בצער רב וביגון מאודדד קודר...../images/Emo7.gif
לא האמנתי שזה יקרה גם לי,שגם אני אתאבל יום אחד על עגיל אהוב...אבל הנה,זה קורה..ג'ייק,העגיל היקר לי מכל,העגיל הראשון שרציתי אי פעם בתולדות אהבתי לפירסינגים,ג'ייקי שלי הלך לעולמו.. הוא נפטר בשעה בלתי ידועה במהלך הלילה של היום,כאשר הקיפר בעל האיכות הירודה(ואולי הייתה זו העובדה שאני נוהגת לכרסם טוטאלית כל עגיל שנכנס אלי לפה..
)נשבר,ואני בלעתי אותו מתוך שינה.. כשקמתי בבוקר,שכחתי מהעניין,ורק לקראת הצהריים הרגשתי בחסרונו,אבל זה כבר היה מאוחר מידי.. ג'ייק ליווה אותי ב3השנים האחרונות,והספיק להחליף 3קוטרי עגילים(הגבוה בינהם היה 3.00,והנמוך 1.6),אהבתי אותו כמו שותף,והוא יחסר לי במהלך כל שירותי הצבאי מאוד מאוד...(כשאסיים,ביום שאשתחרר,אני מתכוונת לחוררו שנית ולהחזירו לחיים..) עכשיו יש לי חור סתום בלשון,וחור פתוח וכואב בלב..(וחוצמיזה יש לי טיקים כאלו,שאני הופכת את הלשון מצד לצד ומחפשת את העגיל...אבוי!!הוא אינו שם!!*פורצת בזעקות שבר ובכי בלי ברקסים*) יהי זכרו ברוך.. זוהי תחילתה של תקופה חדשה.
מוזמנים להשתתף באבלי.. אליס.