבר בן 17 וחצי..
 

Lmagination

New member
../images/Emo12.gifואווווו...

אך יש לך תאומץ? אמאאאאאא אני בחיים שלי לא יעשה שם עגיל!!! בררר...אבל שיהיה לך בסבבה:) אני מקווה שהזמן יעבור לך מהר ותעשי שוב...
לילה:)
 

ironmaiden4

New member
אני משתתף בצערך!

עגיל בפיטמה זה ה-דבר.. שלי מחלים יפה ואין שום סימנים לדחייה ואוליי אני יחורר גם ת'שנייה
 

Muznach

New member
זונעעעע בא לי גם

אבל הפיטמה שלי חושרמוטה קטנה לא נראה לי שיש מקום....
 

B I N S

New member
תחח..נצל"ש

לפני שלושה ימים עשיתי עגיל בפטמה ואני ממש מרוצה.. אחלה עגיל!!
 

NoKi2sh

New member
בצער רב וביגון מאודדד קודר...../images/Emo7.gif

לא האמנתי שזה יקרה גם לי,שגם אני אתאבל יום אחד על עגיל אהוב...אבל הנה,זה קורה..ג'ייק,העגיל היקר לי מכל,העגיל הראשון שרציתי אי פעם בתולדות אהבתי לפירסינגים,ג'ייקי שלי הלך לעולמו.. הוא נפטר בשעה בלתי ידועה במהלך הלילה של היום,כאשר הקיפר בעל האיכות הירודה(ואולי הייתה זו העובדה שאני נוהגת לכרסם טוטאלית כל עגיל שנכנס אלי לפה..
)נשבר,ואני בלעתי אותו מתוך שינה.. כשקמתי בבוקר,שכחתי מהעניין,ורק לקראת הצהריים הרגשתי בחסרונו,אבל זה כבר היה מאוחר מידי.. ג'ייק ליווה אותי ב3השנים האחרונות,והספיק להחליף 3קוטרי עגילים(הגבוה בינהם היה 3.00,והנמוך 1.6),אהבתי אותו כמו שותף,והוא יחסר לי במהלך כל שירותי הצבאי מאוד מאוד...(כשאסיים,ביום שאשתחרר,אני מתכוונת לחוררו שנית ולהחזירו לחיים..) עכשיו יש לי חור סתום בלשון,וחור פתוח וכואב בלב..(וחוצמיזה יש לי טיקים כאלו,שאני הופכת את הלשון מצד לצד ומחפשת את העגיל...אבוי!!הוא אינו שם!!*פורצת בזעקות שבר ובכי בלי ברקסים*) יהי זכרו ברוך.. זוהי תחילתה של תקופה חדשה.
מוזמנים להשתתף באבלי.. אליס.
 

shpluck

New member
אולי,באסה :|

לא נורא הכל לטובה? זה ורה מידי פעם אין מה לעשות תכלס.. תלמדי עכשיו לא ללכת על הזול,חסכת נגיד 30 שקל על גולות ו תראי מה קרה...
 

NoKi2sh

New member
ככה או ככה הוא היה צריך לרדת...

אני בצבא רשמית החל מעוד שבוע וחצי...(ב9!!) בקרבי אי אפשר ללכת עם שום עגיל...
אל תבוא לי בקטע של "תלמדי לא ללכת על הזול בלהלבהלבלהבלה"כי זה לא משנה,אכלתי את המוט,לא את הגולות חבוב...היית אוכלת בדיוק אותו דבר מוט ב50שקל ולא שלושים מסטודיאו...זה מוט פלסטיק,שקוף,ומעפן.
אני אתגעגע אליו!!!!!!!
ג'ייק!!!!!!! אתה לא יודע,אני כולי משחקת עם הלשון,ומוזר לי כל כך בלי בעגיל...הוא היה חלק ממני..
 

filterbox

New member
אל תגידי קדיש על העגיל עדיין

אם יש לך מזל את עדיין יכולה למצוא אותו בקקי. סיפור אמיתי: גם אני בלעתי פעם עגיל אהוב וחיפשתי אותו בחרא שלי כל יום עד שנמצא כעבור יומיים. סתם לא. ודרך-אגב: מותר לך עגיל בלשון בצבא.
 

C H I M E R A

New member
../images/Emo45.gif

טוב שמנעת מעצמך נזקים גדולים יותר משתתפת בצערך. פעם הבאה שקלי היטב לפני כן האם כדאי לעשות פירסינג זה או אחר ואם את לא רוצה להוריד גם את העגיל בלשון (המתוכן) אני מציעה לך לבדוק לעומק את כל הנושא של נסיגת חניכיים וכל זה.. לא נעים ולא רצוי.
 
הבנת הנקרא

הפירסינג היה עליה 3 שנים, היא נהנתה ממנו מספיק, ומה הקשר נסיגת חניכיים, לא הבנתי :\
 

C H I M E R A

New member
מה לא מובן..?

היא כתבה שהיא במסע שכנועים לעגיל בלשון, אני חושבת שיש קשר לנסיגת חניכיים.. כתבתי את בעקבות ההחלטה שלה להוריד את הפירסינג בפיטמה שנדחה לה.
 
למעלה