טובי אור נטובי
New member
הוצאות ספרים - אחת ולתמיד
למה? מישהו יכול להסביר לי למה הם עושים את זה? למה הם מתעקשים להוציא שני ספרים במקום ספר אחד באנגלית? מילא ב'כישור הזמן', ניחא, שם אף אחד לא סופר כמה ספרים יצאו גם באנגלית... אבל ששאוש"ק וטיגאנה? ועוד למכור כל חלק-ספר במחיר של ספר מלא? מי הרשה להם לעשות את זה?? הרי הספר הראשון של שיר של אש ושל קרח היה בסדר גמור כספר אחד עב כרס. הרי סטפן קינג מפציץ בספרי טלפונים חדשים לבקרים ואין שום בעיה עם אורך של אלף עמודים ומעלה... אז למה דווקא כאן לדפוק את הקורא עם שטויות שכאלה??? זהו. הוצאתי את זה
טובי אור נטובי - שרצה לקנות היום את כל ששאוש"ק ונרתע רק בגלל המחיר הכפול.
למה? מישהו יכול להסביר לי למה הם עושים את זה? למה הם מתעקשים להוציא שני ספרים במקום ספר אחד באנגלית? מילא ב'כישור הזמן', ניחא, שם אף אחד לא סופר כמה ספרים יצאו גם באנגלית... אבל ששאוש"ק וטיגאנה? ועוד למכור כל חלק-ספר במחיר של ספר מלא? מי הרשה להם לעשות את זה?? הרי הספר הראשון של שיר של אש ושל קרח היה בסדר גמור כספר אחד עב כרס. הרי סטפן קינג מפציץ בספרי טלפונים חדשים לבקרים ואין שום בעיה עם אורך של אלף עמודים ומעלה... אז למה דווקא כאן לדפוק את הקורא עם שטויות שכאלה??? זהו. הוצאתי את זה