הופעת הודעה בתאריך מסוים

  • פותח הנושא mich
  • פורסם בתאריך

mich

New member
הופעת הודעה בתאריך מסוים

שלום. אני רוצה לבנות תוכנית כך שהמשתמש יכניס תאריך והודעה, ובאותו תאריך ההודעה תופיע לו על המחשב, גם עם התוכנה שבניתי לא רצה ברקע, האם אפשר בכלל לעשות את זה? או שלמישהו יש רעיונות מה לעשות במקום? כל עזרה תתקבל בברכה תודה, מיכל
 

The Guardian

New member
לא קשה

קודם כל את שומרת את ההודעה שלו ואת התאריך שהוא כתב ברגיסטרי או משהו דומה. ואז כל פעם שהתוכנה מופעלת הוא בודק את התאריך הוא עושה נגיד form1.caption = date ואז הוא בודק אם הdate שווה לתאריך שהוא רשם. אם כן אז זה מציג את ההודעה אם לא אז לא.:) בהצלחה
 

VBmaster

New member
אין סיכוי לזה...

אין אפשרות להצגת משהוא ששייך לתוכנית מסויימת כשהתוכנית לא רצה אפילו לא ברקע. לדוגמה ניתן לראות את התוכניות של מיקרוסופט אם תכתבי הודעה ב מיקרוסופט אווטלוק ותתכנני שהיא תקפוץ לך למסך בזמן ובתאריך מסויים את תראי שזה לא יעבוד אלא אם כן הפעלת את ה מיקרוסופט אווטלוק, כלומר שורה תחתונה. אין דבר כזה להפעיל משהוא ששייך לתוכנה שכתבת מבלי שהתוכנה רצה. ק א פ י ש . . . וחוץ מזה יש פונקצית מערכת שנקראת ()Date הפונקציה הזאת מחזירה לך את התאריך שמוגדר במחשב שאת עובדת עליו את קובעת משתנה מסוג תאריך נותנת לו ערך כלומר תאריך מסויים ובודקת בכל פעם שמפעילים את התוכנה אם התאריכים זהים את מוציאה איזה הודעה שאת רוצה אם זה MsgBox או כל דבר אחר. בהצלחה VBmaster
 

mich

New member
תודה רבה לשניכם,

אני עובדת על זה אני אעדכן בהמשך........... ת - ו - ד - ה מיכל
 

DP

New member
שמירה וטעינה

כמה פתרונות: 1. תוכנית שרצה ברקע היא לא דבר כזה נורא. 2. רעיון נחמד שעלה פעם הוא: לשים תוכנית מסויימת בסטארטאפ. היא מופעלת, בודקת אם זה התאריך הנכון. אם כן, עושה את מה שצריך. אם לא מכבה את עצמה. (שיטה מעולה שלא עובדת על מחשבים שלא מכבים אותם, אבל בתור מחשב ביתי, מעולה.
 
למעלה