הוצאת רישיון נהיגה.

הוצאת רישיון נהיגה.

ב"ה בקרוב ימלאו לי 16 וחצי ואני רוצה גם ללמוד נהיגה, אני על כיסא גלגלים 100% ריתוק. מה לעשות? לחכות עד גיל 18? כי ברור לי שאני אצטרך מכונית משלי וההורים לא יוכלו לעזור לי לכסות את כל היתר שהמדינה תעזור לי. יש עצות?
 
לא כ"כ הבנתי

המדינה עוזרת רק מגיל 18 בקניית רכב? כרגע, יש להורייך רכב שאת עולה אליו עם מעלון לכסא גלגלים או שאין לך בכלל אפשרות לנסוע בו? כי רק התקנת גז/ברקס ידני לא בטוח שזה מאוד יקר. אם יש לך כרגע כסף וזמן ללמוד נהיגה אז אולי כדאי להתחיל כי יכול להיות שכן יהיה לך רכב משלך.
 
../images/Emo142.gifהוצאת רישיון

אוכל לספר לך מניסיוני שהוצאתי רשיון די בסמוך לגיל שמתיר החוק- 17(אני לא בטוחה) אך זה לא עזר לי כי נאמר לי בביטוח לאומי שאני יכולה להגיש בקשה לרכב וכל התהליך רק החל מגיל 18, לכן לי פרק הזמן הזה של ההמתנה היה קשה והאמת גם מיותר כי בין כה וכה יכולתי למוד נהיגה בשלב יותר מאוחר . אני מציעה לפנות למחלקת ניידות בביטוח לאומי ולנסות לברר את זכויותייך על פי מצבך הבריאותי .בכל מקרה אל תחכי , כי כידו לך התהליך , ההמתנה לועדות ולהחלטות וכו' לוקח ה ר ב ה הרבה זמן תוכלי גם להזמין את חוברת הזכויות של בטוח לאומי חינם בטל:1800-23-00-23, או לבדוק באתר שלהם. רציתי להוסיף שעבורי הוצאת הרישיון היתה שינוי משמעותי והפכה אותי לעצמאית וחופשיה. יותר ביליתי , יצאתי, מימשתי את רצונותי. בהחלט שווה. בהצלחה דניאלה
 
למעלה