הופ ..גדלתי בשנה..תודה לכל החוגגים
תודה לכל החוגגים והחוגגות שבאו אתמול לחגוג איתי את יום ההולדת ה-31 תודה על החגיגות תודה על המתנות תודה על העוגות תודה לתפוז שצבעו לכבודי את החדר בכתום (אפשר כבר לחזור לכחול...) תודה לקאט-בלו על השלט בכניסה לחדר תודה לכל החברים והחברות שטרחו להגיע מכל רחבי הארץ בדיוק בזמן- לקאט בלו, אילת חן (שספרה דקות לאחור בדבקות), Cגל, חגית22, שוברת הגלים, יפעת (ורקדן שישן משום מה), שוברת, יניבי, אורית, טושי, 007, מרלילולו, תודה גם לכל אלה שלא יכלו להגיע ודאגו למסור לי את אהבתם. ובהזדמנות זו - נזיפה חמורה לתפוז שהעיף אותי מהחדר 2 דקות לחצות, ולא נתן לי להכנס שוב עד הרגע האחרון - לא עושים דברים כאלה, בטח לא ביום הולדת! יום נעים לכולם ומי שלא הספיק לקנות לי מתנה - עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא אני אקבל בהבנה מתנות לאורך כל השבוע (והחודש הקרוב גם... בעצם עד יולי הבא)
תודה לכל החוגגים והחוגגות שבאו אתמול לחגוג איתי את יום ההולדת ה-31 תודה על החגיגות תודה על המתנות תודה על העוגות תודה לתפוז שצבעו לכבודי את החדר בכתום (אפשר כבר לחזור לכחול...) תודה לקאט-בלו על השלט בכניסה לחדר תודה לכל החברים והחברות שטרחו להגיע מכל רחבי הארץ בדיוק בזמן- לקאט בלו, אילת חן (שספרה דקות לאחור בדבקות), Cגל, חגית22, שוברת הגלים, יפעת (ורקדן שישן משום מה), שוברת, יניבי, אורית, טושי, 007, מרלילולו, תודה גם לכל אלה שלא יכלו להגיע ודאגו למסור לי את אהבתם. ובהזדמנות זו - נזיפה חמורה לתפוז שהעיף אותי מהחדר 2 דקות לחצות, ולא נתן לי להכנס שוב עד הרגע האחרון - לא עושים דברים כאלה, בטח לא ביום הולדת! יום נעים לכולם ומי שלא הספיק לקנות לי מתנה - עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא אני אקבל בהבנה מתנות לאורך כל השבוע (והחודש הקרוב גם... בעצם עד יולי הבא)