חשבתי שההוצאה המיוחדת
חשבתי שההוצאה המיוחדת
ששקדון נעלם ונמצא בירושלים![]()
ה דרומי, מקסים
ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל הכבוד לרעיון. האם זה ליומולדת ?ענק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה פושע חמוד !!!!!!!!!!!!!! שיחקת אותה איש !!!![]()
![]()
![]()
זה משהו ששלח\ה לי למייל
תשס"ג.....,לפני כמה זמן חטפו אותו??
חטפו=תפשותשס"ג.....,לפני כמה זמן חטפו אותו??
שימו
תמונה יפה.שימולדבר הבא:![]()
מוקדש במיוחד לשקדון מדודה ציפי מירושלים שצילמה את התמונה היום 17.05.2004 בצהריים מעל למחצבה בבית-שמש: הנה הנחת המסילה לירושלים !!! צילמנו מעל לסלעים גבוהים והיה מסוכן אך למען חברי הפורום ולמנכ"ל הפורום: שקדון !
התמונה יפה, אבל למה להתאבד ?תודה רבה בשם ציפי !!!
שיחקתם אותה שניכםשימולדבר הבא:![]()
מוקדש במיוחד לשקדון מדודה ציפי מירושלים שצילמה את התמונה היום 17.05.2004 בצהריים מעל למחצבה בבית-שמש: הנה הנחת המסילה לירושלים !!! צילמנו מעל לסלעים גבוהים והיה מסוכן אך למען חברי הפורום ולמנכ"ל הפורום: שקדון !
עכשיו הבנתישיחקתם אותה שניכם![]()
הקטר שבתמונה הוא G26CW נכון? רק שאני אבין: האם הוא עם הפנים לכוון ירושלים או לכוון![]()
ועכשיו גיליתי לגמרי במקרה: אתר חדשות הרכבת שוב התעדכן, למי שלא שם![]()
![]()
לא. זה G12 מספר 117.שיחקתם אותה שניכם![]()
הקטר שבתמונה הוא G26CW נכון? רק שאני אבין: האם הוא עם הפנים לכוון ירושלים או לכוון![]()
ועכשיו גיליתי לגמרי במקרה: אתר חדשות הרכבת שוב התעדכן, למי שלא שם![]()
![]()
04.07.2004 כמובן !ל
ציפי על התמונה![]()
הרכבת בדרך לעיר הקודש נוסעים נכבדים שלום הרכבת מיוחדת לעיר הקודש תכנס בעוד מספר דקות לתחנת החאן לרגל ארוע מיוחד . הנוסעים מתבקשים לא לשכוח את המעטפות הכותב שקדוני לרגל חתונת הדודה {רק מתי זו השאלה ??????????????????????}
איזו הוצאה מיוחדת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.