הופעתן/ם בדיוק בזמן אני חושבת

צופציק 2

New member
הופעתן/ם בדיוק בזמן אני חושבת ../images/Emo7.gif

בדיוק עכשיו חושבת שזהו זה נמאס לי ורוצה לפרק לא יכולה יותר חושבת וכואבת על האוצר שהגיע לחיינו לפני 4 חודשים ולא מסוגלת לעשות לו את זה מחפשת תמיכה וייעוץ זוגי ברשת והגעתי לכאן קראתי קצת אחרוה והבנתי שאני לא לבד אבל איך איך אתן כל כך חזקות???? לא יכולה לחיות עם זה לא רוצה להתרגל (והוא משרת 10 דקות תמימות מהבית!!!!!) ולא מגיע לפני חצות לא שאני חולה לא שאני צריכה לא שרע לי לא שסתם בא לי להתפרק/להתפנק קצת.. העיקר כולם מקנאים בי 10 דקות מהבית "איזה כיף כל יום בבית" שיא הכיף - נמאס לי מה"כיף" הזה
 

candybox

New member
הו... קודם כל ../images/Emo24.gif

בנוגע לחזקות, אני לא מישהי שנכנסת כ"כ לקטיגוריה, כי לאחרונה כל שני ורביעי בערך אני מתווכחת עם החצי השני של על הצבא. לדעתי, כשמגיע ילד, דברים משתנים. אני יודעת שאצלי השתנו המון - פתאום צריך אותו פה יותר, פתאום רוצים רק לנוח באמצע היום כי עייפים וכי חסר חברת מבוגר נוסף. ככה לפחות היה אצלנו. אבל מתגברים, לפחות בינתיים, תולים תקוות בימים קלים יותר בתקופות טובות - בטוח שיש כאלה, לא כך?
 

אמאל4

New member
היי לך וברוכה הבאה.

קודם כל קבלי חיבוק ענק
וכן,הגעת למקום בו צרת רבים היא חצי נחמה! כולנו כאן פחות או יותר באותו המצב! אני מבינה שאת נסערת עכשיו וזה לא הזמן להחלטות חשובות כ"כ, חבל לפרק בעיקר כשיש אוצר קטן בבית. המון כח ואנחנו כאן עבורך!
 

candybox

New member
הופענו בדיוק בזמן,

אבל נעלמת... מקווה שאת מרגישה טוב יותר, שאולי מצאת את התמיכה שחפשת.
 
למעלה