הופ הופ טראללה....גדלנו בשנה

הופ הופ טראללה....גדלנו בשנה

אז פסטיבל יום ההולדת השני של זיו בה לסיומו והעוגות..... תודה מיוחדת לכל מורותי טלכצית, פנינה המקורית וטלטלים
 
ועכשיו אחרי שאני כבר ממש מיומנת

(את העוגה האחרונה עשיתי ב- 40דק', לא כולל אפיה) יש לי כמה מסקנות: 1. עוגות בחושות הן פשוט אסון, ניסיתי כמה, לא משנה כמה הרטבתי, הן היו ממש לא אכילות, ואז, שמחה רבה, פסח בה, לקחתי צ'אנס ואפיתי עוגת בסיס כעוגת תופין (ספוג, טהרת הביצים המוקצפות וקוקוס) כאשר השתמשתי בעוגה כזאת, התוצאה הייתה מצויינת ואפילו אני טעמתי ונהנתי מהעוגה ולא נזרק פירור. אז לדעתי, אם אין חיתוכים מיוחדים כמו בעוגת ספה למשל, מומלץ להכין עוגת ספוג ולא עוגות בחושות או עוגות פרי. מתכון לעוגת ספוג פשוטה יש בכל ספר בישול רגיל, אני לקחתי מתכון של רות סירקיס. ולתגובות... תודה על הפירגון, האושר האמיתי הוא לראות את זיו מאושרת ובוחרת איזה חלק בחיה לאכול...
 

נ ס ע

New member
../images/Emo12.gif כמה עוגות../images/Emo70.gif איזה יופי ../images/Emo9.gif

 

טלכצית

New member
עוגות מקסימות !!! מזל טוב../images/Emo24.gif

איזה כיף לזיו, יש לה אמא משקיענית ואוהבת !
 
למעלה